2024. December 3. Kedd - Ferenc

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


fkatona | 2017-06-13 19:06 mazda-auto.hu2 részére

laugh

mazda-auto.hu2 | 2017-06-13 14:53 fkatona részére

A gyári program nem ad csak annyit, hogy NGK, és az árát.

mazda-auto.hu2 | 2017-06-13 14:52 bajhober részére

Ez még garanciás autó, ha hibás,bármelyik márkaszervízben ingyenesen megjavítják.

bajhober | 2017-06-04 14:43

Tisztelt Szakértő!

Van egy 2015-ös évjáratú Mazda 6-osom, és olyan problémám van vele hogy gyorsításkor elkezd remegni, főleg ha többen ülünk benne, illetve ha nem gyorsítok hanem egyenletesen haladok akkor mikor rugózik, akkor is beremeg. Kérem segítsenek, mit lehete vele tenni, mennyibe fog fájni?

Köszönöm szépen előre is.

fkatona | 2017-06-02 16:06 mazda-auto.hu2 részére

NGK-ból konkrét tipusszámot tudna adni?

mazda-auto.hu2 | 2017-06-02 09:54 fkatona részére

Több gyertya is jó bele, csak az ár más.

Gyári 7.870.-Ft/db, NGK 6.883.-Ft/db, Bosch 3.290.-Ft/db. Ezek nettó árak, +ÁFA.

mazda-auto.hu2 | 2017-06-02 09:52 bal700 részére

Valószínű a hozamszabályzó szelep hibája okozza. Ennek az ára bruttó 46.500.-ft

fkatona | 2017-06-02 04:56

Tisztelt Szakértő!

Milyen gyújtógyertya való az autóba: JMZGY198271440639

Köszönettel.

bal700 | 2017-06-01 22:15

Kedves Mazda Auto szakértő

Mazda6 2003 as 136Le diesel 202.000km el.  Az autó néhe reggelente elindítás után alapjáraton leáll. Ha már 4-5 km mentem vele nincsen gond és van hogy több hónapig nem jön elő a probléma, néha időszakonként megjelenik ez a jelenség. Ha hallom hogy le akar állni és nyomok kis gázt akkor már nem áll le. A kocsi egyébként rendben van nem rángat nem remeg jól megy, minden működik rajta. egyszer volt egy főtengely jeladő hiba a komputerben de nem lett cserélve esetleg ez okozhat ilyet? vagy kettős tömegű ? ( még nem ráz a kocsi és nincsen más jelenség de nagyon halkan lehet már hallani )

Köszönöm szépen!

 

 

mazda-auto.hu2 | 2017-04-28 14:28 rolisamu részére

Az első főtengely szimering 2 óra, a hátsó 6 óra, és nettó 7.500.-Ft az óradíjunk. A 2,85 liter váltóolaj nettó 9.060.-Ft

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó