2025. Március 15. Szombat - Kristóf
Mazda DPF részecske szûrõ
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Jön az E10
Mazda3 MPS motor új szerepben.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2008-01-02 08:36 kaboca részére
Az összes tájékoztató anyagban le van írva, hogy a villogásnál nincs mit eldönteni, SZERVIZBE KELL MENNI a lehető leghamarabb. 3. Amikor csak világít a lámpa, olyankor zajlik az a fajta kiégetés, amire a vezetőnek figyelnie kell. Ezt már szintén leírtuk egy párszor. 4. Szintén írtuk már, hogy a PCM csak a kiégetéshez szükséges +gázolaj-befecskendezések száma alapján becsüli a motorolaj szintet. BECSÜLI!!!. A PCM nem tudja, hogy ebből mennyi párolog el. Ezért, ahogy már egyébként Oszi is írta, van akinek jobban nő az olajszint ugyanannyi kiégetés alatt, mint másnak.
Oszi | 2008-01-01 00:35
Boldog újévet kivanok minden kedves forum társnak és Mazda tulajnak!
kaboca | 2007-12-31 15:54 Oszi részére
Igen. Már írtam többször, hogy nekem az F és a fölött 20 mm váltakozva a szint. A számlálót még nem lehetett nullazni lévén 8600 van a gépben. Ezért is kérdeztem, hogy mit jelenthet még a villogás. A 65 hibakódba beleférhet.
Oszi | 2007-12-31 13:11 kaboca részére
A 4. az ugy kellene ertelmezni hogy neked az F-nel volt a szint es nem az X-nel,de villogot a lampa?Nem csak akkor villog ha elered az X-jelzest es arrol nem beszleve hogy sok embernek nem villogot mikor elerte az X jelet.Lehet hogy nem nullaztak ki a szamlalodat az utolso olajcseren?
kaboca | 2007-12-31 13:06 mazda-auto.hu részére
1. Na ez az! Ezekre lettem volna kíváncsi, ha publikus.
2. Villogott. A nejem felhívott telefonon, hogy villog mit csináljon. Mivel nem tudtam, hogy melyik mit jelent, mondtam neki, hogy fusson vele egy kört. Mivel ez után is villogott lerakta. Amikor vittem szervízbe már nem villogott, hanem a motorhiba és a DSC égett.
3. Én akkor kiemelném a kiégetés kijelzésének jelentőségét, mert ha nem tudom mikor éget ki, akkor nem tudom még 15 percig használni. Persze tételezzük föl, hogy nem húzom a "kondenzt"
4. Az nálam nagy gáz lenne, hisz motorolajszintem a felső nívón. Ha úgy lenne akkor megette volna az alapolajat
mazda-auto.hu | 2007-12-30 10:26 Oszi részére
1. Összesen 65 különböző tárolt hibakód lehet, melyek valamelyikének fennálása esetén a rendszer blokkolja a manuális regnerációt, azaz villog a lámpa. 2. Amennyiben a lámpa villogott, akkor biztos van tárolt hibakód. 3. Amennyiben a lámpa csak világított, akkor nem feltétlenül van tárolt hibakód, csak esetleg ha nem lehet végigfuttatva a kiégetés. Itt megjegyzem, hogy a regeneráció után (lámpa kialvás) a korábbi válaszokat alátámasztva (rendszer visszahűtés, gázolaj párolgás) a Mazda gyár kiemeli a további 15-20 perc használat előnyösségét (NEM KÖTELEZŐ). 4. Szintén írtuk az előző válaszokban, hogy a vezérlőegység által feltételezett túlzott gázolajtartalmú motorolaj esetén is villog a lámpa.
Oszi | 2007-12-29 16:40 kaboca részére
Na ezt meghagyom mazda-auto-nak :)erre nem tudnek mit mondani :)
kaboca | 2007-12-29 14:35 Oszi részére
1 Köszi erre nem gondoltam.
2. A szervízben azt mondták, hogy a DPF villogásra nem utalt semmi. A számítógép szerint 80% gázpedálállás a hozzátartozó fordulatszám nélkül. A nejem tagadja, hogy ilyet tett volna vele. :). Na ezért kérdeztem, hogy jelent e mást is a DPF villogás.
Oszi | 2007-12-29 14:09 kaboca részére
Ha autopalyazol es a kipufogo rendszer optimalis homersekleten van akkor kevesebb +uzemanyagot fecskendez be(pont annyit amennyi szukseges a kiegeteskor.Ha csak varosban hasznalod ott nem tud mindig optimalis homersekleture melegdni a rendszer es akkor +uzemanyaggal eri el a kivant hofokot azza megtobet fecskendez be hogy a homerseklet is meglegyen es a kiegetes is.Ha nem viszed szervizbe mikor kell akkor veszuzembe kapcsol a motor es erre figyelmeztett a check engine es a dsc vilagitasa.(gondolom)
kaboca | 2007-12-29 12:56 mazda-auto.hu részére
"2. Mivel azonban használati körülményektől függően hosszabb-rövidebb ideig tart egy regeneráció (több-kevesebb gázolaj) illetve a motorolajba jutott gázolaj párolgása, ezért egyes esetekben kisebb számú regeneráció esetén is az X fölé mehet az olajszint. "
Én erre utaltam. Itt érzek ellentmondást. Mi köze van a használati körülménynek a regeneráció hosszához? Ha dugul kiéget, ha már nem abbahagyja gondolom.