2024. November 26. Kedd - Virág
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
Közvetlen befecskendezés.
MOTOROLAJ 5-10.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Mazda Takeri, az új Mazda6.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
Csabi626 | 2009-11-06 15:06
Lenne még egy kérdésem egész más jellegű ugyan..
Nincs áram a szivargyújtó aljzatomban, milyen úton kell oda eljutni a villanynak, van külön biztije?
A rádióban van áram..
626-os, 2.5/v6-osom van, 93-as kiadás
Csabi626 | 2009-11-06 08:35
Ok, értem, akkor egyelőre tartózkodom a kipróbálásától.
Köszi
mazda-auto.hu | 2009-11-06 08:31 Csabi626 részére
Az alkohol nem csak a lerakódásokra van hatással, hanem az egyes alkatrészekre, például műanyag csövekre. így elég nagy hazárdírozás egy E85 használatára fel nem készített autóban használni. Ráadásul az üzemanyag ellátó rendszer egyéb elemei is módosítást igényelhetnek a későbbi problémák megelőzése és az optimális működés szempontjából.
Csabi626 | 2009-11-05 22:03
Tisztelt Szakértő, márkatársak!
Van e valakinek tapasztalata bioetanollal kapcsolatban?
Most hallottam egy 2.0/v6-os Xedos tulajtól, hogy ő azzal jár, és nagyon szereti az autója, csak kb. egy literrel többet fogyaszt belőle, de még így is jobban jön ki árban mint a benzinnel.
A másik amit mondott, hogy benzinszűrő cseréje előtt érdemes elkezdeni az átállást, és 2-3 tankot a régi szűrővel kijárni, mert állítólag leold a tank belsejéről olyan üledéket ami utána eltömi a benzinszűrőt, és úgyis ki kell cserélni, de később a "tiszta" tanknál ez már nem jelentkezik.
Hallottatok e ezekről a dolgokról valamit?
mazda-auto.hu | 2009-11-04 16:43 Mazdi6 részére
A turbófeltöltők esetében elsősorban a járókerekek tengelyének csapágyazás kopása fordul elő. Erre utaló jel a magasabb motorolaj fogyasztás. A kerepelés már nagyon előrehaladott mértékű csapágykopésnál, vagy lapátkerék deformációnál-törésnél (idegen test) fordulhat elő.
A fütyülés teljesen "egészséges" turbófeltöltők velejárója is, ebből nem lehet kiindulni. Gondoljunk csak néhány új autó tesztre, melyekben az újságírók lelkendezve írnak a turbó fütyüléséről.
Mazdi6 | 2009-11-04 13:47
Tisztelt Szakértő
Ha tönkremegy a turbó annak milyen előjelei vannak? Sipol vagy kerepel inkább? 2003 M6 136le
2000ford alatt hallom inkább és nem az egr szelep-azt ismerem ahogy ciripel. Inkább mikor elveszem a gázt akkor hallani egy kis kerepelést.
Köszönöm:)
kalgez | 2009-11-04 11:46
igen sok jót hallottam már rólatok!!!!és persze megértem!!!hozzátok elvihetném az autót ezzel a problémával???mivel nem lett jobb utána sem...bár most nem használok klímát így nincs baja:)
mazda-auto.hu | 2009-11-04 08:24 kalgez részére
Miért nincs rá magyarázat? Ezek szerint a kisebb nyomással sem lett jó?
Mi a békéscsabai Mazda Autószalon és Márkaszerviz vagyunk. A fórum csak tipp és tanácsadás célokat szolgál, autót javítani csak helyben tudunk. Más szervizek munkáját pedig nem tisztünk nyilvánosan megítélni.
kalgez | 2009-11-03 18:41
akkor hogyan kezdjem..nagyon szeretem a mazdát már évek óta mazdát vezetek és nagyon elszomorít,hogy ponnt egy szalonautóval van olyan probléma amire nincs magyarázat...a szegedi c-mobil a szervizem(ami első osztályú..nem úgy mint móczásék)vigyem oda és..???
mazda-auto.hu | 2009-11-03 08:37 kalgez részére
Ezzel kezdtünk volna, de mivel említetted, hogy sokat állt az autó már a szervizben, azt gondoltam nem ilyen alapvető a probléma.