2025. Március 15. Szombat - Kristóf
Mazda DPF részecske szûrõ
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Jön az E10
Mazda3 MPS motor új szerepben.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
attilaskyline | 2008-01-10 21:30
Sziasztok!
Lenne néhány kérdésem.
1.A leírtak és javasoltak alapján 2000 körül tartom a fordulatot az utóbbi 2 napban.Mentem kb 110km-ert és megevett 10L-ert.Miért? Pedig 85% városon kivűl megyek 6.-ban kb 120km/h,1500-1800 optimális a fogyaztás. 2.Gázadással egyenes arányban hangosodik a Hifi.méirt???
Ill. Mennyibe kerül egy pár első féktárcsa hozzá? Mert 100Km/h és felette, nem túl erős,és erős fékezésnél rázza a kormányt.Utólag beépíthető-e Xenon lámpa és mennyiért?
mazda-auto.hu | 2008-01-10 14:42 kaboca részére
1.Adott egy bizonyos nyomás különbség, amikor beindul a regeneráció. Ez előtt vagyunk, mondjuk 0,5g/l korom tömítettség értékkel. A maradék 0,5g korom/l az üzemeltetési feltételektől függően termelődhet 10km-en, de akár 50km út megtétele közben is. Nem lehet előre kalkulálni. 2.Sajnos nincs információnk a különböző gázolajokról.
kaboca | 2008-01-10 14:26 mazda-auto.hu részére
Ott a nyomáskülönbség. Na mindegy úgyis teoretikus a vita. Viszont, van-e arról információd, hogy mennyire különböznek egymástól mondjuk koromtermelés szempontjából a különböző finomítókban előállított üzemanyagok. Pl. van e különbség a német; magyar; szlovák; ukrán; román gázolaj között ilyen tekintetben.
mazda-auto.hu | 2008-01-10 12:00 kaboca részére
Csakhogy ott van egy mérhető átfolyási mennyiség, míg a korom termelés nem mérhető pontosan.
kaboca | 2008-01-10 11:56 mazda-auto.hu részére
Változó körülmények változó adatok, mint az üzemanyagnál.
mazda-auto.hu | 2008-01-10 11:38 Oszi részére
Így van. Amennyiben a hibakód a megkezdett olajbefecskendezések számára utal (max.-ot elérte), akkor olajcsere és nullázás szükséges.
mazda-auto.hu | 2008-01-10 11:36 kaboca részére
Mivel a körülmények nem állandóak, ezért nincs rá mód, hogy előre jelezze.
Oszi | 2008-01-10 11:10 kaboca részére
Tudtomal kell cserelni az olajat olyankor mindenkep.kulonben nem valalhato a garancia,mert az PCM szerint tul sok gazolaj lehet az olajba.
kaboca | 2008-01-10 09:26 mazda-auto.hu részére
A 3. esetre mit ír a nagykönyv? Mi a teendőtök? Kell olajat cserélni, vagy nem, ha a szint egyébként nem nőtt meg?
kaboca | 2008-01-10 09:24 mazda-auto.hu részére
Gondolom, mivel nem merték vállalni, hogy városi körülmények között az autó használhatatlan ezért megpróbálták megoldani, hogy ilyen körülmények között is megtörténjen a regeneráció. Több kevesebb sikerrel. Arról tájékoztat bennünket a BC, hogy mennyit mehetek el még a meglévő üzemanyaggal. (hogy mennyire pontosan azt most ne firtassuk) Arról is nyugodtan tájékoztathatna, hogy mennyit mehetek még a regenerációig. Ehhez szerintem nem kellene semmi átalakítás, hiszen most is számolja, csak meg kellene jeleníteni a kijelzőn. Már írtam a vezető által indított regeneráció lehetőségéről. Végigjössz mondjuk az M3-on Nyíregyházától Bp.-ig majd a város közepén kezd el regenerálni az azért komikus.