2024. December 22. - Zéno
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
rolisamu | 2017-04-26 16:04 mazda-auto.hu2 részére
Tisztelt Szakértő!
Köszönöm a válaszát. Mennyiért vállalnák a vezérműtengely jeladótárcsa, a főtengely szimmering és a váltóolaj cseréjét együtt? Alvázszám: JMZCR19T670169388
rolisamu@gmail.com
Üdvözlettel: rolisamu
mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 14:24 Sebi részére
Nem egyszerű, mert több dolog is okozhatja, tartály, szintjelző, biztosíték, rossz folyadék, kontakt hiba, mindenképpen szakszervízbe kellene menni.
mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 13:58 rolisamu részére
Többet nem szabad beindítani a motort!!!
Be kell vitetni a szervizbe, (nem saját lábán, hanem trailerrel) mert tönkremehet a motor.
A javítás lemaradt, anyaggal durván nettó 25.000.-Ft.
rolisamu | 2017-04-21 06:52
Tisztelt Szakértő!
Kimaradt a típus: MAZDA 5 (CR19) 2.0 CD, 2006 decemberi.
Üdvözlettel: Samu
rolisamu | 2017-04-21 06:46
Tisztelt Szakértő!
A vezérműtengely jeladó alatt forgó gyűrű valamilyen ok folytán nem forog együtt a vezérműtengellyel. Sebességben tolva az autót látszík, hogy egy picit fordítaná a tengely, de aztán nem viszi tovább. Némi forgács gyűlt össze a jeladó mágneses alján. Természetesen produkálja a vezérműtengely jeladó hibakódokat, emellett véletlenszerűen kapja el az indításnál az ütemet. Alacsonyabb fordulaton dadog a motor, feljebb ez megszűnik. Mi okozhat ilyen problémát? Mennyi lenne ennek a javítása?
Üdv.: Sa
Sebi | 2017-04-20 16:54
Tisztelt Szakértő!
Mazda CX7-em Adblue folyadék feltöltése után ugyanúgy kiírja,hogy 830 km múlva el fog fogyni a folyadék.Igazából nem is tudtam sokat rátölteni.Mi a teendő ilyenkor?
mazda-auto.hu2 | 2017-04-20 16:32 Szakilaci részére
Gyári műszerrel le kell tesztelni az ajtókapcsolókat.
Szakilaci | 2017-04-18 14:30
Tisztelt szakértő!
Van egy olyan problémám ,hogy kivett inditókulcsnál kinyitjuk a kormány oldali ajtót sipol az autó.Gyújtást ráadva elhalgat lámpák le vannak kapcsolva. Mazda 3as 2004es 1,6 benzines.Köszönöm válaszát
egytelepisrac | 2017-03-23 15:48 mazda-auto.hu2 részére
Köszönöm szépen a gyors választ. Akkor maradok a gyári Mazda Original Oil Ultra DPF 5w30 olajnál.
Wombat | 2017-03-21 11:45 mazda-auto.hu2 részére
Köszönöm a választ!