2025. Április 22. Kedd - Csilla

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


attilaskyline | 2008-01-10 21:30

Sziasztok!
Lenne néhány kérdésem.
1.A leírtak és javasoltak alapján 2000 körül tartom a fordulatot az utóbbi 2 napban.Mentem kb 110km-ert és megevett 10L-ert.Miért? Pedig 85% városon kivűl megyek 6.-ban kb 120km/h,1500-1800 optimális a fogyaztás. 2.Gázadással egyenes arányban hangosodik a Hifi.méirt???
Ill. Mennyibe kerül egy pár első féktárcsa hozzá? Mert 100Km/h és felette, nem túl erős,és erős fékezésnél rázza a kormányt.Utólag beépíthető-e Xenon lámpa és mennyiért?

mazda-auto.hu | 2008-01-10 14:42 kaboca részére

1.Adott egy bizonyos nyomás különbség, amikor beindul a regeneráció. Ez előtt vagyunk, mondjuk 0,5g/l korom tömítettség értékkel. A maradék 0,5g korom/l az üzemeltetési feltételektől függően termelődhet 10km-en, de akár 50km út megtétele közben is. Nem lehet előre kalkulálni. 2.Sajnos nincs információnk a különböző gázolajokról.

kaboca | 2008-01-10 14:26 mazda-auto.hu részére

Ott a nyomáskülönbség. Na mindegy úgyis teoretikus a vita. Viszont, van-e arról információd, hogy mennyire különböznek egymástól mondjuk koromtermelés szempontjából a különböző finomítókban előállított üzemanyagok. Pl. van e különbség a német; magyar; szlovák; ukrán; román gázolaj között ilyen tekintetben.

mazda-auto.hu | 2008-01-10 12:00 kaboca részére

Csakhogy ott van egy mérhető átfolyási mennyiség, míg a korom termelés nem mérhető pontosan.

kaboca | 2008-01-10 11:56 mazda-auto.hu részére

Változó körülmények változó adatok, mint az üzemanyagnál.

mazda-auto.hu | 2008-01-10 11:38 Oszi részére

Így van. Amennyiben a hibakód a megkezdett olajbefecskendezések számára utal (max.-ot elérte), akkor olajcsere és nullázás szükséges.

mazda-auto.hu | 2008-01-10 11:36 kaboca részére

Mivel a körülmények nem állandóak, ezért nincs rá mód, hogy előre jelezze.

Oszi | 2008-01-10 11:10 kaboca részére

Tudtomal kell cserelni az olajat olyankor mindenkep.kulonben nem valalhato a garancia,mert az PCM szerint tul sok gazolaj lehet az olajba.

kaboca | 2008-01-10 09:26 mazda-auto.hu részére

A 3. esetre mit ír a nagykönyv? Mi a teendőtök? Kell olajat cserélni, vagy nem, ha a szint egyébként nem nőtt meg?

kaboca | 2008-01-10 09:24 mazda-auto.hu részére

Gondolom, mivel nem merték vállalni, hogy városi körülmények között az autó használhatatlan ezért megpróbálták megoldani, hogy ilyen körülmények között is megtörténjen a regeneráció. Több kevesebb sikerrel. Arról tájékoztat bennünket a BC, hogy mennyit mehetek el még a meglévő üzemanyaggal. (hogy mennyire pontosan azt most ne firtassuk) Arról is nyugodtan tájékoztathatna, hogy mennyit mehetek még a regenerációig. Ehhez szerintem nem kellene semmi átalakítás, hiszen most is számolja, csak meg kellene jeleníteni a kijelzőn. Már írtam a vezető által indított regeneráció lehetőségéről. Végigjössz mondjuk az M3-on Nyíregyházától Bp.-ig majd a város közepén kezd el regenerálni az azért komikus.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó