2024. November 21. Csütörtök - Olivér

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2017-03-21 11:05 szandras részére

Gyári műszerrel kellene kiolvasni a hibakódot.

palika | 2017-03-21 10:53 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a válaszát!Remélem akkor kiderül!

mazda-auto.hu2 | 2017-03-21 10:28 Wombat részére

Azonosak a nyergek, van gyári javítókészlet, de általában a csere szükséges mert a javítókészlet nem oldódja meg a problémát, és elég munkaigényes.

mazda-auto.hu2 | 2017-03-21 10:24 Misike részére

Mindkettő jó, pénztárca kérdése. Ezeket 120.000-ként kell csak cserélni, szemben a normál gyertyákkal, amiket 60.000-ként.

mazda-auto.hu2 | 2017-03-21 10:22 palika részére

Először mindenképpen Mazda műszerre kellene tenni.

mazda-auto.hu2 | 2017-03-21 09:27 egytelepisrac részére

Nem ismerjük ezt az olajat, de a specifikációja alapján se jó ebbe a dízelbe. Mi a Castrol Edge Professional 5W-30 C1 olajat használjuk, de más gyártók 5W-30-as olaja is megfelelő lehet bele, csak a DPF miatt C1 minősítésű legyen.

szandras | 2017-03-20 15:19

Tisztelt Szakértő!

Szeretném a segítségét kérni. Van egy 2003-as MPV-m van ami 2.0D rf5c-s motoros, az elmúlt napokban pesten közlekedtünk és egy sima kigyorsítás után elvette a teljesítményt a motorvezérlő és kirakta a motordiagnosztika jelet, szerencsémre kb 50méterre ki is tudtam állni egy kútnál ahol leállítottam majd a gyujtást vissza rakva eltünt a jel. Beindítottam mert normális hangja volt a motornak, utána simán hazaautóztunk és azóta is semmi problémát nem jelez ki. Elmentem egy ismerős szerelőhöz akinek van hibakódolvasója és kiolvastuk hogy P300 hibakód égéskimaradás az egyik hengerben. Értetlenül álltunk a dolog előtt mivel ez inkább benzines autókra illene de hát nekünk is ez van. Találkozott e már ilyen hibával és hol keressük a hiba okát. Még olyan szokott előfordulni, hogy egyszer szépen jár a motor csendesek a porlasztók egyszer meg csörgősebbek. A porlasztók fel lettek újítva egy féléve meg a turbó is, üzemanyagszűrő olajszűrő, oljacsere nemrég volt. Amennyiben tud kérem segítsen, előre is köszönöm.

Üdv.

András

Wombat | 2017-03-19 19:52

Üdvözletem!

Az lenne a kérdésem, hogy a 2002-es GY hátsó féknyerge kompatibilis-e a 2 literes vagy a dízel modellekével? Ugyanis a jobb oldali hátsó féknyergen a kézifékmechanizmus nem áll vissza alaphelyzetbe, és ha jól tudom, akkor ez csak a komplett féknyereg cseréjével orvosolható, nincs lehetőség csak a kézifékhez tartozó stift+rugó javításának.

Azt tudom, hogy az első fék kisebb mint a többi motoritáltságú modellen.

Misike | 2017-03-19 16:32

Üdv! LF motorba több adatbázis hoz normál,platina és és irridium elektródás gyújtógyertyákat is. Milyet érdemes belerakni?

Köszi!

palika | 2017-03-19 10:12

Tisztelt Szakértő!

Vásároltam egy 2007-ben gyártott Mazda 6 sportkombit 2.0 benzines (147le MZR motoros) autót!Kérdésem a következő lenne.Egy ideje az autónak ugrál a fordulatszáma eléggé érezhetően!Hideg motornál gyönyörűen jár.Meleg motornál pár kilóméter megtétele után viszont ugrál!Lefulladni nem fullad le, és néha ha sokáig üresbe van és egy helyben akkor beáll szépen.Mindig csak terhelés után csinálja!Mi lehet a probléma?Válaszát előre is köszönöm!

Tisztelettel palika

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó