2025. Január 10. Péntek - Melánia

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


beres89 | 2011-07-14 10:29

Tisztelt Szakértő!
A tegnapiakhoz ismét hozzászólva ismét kérdéseim lennének a klímával kapcsolatban. Tegnap megnéztem kicsit alaposabban a rendszert és a kondenzátornál egy olyan észrevételem volt, hogy az egyik ága forró volt a másik olyan levegő hőmérsékletű (kb. 25-30) ez nem tudom, hogy szokványos e. A szárító szűrőnél viszont mind két cső levegő hőmérsékletű. A tűzfalon keresztül jövő vastagabb cső ( tudtommal az a visszatérés a kompresszorhoz) elvileg hidegnek vagy legalább is hűvösnek kellene lennie, de ez a cső is legalább ilyen külső hőmérséklet hőfokú lehetett. ha ezekből esetleg tudna nekem valami információt mondani.
Köszönöm

mazda-auto.hu | 2011-07-13 15:28 beres89 részére

Túlmelegedés, túl magas nyomás..stb.. esetén a klíma kikapcsolását a mágneskuplung oldásával tudja megvalósítani a vezérlőegység. Mivel a Te autódon ezt már nem tudja megtenni a beépített kapcsoló miatt, így vagy kevés a gáz, vagy rossz a kompresszor, vagy dugulás van, vagy a klímahűtőn nem tud átmenni elég levegő...

beres89 | 2011-07-13 12:55

Tavaly voltam vele töltésen ahol töltés után nem indult be a kompresszor, azután elvittem klímáshoz aki át is nézte és feltöltötte, ezután működött, igaz csak próbára használtam, mert az időjárás nem igényelte a használatot. Ezek után idén próbáltam meg újra használni most a kánikula beköszöntével és nem működött, igaz most nincs benne a mágneskuplung reléje (amit tegnap kérdeztem), de egy kapcsolóval át van hidalva a dolog, így most működik a kompresszor, de nem ad hideget. Erre írták egy fórumon azt a megoldást nyomás ellenörzésre, hogy a nyomáskapcsoló 2 pólusa rövidzárban van ha meg van a (tudtommal) 9,5 bar nyomás, de nincs rajta rövidzár. Ha jól tudom kb. 600g töltetett kapott, de nem tudom mennyinekk kellene lennie, és azóta hallottam valami olajról is a kompresszorban, erről semmit sem tudok.
Mindez egy 323F 97' BA Z5-DE 1,5-ös kis csodában.

köszönöm a segítséget

mazda-auto.hu | 2011-07-13 11:25 beres89 részére

Van egy általában világoskék kupak az alumínium csövön, ott lehet a nyomást ellenőrizni, illetve tölteni a rendszert. A nyomáskapcsoló is lehet rossz. Egyébként mi a probléma a klímával?

beres89 | 2011-07-13 10:10

Tisztelt Szakértő!
Azt hallotam, hogy a klíma gáz melétét, illetve nyomását a nyomáskapcsoló két pólusa rövidzárban van ha meg van a 9,5 bar.
Az lenne a kérdésem, hogy valóban így le elhet e ellenőrizni, hogy a rendszer nyomás alatt van e. Vagy valami házilg megoldható próbát lehet e végezni, mert már annyi szerelőnél jártam és mindíg más volt a probléma, hogy magam is szeretnék utána járni, ha lehetséges.
Köszönöm

mazda-auto.hu | 2011-07-12 14:29 beres89 részére

Tőlünk rendelhető. 9552,-Ft.

beres89 | 2011-07-12 13:41

Tisztelt Szakértő!
Egy 323F BA típusú mazdához szeretném kérdezni, hogy H450-67-740 típusszámú relé kapható e és ha igen milyen áron és hol?
Ez a klímának a mágneskuplungjához a kapcsoló relé
Köszönöm

mazda-auto.hu | 2011-07-07 10:07 man200 részére

Ilyen esetekben fényképet is kell küldenünk az MMH illetékesének, és kizárólag véleményük alapján lehet nyilatkoznunk.

man200 | 2011-07-06 17:19 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Szakértő.
M6 2005.07.-havi autóm mindkét hátsó sárvédőn 2-2 helyen a festék felhólyagosodott,a sárvédőív felső részétől kb 4-5 cm-re.A belső doblemeztől fentebb van. Nincs rajta sérülés se kavicsfelverődés ép a festék.HB Body 951 alvázvédővel le lett fújva az egész autó. . Erre kiterjed-e a 12 év átrosdásodási elleni garancia? Sárvédők pereme nem rohad. Minden évben Mazdaszervízben lett szervízelve.
Köszönöm a válaszát.

mazda-auto.hu | 2011-07-04 08:22 K.Robert részére

A pontos diagnózis elég nehéz így a távolból. Elképzelhető, hogy egy-egy henger kihagy a hatból, de akár egy-egy befecskendező kihagyása is remegést okoz.
A gyújtás valószínűbb, ez lehet gyertya, gyertyakábel, elosztó.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó