2024. November 25. Hétfő - Katalin

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-05-30 14:29 vinyov részére

A benzinesek közül az 1,8-as és 2,0-ásokra nem igazán jellemző olajfogyasztás. Lehet, hogy egy korábbi elhanyagolt olajcsere-olajszint ellenőrzés miatt "kokszosodtak" pl. a dugattyúgyűrűk, megkeményedtek a szelepszárszimeringek stb... Néha egy teljesen szintetikus olaj használata is helyrehozza a dologokat, de előrehaladott problémák esetén nem. Érdemes legkésőbb 15000 km-nél (inkább 10e) cserélni az olajat. A szelepszár szimeringek hibáját mutatja, ha a segítség egy másik autóban az autó mögött megy, és hosszú motorfék utáni első gázadáskor figyeli, van-e füstfelhő?

vinyov | 2011-05-30 13:38

Tisztelt Szakértő!
1.8-as benzines 6-ost szeretnék vásárolni de a tulaj szerint egy kicsit eszi az olajat. 2005-ös évjárat, óra szerint 135000km. Ezekkel a paraméterekkel normális az olajfogyasztás? Ha igen, mennyit ehet? Utalhat-e valami nagyobb gondra? A választ előre is köszönöm.

balagered | 2011-05-17 13:24

Üdvözlet!

Egy benzines Mazda 6-ost szeretnék a közeljövőben vásárolni. Az egyik autó ami tetszik Tatabányán van, de ott Mazda szervíz nincs. Kérdésem, hogy melyik márka szervízébe, vagy inkább független szervízbe érdemes átnézetni az autót? Előre is köszönöm válaszát.

mek-lod | 2011-04-18 23:01 mazda-auto.hu részére

köszönöm

mazda-auto.hu | 2011-04-18 08:44 mek-lod részére

AS01-13-Z40

mek-lod | 2011-04-17 23:31

tisztelt szakértő!
a levegőszűrő gyári-, hivatkozási számára lenne szükségem

modell: 626 2.0i 8V
motorszám: FE257144
alvázszám: JMZGV12D201313035

koteakos | 2011-04-13 00:01 mazda-auto.hu részére

Köszi!Ma megrendeltem!Muszáj volt,mert ma már buszoztam a melóba!!Reggel egyszerűen nem tudtam bele lelket verni.Már indításkor nem pörgött fel csak dadogott,és hiába állítottam le és indítottam újra(legalább 15-ször) ugyan az volt a hatás!Csak reménykedem,hogy tényleg ez lesz a baja...!!Nem tudom hogy van otthol,de itt lengyelben a gyári alkatrészt csak Mazda márka szervizben lehet megrendelni,elektronika pedig nem létezik utángyártottban:(Így hát ebből kifolyólag horibilis összegbe kerül hozzá minden.Mondjuk eddig lengéscsillapítón,és stabilizátor összekötőn kívül nem volt cserélve semmi(180ezer van benne),de hát a futóművet nem a kelet európai utakra tervezték.Még egyszer is köszönöm!!!

mazda-auto.hu | 2011-04-12 12:08 koteakos részére

Nálunk fórumos engedménnyel is 30000,-Ft. Viszont egy lengyel, uniós adószámmal rendelkező cégnek nettó számlát is adhatunk. Persze ennek csak akkor van jelentősége, ha a lengyel adóteher kevesebb.

koteakos | 2011-04-11 14:39

Köszönöm szépen a gyors választ.Kérhetnék esetleg egy hozzávetőleges árat?Mivel én Lengyelországban élek és esetleg érdemesebb otthol megrendelni.Itt egyébként átszámítva kb.28ezer forint.

mazda-auto.hu | 2011-04-11 14:25 koteakos részére

Valószínűleg igaza van a műszernek. Ebben a szériában előfordul a kopogásérzékelő hiba. Ha valóban az, az új szenzor meghúzási nyomatékának betartása rendkívül fontos.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó