2024. December 22. - Zéno
Mazda DPF részecske szûrõ
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
mazda-auto.hu | 2016-08-16 11:38 Gregi részére
Nekünk is felteheti a kérdést, hátha tudunk segíteni. A DPF szűrő megjelenése óta eddig 3 részecskeszűrőt cseréltünk, de a többi esetben mindig volt megoldás és mi is arra törekszünk.
Gregi | 2016-08-13 22:19 Hadesco részére
Szervusz. Ha megtennéd hogy ezen az email címen.:( gregivok@gmail.com ) felveszed velem a kapcsolatot nagyon megköszönném. DPF-el kapcsolatos problémákban szeretnék tőled tanácsot kérni. Előre is köszönöm.
István
Katsumoto78 | 2016-07-21 00:13 Hadesco részére
Kedves Hadesco!
Nem találom a mail címet, dpf fel kapcsolatban keresnének! maffia777@gmail.com címre a kisebbik dizellel kapcsolatban milyen megoldást tudunk javasolni Budapesten?
Koszonette: Attila
,l
Hadesco | 2016-06-07 22:00
DPF problémával az alábbi e-mail címen vagyok elérhető:
Mindenképpen írjátok le, hogy mi a konkrét probléma, mert én részben tapasztalati úton tanultam meg, hogy mikor és hogyan kell beavatkozni ahhoz, hogy a MAZDA 143 Le motor a megfelelő paraméterekkel dolgozzon…
Nem vagyok márkaszervíz…! Több helyről vettem (internet) információkat a saját autóm szervízelésével kapcsolatban és számomra azért érte meg ez, mert bizonyos márkaszervízek olyan mocskos pofátlan módon sokat kérnek a “szervízért”, hogy...hagyjuk! Azt a pénzt amit jóslárért és varázslatokért elkérnek inkább költsétek pihenésre.
Nem vagyok sem varázsló, sem jós de nekem is van egy 2007-es mazda 5-ösöm aminek volt már elégszer DPF problémája…mostanáig ezt sikerült megoldanom.
Annak a jelenségnek, hogy egy hasonló típusú(143Le,2000Diesel) mazda DPF problémákat mutat több oka is lehet...
mazda-auto.hu | 2016-05-17 15:45 giuppi részére
Mindössze fél óra a művelet és van raktáron. Beszereléshez időpont egyeztetés szükséges
soostamas3 | 2016-05-12 21:56
Tisztelt Szakértő!
Én is hasonló problémával szembesültem, mint “LD”. Csak nálam annyi a különbség, hogy az auto vásárlása előtt cseréltek olajat a 143LE Mazda 5-ösömben(129000km-nél). Én biztos ami biztos kicseréltem (133000km-nél: Liqui Molly ACEA C1 5W-30). Majd az olajcsere után 100-120 km-rel elkezdett villogni a DPF, és világítani a motorhiba+ESP ikon. Természetesen az autónak el is ment minden ereje. Számítógépre kötéskor szintén hasonló hibakódokat dobott(DPF eltömődés-hamu tárolódás...). Az autó agya szerint az olajcsere óta 4100km tett meg az auto, ami a fent emlitettek alapján igaz is lehet. Az olajszint előtte is, utána is és most is normál értéken van.
Kérdésem az lenne, hogy az olajcseréhez köthető-e a hiba? Esetleg abból számol valamit?
Köszönettel: Tamás
giuppi | 2016-05-11 19:50
Tisztelt Szakértő!
Az eddig olvasottak alapján az ECO-TAK berendezéssel jelentősen csökkenthető a DPF eltömődés esélye,ha jól értem? Mennyi időt vesz igénybe a beszerelése?
Előre is köszönöm a válaszát!
DOXA | 2016-05-10 20:33 Hadesco részére
Szia Hadesco!
Sajnos nem érkezett üzenet Tőled.
Kérlek szépen ha lehet, ismételd +.
laslofuto@gmail.com
Köszönettel: Doxa
mazda-auto.hu2 | 2016-04-29 16:34 aribacsi71 részére
A szoftvert meg lehet nézni a műszerrel, de itt valószínűleg más gond lehet, de ahhoz látni kellene az autót, illetve vizsgálni és tesztelni, hogy kiszűrhessük mi az amiért ennyit regenerál.
aribacsi71 | 2016-04-25 16:03
Tisztelt Szakértő!
2.0 143LE Mazda 5-ösöm van (2007.03. havi , 185000 km). A részecskeszűrővel nem volt problémám. Tudom, hogy a motorolaj hígulása elvileg a felső nívó feletti X jelzésig megengedett. Az előző olajcserét ekkor végeztük el, ugyanis felgyulladt a DPF visszajelző, és az olajszintet megnézve láttam, hogy elérte az X-et. Azóta kb. 6000 km-et mentem, és az olajszint már megint a felső nívó és az X között van, inkább az X-hez közelebb. Az autót 90-954%-ban hosszú úton használom, nagyrészt autópályán. Az interneten olvastam, hogy a 2005-2007 közt gyártott Mazda 5-re (2.0 143LE) volt visszahívás pont a vezérlő szotver regenerációs részének módosítása miatt. Meg tudná-e mondani, hogy ez Magyarországon is így volt-e, vagy csak Németországban. A másik kérdésem az lenne, hogy a márkaszervízben megmondják-e nekem, hogy a legfrissebb szoftver van-e az autóban?