2025. Január 10. Péntek - Melánia

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Lasszi | 2011-02-18 20:14

Tisztelt Szakértő
Kezembe vettem és tüzetesen átvizsgáltam a karbit!A rúgó nincs eltörve elvileg minden a helyén van!A fekete dobozt ismét leszereltem és megnéztem ,az a rugó valojában bimetál mert elkeztem hőlégfúvóval melegiteni és elkezdet az óramutató járásával megeggyező irányba mozdulni de ha hideg állapotban van akkor a másik irányba fersziti a kis kart ami összeköttetésben van azzal a kallantyúval ami nem engedia pillangó szelepet vissza zárni!Ezek szerint a dobozon belül úgy kell csatlakozni a bimetálnak a kis karhoz hogy melegedéskor tudja magával húzni ,mert akkor elhuzná a kallantyut ami akadájozza a pillangó szelepet lehet hogy eltört bellőle egy darab és kieshetett szereléskor!még egy kérdés ez mitől melegszik mert a generátorhoz van csatlakoztatva egy piros vezetékkel akkor elvileg áramot kell mérnem ezen a szálon mennyinek kell lennie 14.4V amennyivel tölt a generátor??

mazda-auto.hu | 2011-02-16 08:32 Lasszi részére

Ezt így innen nem tudom megmondani. Ezeknél az autóknál már a "kezünkbe" kell venni és átgondolni a dolgokat. Elképzelhető, hogy a rugóval van gond.

Lasszi | 2011-02-15 19:40

Tisztelt szakértő!
A pillangószelep valóban nem tér vissza alaphelyzetbe,mert a karburátor oldalán lévő fekete doboz alatti kallantyú nem engedi!A fekete doboz eltávolitása után kézzel tudom müködtettni!A fekete dobozból egy piros vezeték jön ki ami a generátorhoz csatlakozik!A dobozban lévő spirál rugó van kapcsolatban a fent említett kallantyúval!Mi lehet az oka hogy ez a kallantyú nem engedi vissza a pillangószelepet????

mazda-auto.hu | 2011-02-14 08:32 gyuric részére

Nagy valószínűséggel légtömegmérő jel hiba, de lehet fals levegő is, vagy esetleg gyújtásrendszeri probléma.

mazda-auto.hu | 2011-02-14 08:29 Lasszi részére

A légszűrőház leszerelésével ellenőrizni kellene, hogy mi akadályozza a fojtószelep (pillangószelep) zárását, hiszen valószínűleg nem tér vissza alaphelyzetbe.

gyuric | 2011-02-12 17:32

Tisztelt Szakértő!

Típus: Mazda 3, 1,6-os benzines, 2007-es. km:98000
A tegnapi napon a köv. hiba jött elő. Alacsony fordulatszámról (kb. 2000 alatt) egy kisebb gázadásra is elkezd rángatni ami kb. 2500-as fordulat fölött megszűnik. Ez a jelenség minden sebességi fokozatban tapasztalható, egyértelműen 2000-2500 alatti fordulaton gyorsításnál. Amennyiben nem gyorsítok csak tartom a sebességet akkor nem. PL. közúton 5-ös fokozatban 70km/h mellett kb. 2000-es állandó fordulatton nincs probléma, de ha rá akarok kicsit gyorítani azonnal elkezd rángatni. Pörgősebb fordulaton használva ugyan kevesebbszer tapasztalható, de nagyon zavar, hogy mi okozhatja a problémát.

Előre is köszönöm válaszát.

Lasszi | 2011-02-12 16:04

Tisztelet Szakértő!
Segítségét szeretném kérni !Van egy 323 1.1-es 86-os mazdám EDDIG remekül müködött de az egyik inditás után a motor elkezdett 2000 forogni alapjáraton hidegen melegen menetközben váltáskor is vagy üresben ennyit forog!Mit cseréljek ki rajta hogy megszüntessem a hibát?Megnéztem a karburátort elveltozást nem vettem észre pl rugotörés vagy vákum doboz hiba vákumcsöveket is átnéztem hibát nem találtam?Már a szivótrokban lévő hőkapcsolot is kicseréltem de változás nem történt!Ha tud kérem segítsen!

mazda-auto.hu | 2011-02-11 14:06 battila részére

Meg kellene nézni, hogy a pedál mechanika, vagy a kiemelő rendszernek van-e hibja. Ha egyébként a kuplung jól működik, akkor valószínűleg a pedál visszahúzó rugójánál lehet valami gond.

battila | 2011-02-11 08:30

Tisztelt Szakértők!
A segítségüket kérném, mivel 2003-as 2.0-es benzines Mazda 6-osomon a kuplung pedálja, amikor engedem vissza félúton beragad. Ha alányúlok a lábammal, akkor visszapattan. Mi lehet a hiba oka?
Köszönöm

mazda-auto.hu | 2011-02-10 08:42 berzoltan részére

Rendben, köszönjük a visszajelzést!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó