2025. Február 27. Csütörtök - Ákos, Bátor
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
új Mazda3 MPS.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
rm250 | 2010-10-27 09:06
Tisztelt Mazda-auto !
A következő kérdésem lenne, érdemes-e 2.0 CDH GT 136LE M6-ba diesel lefújószelepet szerelni. Van-e előnye ill. hátránya ennek az alkatrésznek?
További kérdésem, hogy a jobb eleje iszonyatosan kopog, ha rázós úton megyek, főleg fékezésnél. Több szervízben voltam már nem találják a hiba forrását, ami érthetetlen számomra.Rázópadon megnézték, lengéscsillapítót ellenőrizték, futómű alkatrészeket átvizsgálták és SEMMI ! Okozhatja-e ezt a kormánymű vagy a kanyarstab.??? Tudom, hogy látatlanban ezt nem lehet megítélni, de sajnos átvizsgáláskor sem jöttek rá a hiba okára.
A választ előre is köszönöm!
rm250 | 2010-10-27 08:59 mazda-auto.hu részére
Tisztelt Mazda-Auto !
Ha jól értelmezem, ezek szerint használt diesel M6-t nem szabad vásárolni, mert nem lehet tudni, hogy az előző gazda odafigyelt-e az olajszintre kellőképpen????
Vásárlás után az első ezer km alatt tudjuk meg, hogy károsodott korábban a gk. motorja?
(sajnos én is így jártam, és a vége motor és turbó csere lett, ahogy látom nem egyedi probléma !!! )
Ezt az autót lehet nagyon szeretni és nagyon utálni.De egy biztos nagyon tisztában kell lenni a típushibákkal, különben csak a bosszúság marad.
mazda-auto.hu | 2010-10-26 08:43 fuzzy részére
A fehér füst a kályhából ered. Jellemzően rövid távos használat során jelentkezik, vagy ha részben ebből kifolyólag a kályha gyújtása már nem tökéletes.
Sajnos ha már egyszer elfogyott az olaj a motorból, akkor egyes alkatrészek véglegesen károsodtak. Ez akkor is így van, ha közvetlenül utána látszólag minden rendben. Az olajfogyasztás első körben általában a turbó csapágyazásánál, illetve a szelepszár szimeringeknél jelentkezik, majd a sok olaj miatt leragadnak a gyűrűk, eltömődnek a dugattyú olajvisszafolyó furatai stb...
fuzzy | 2010-10-23 15:29
az én problémám a következő van 1 2005 ös mazda 6 gt 2000 diesel 136 Le és arra lettem figyelmes ,h olykor olykor közvetlen hideg inditáskor(ált hüvös ,párás időben) reggel nagy fehér füst jön ki a kipufogóból ami rögtön az indulást követően megis szűnik... ez az egyik a másik tegnap éjjel az egyik barátomat vittem haza kb 2km re mentünk és amikor kiszállt az autóból azt mondta ,h vmi nagy füst van a motorháztetőm alatt,kiszálltam az autóból felnyitottam a motorháztetőt és láttam a balfelső sarokban egy dobozt amire a webasto felirat volt ráírva ebből 3 cső jött ki az oldalából és a középsőből jött az a rengeteg füst szemmel jól láthatóan ilyen gumi tömlö szerüség az oldalán résekkel mi lehet abaj?olajszagú volt a füst is...eheti vagy van köze ennek a motoroljamahoz?mert az olajam is rohamosan fogy teljese oljacsere volt filterekkel együtt és most 2500km után félig van a motorolajszintem,az autónak gyönyörű halk hangja van,nem forr a vizem,erős az autó megy mint a golyó,pöcre indul és rendszeresen szervizben lett hordva megkapott mindent ami jár egy ilyen autónak
az érdekes az h az olajcsere elött egyszer megette az olajamat pár ezer km alatt ujra töltöttem és vittem a szervizbe rákötötték gépre megnézték állapot felmérés olajcsere aztmondták tökéletes autó és a hangaj télleg csodás halk csendes mindenki aki ismer megjegyzi h milyen szép a hangja nem értem és aggódóm h mi lehet a baj?válaszát elöre is köszönöm!ja és még eg ykérdés a webastohoz hol tudok távirányitot vásárolni és mennyiért?köszönöm!
Csabi626 | 2010-10-22 07:54 ge626 részére
Kedves ge626!
Természetesen minden rajzot, leírást örömmel fogadok, és ha tudok, én is segítek szívesen :)
Nekem pl. a gyújtási rendszer működésével, javításával kapcsolatban vannak leírásaim, tapasztalataim.
Címem : csabi@pke.hu
Csabi626 | 2010-10-22 07:50 mazda-auto.hu részére
Talán most ez is kiderülhet, mert cserélve lesz a hűtőm is, ugyanis a generátor felőli oldalon folyik.
Folyásirány tekintetében egyébként jól gondolom hogy a hűtőben a generátor felőli oldalról megy a víz a kiegyenlítő felé?
ge626 | 2010-10-21 17:53 Csabi626 részére
Tisztelt Csabi626!
Én is hasonló típussal rendelkezem. Mivel rendelkezem a GE sorozat KL motorkóddal ellátott javítási leírásával a következő adatokat találtam: nyitási hőmérséklet 80 - 84 C, teljes nyitási hőmérséklet 95 C, teljes nyitási távolság 8,5 mm. Amennyiben kéri, küldje el elérhetőségét és e-mailben átküldöm a robbantott rajzot adatokkal együtt.
Üdv, GE626.
low82 | 2010-10-21 12:37 mazda-auto.hu részére
Köszönöm!!!
mazda-auto.hu | 2010-10-21 10:48 Csabi626 részére
Például a lerakódások, vagy külső szennyeződés miatt csökkent a hűtési rendszer hatásfoka, így lassabban hűl vissza a folyadék.
mazda-auto.hu | 2010-10-21 10:44 low82 részére
Gyárilag 5 egyforma kerék volt minden B2500 modellhez.