2025. Április 21. Hétfő - Konrád
Mazda DPF részecske szûrõ
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Tisztább égés, kisebb fogyasztás, kevesebb korom, és lerakódás. ECO-TAK.
Mazda 3 Sedan 2014.
Lamborghini Aventador LP 750-4 SV.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
csonkasz | 2011-04-25 18:47
Egy kérdés.
Mi történik, ha olajcsere után nincs nullázva a DPF számláló (?) vagy amit szoktak nullázni.
Toster | 2011-04-13 16:23
Vegye ki a szűrőt DPF
http://fap-dpf.pl/forum/viewtopic.php?id=252
mazda-auto.hu | 2011-03-30 15:28 mazon részére
Nem egészen savról van szó, de az 1,6-os dízel Mazda3 kipufogóban található koromszűrő időszakos takarításához egy az autóban rejtve található tartályból, folyadékot adagol a vezérlőegység. Ezt a folyadékot néha pótolni kell. Folyadékhiány esetén maga a szűrő is meghibásodhat, ami lényegesen drágább, mint a folyadék pótlás.
mazon | 2011-03-30 15:07
Kiegészítés: Mazda3 autóról van szó.
mazon | 2011-03-30 15:03
Tisztelt Autó-Expanzió,
A történetem a következő: Tavaly december végén világítani kezdett a check.engine jelző a 2006-os 16 diesel autómban. Azonnal elvittem szakszervizbe és megállapították, hogy a részecskeszűrőmből kifogyott a sav. Azt kérdezném, hogy ez mit jelent pontosan: Azóta járok így vele, eddig semmit nem vettem észre (teljesítmény csökkenés, olaj stb..) A hibajelző még mindig világít. Minél hamarabb a végére szeretnék ennek járni, de időm hiányában nem tudok szervizről szervizre járni. Önök szerint ez létező hiba, esetleg tisztítani kell, vagy csere? Tudnának küldeni egy árajánlatot, hogy Önöknél ezek mennyiért végezhetők el? (illetve meddig kísérthetem a szerencsémet égő motorhiba jelzéssel?:)
Köszönöm!
Lacek | 2011-02-15 08:09
Én az Autochem új AC232-es Diesel rendszer tisztítóját próbáltam ki szerelőm tanácsára. 100%-ig meg vagyok vele elégedve. Elősegíti a DPF szűrő regenerálódását is.
mazda-auto.hu | 2011-02-15 08:00 dpf_killer részére
Megelőzésre, élettartam hosszabbításra alkalmasak és előnyős hatásúak. Ajánlott az időszakos használatuk. Fennálló probléma, pl. DPF eltömődés, javítására viszont nem. Arra más anyagot használunk, amit házilag nem tanácsos alkalmazni.
dpf_killer | 2011-02-14 20:43
BElelekesültem ezekre a wepp adalékokra ! Pl: 2132 DPF tisztító
2032 Diesel rendszer védelem
Keltették fel az érdeklődésem! mazda-auto (szakértő) mit szól hozzá ? Köszönettel
mazda-auto.hu | 2011-02-14 09:40 atideath részére
A legnagyobb gond, hogy az említett szervizmunkákat, alkatrészrendelést nem köti össze logikai sorrend. Az olajcsere az OK, de miért utána derül ki, hogy el van tömődve a szűrő, takarítás után miért van ugyanúgy eltömődve a szűrő. Ha a "manuális" DPF takarítás után el van tömődve a szűrő, akkor miért kel lambda szondát cserélni? "Valaki" nézte már a kipufogógáz nyomásszenzor vezetékelését, vagy magát a szenzort? Természetesen a tények felületes ismeretében véletlenül sem akarom minősíteni a szervizek munkáját. Valós idejű adatgyűjtést kell végezni, az igen beszédes lehet. A hibakód alapján lehet rossz a szűrő, a szenzor, vagy akár a vezérlőegység. Rossz keverékképzés miatt nem tömődik el egy kitakarított DPF szűrő fél perc alatt.
Anonymous | 2011-02-13 23:17 atideath részére Hozzászólás szerkesztése
Már nem emlékszem a hibakódra.
Számla szerint ezt végeztek(itt van a kezemben) ennél a Hatosnál.
Sorolnám.
Labdaszonda (bontott)RF7J188G1B VTSZ:8708 Nettó 40000 FT.
Diagnosztika,Labdaszonda csere,DPF regeneráció,befecsi korrekció,segédanyag összesen.
Nettó 13380 FT.
Br.66725 FT a vége ,amit fizettem.
Én sem akartam nagyon messzire vinni,de mindenképp láttatni akartam mással is.A ceglédiek jó egy órára vannak hozzám.Még a Kakasdi Mazda volt korrekt,(foglalkoztak a problémámmal,és ígéretükhöz híven,vissza is hívtak telefonon).Gondoltam ha a környéken a nem járok sikerrel.Végső elkeseredésemben megyek Bcsabára,(bár az közel 400km,oda vissza).