2024. December 25. Szerda - KARÁCSONY

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


csonkasz | 2011-04-25 18:47

Egy kérdés.
Mi történik, ha olajcsere után nincs nullázva a DPF számláló (?) vagy amit szoktak nullázni.

Toster | 2011-04-13 16:23

Vegye ki a szűrőt DPF
http://fap-dpf.pl/forum/viewtopic.php?id=252

mazda-auto.hu | 2011-03-30 15:28 mazon részére

Nem egészen savról van szó, de az 1,6-os dízel Mazda3 kipufogóban található koromszűrő időszakos takarításához egy az autóban rejtve található tartályból, folyadékot adagol a vezérlőegység. Ezt a folyadékot néha pótolni kell. Folyadékhiány esetén maga a szűrő is meghibásodhat, ami lényegesen drágább, mint a folyadék pótlás.

mazon | 2011-03-30 15:07

Kiegészítés: Mazda3 autóról van szó.

mazon | 2011-03-30 15:03

Tisztelt Autó-Expanzió,

A történetem a következő: Tavaly december végén világítani kezdett a check.engine jelző a 2006-os 16 diesel autómban. Azonnal elvittem szakszervizbe és megállapították, hogy a részecskeszűrőmből kifogyott a sav. Azt kérdezném, hogy ez mit jelent pontosan: Azóta járok így vele, eddig semmit nem vettem észre (teljesítmény csökkenés, olaj stb..) A hibajelző még mindig világít. Minél hamarabb a végére szeretnék ennek járni, de időm hiányában nem tudok szervizről szervizre járni. Önök szerint ez létező hiba, esetleg tisztítani kell, vagy csere? Tudnának küldeni egy árajánlatot, hogy Önöknél ezek mennyiért végezhetők el? (illetve meddig kísérthetem a szerencsémet égő motorhiba jelzéssel?:)
Köszönöm!

Lacek | 2011-02-15 08:09

Én az Autochem új AC232-es Diesel rendszer tisztítóját próbáltam ki szerelőm tanácsára. 100%-ig meg vagyok vele elégedve. Elősegíti a DPF szűrő regenerálódását is.

mazda-auto.hu | 2011-02-15 08:00 dpf_killer részére

Megelőzésre, élettartam hosszabbításra alkalmasak és előnyős hatásúak. Ajánlott az időszakos használatuk. Fennálló probléma, pl. DPF eltömődés, javítására viszont nem. Arra más anyagot használunk, amit házilag nem tanácsos alkalmazni.

dpf_killer | 2011-02-14 20:43

BElelekesültem ezekre a wepp adalékokra ! Pl: 2132 DPF tisztító
2032 Diesel rendszer védelem

Keltették fel az érdeklődésem! mazda-auto (szakértő) mit szól hozzá ? Köszönettel

mazda-auto.hu | 2011-02-14 09:40 atideath részére

A legnagyobb gond, hogy az említett szervizmunkákat, alkatrészrendelést nem köti össze logikai sorrend. Az olajcsere az OK, de miért utána derül ki, hogy el van tömődve a szűrő, takarítás után miért van ugyanúgy eltömődve a szűrő. Ha a "manuális" DPF takarítás után el van tömődve a szűrő, akkor miért kel lambda szondát cserélni? "Valaki" nézte már a kipufogógáz nyomásszenzor vezetékelését, vagy magát a szenzort? Természetesen a tények felületes ismeretében véletlenül sem akarom minősíteni a szervizek munkáját. Valós idejű adatgyűjtést kell végezni, az igen beszédes lehet. A hibakód alapján lehet rossz a szűrő, a szenzor, vagy akár a vezérlőegység. Rossz keverékképzés miatt nem tömődik el egy kitakarított DPF szűrő fél perc alatt.

Anonymous | 2011-02-13 23:17 atideath részére Hozzászólás szerkesztése

Már nem emlékszem a hibakódra.
Számla szerint ezt végeztek(itt van a kezemben) ennél a Hatosnál.

Sorolnám.

Labdaszonda (bontott)RF7J188G1B VTSZ:8708 Nettó 40000 FT.

Diagnosztika,Labdaszonda csere,DPF regeneráció,befecsi korrekció,segédanyag összesen.
Nettó 13380 FT.

Br.66725 FT a vége ,amit fizettem.

Én sem akartam nagyon messzire vinni,de mindenképp láttatni akartam mással is.A ceglédiek jó egy órára vannak hozzám.Még a Kakasdi Mazda volt korrekt,(foglalkoztak a problémámmal,és ígéretükhöz híven,vissza is hívtak telefonon).Gondoltam ha a környéken a nem járok sikerrel.Végső elkeseredésemben megyek Bcsabára,(bár az közel 400km,oda vissza).


Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó