2024. November 26. Kedd - Virág

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Podi8 | 2009-09-20 20:54

Helló.
Ismerősöm vásárolt egy 121-es mazdát és valami kézikönyv féleség kellene neki, lehetőleg e-book formában. Tudtok benne segíteni?

T.Béla | 2009-09-18 21:30 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ!

mazda-auto.hu | 2009-09-18 08:14 mazda-auto.hu részére

...de nem feltétlenül volt mindegyikben.

mazda-auto.hu | 2009-09-18 08:14 T.Béla részére

Az utasoldalon a lábfejtől balra, de feljebb egy fedél mögött.

T.Béla | 2009-09-17 17:26 mazda-auto.hu részére

Első generációs.

mazda-auto.hu | 2009-09-16 08:22 T.Béla részére

Első (2002-2007) vagy második generációs (2007- ) Mazda2?

T.Béla | 2009-09-15 17:50

Tisztelt Szakértő!

Kérdésem gondolom önnek és talán másoknak is könnyű lehet. Én mégsem tudom. A Mazda 2-ben hol található a pollenszűrő?
Válaszát előre is köszönöm! Üdvözlettel: Tóth Béla

mazda-auto.hu | 2009-09-15 09:54 Pepi részére

A gyári előíráshoz kell ragaszkodni, így biztosítható a váltó alkatrészeinek élettartama. A 626 DitD hez, illetve a GF-es Mazda 626-okhoz már 75w-90-es jelzésű sebességváltó olajat kell használni.

(Az olaj egyébként nem szokott szétrázni dolgokat.)

Pepi | 2009-09-15 08:36

Tisztelt Szakértő!
A sebváltóolajjal kapcsban. lenne kérdésem. 2001-es 626 DiTD-be milyen előírás van? A régi GC-s dízelembe Dextron II -t tettem. Érezhetően csendesebb és pontosabb volt vele a váltó, mint a 80w-90 -el. Ebbe az újabb típusba aztmondták a márkaszervízbe, hogy a Dextron II csak hidraulikus váltókban alkalmazható, és 80 w -90 et tettek bele. Nem fogja ez szétrázni a váltót?

mazda-auto.hu | 2009-09-07 14:30 Mazdi6 részére

1. Valószínűleg gyenge az akkumulátor és indításnál nagyon leesik a feszültség. Ha mindig csinálja, akkor a "room" felíratú biztosíték rossz.
2. A pollenszűrő 10693,-Ft. A feltöltés 12-14e Ft körül.
3.Az első két évjárat 2002-2003 esetében gyakori hiba volt ez. Akkoriban a fényszórók cseréjével lehetett megoldani, de így garancián túl már esetleg a fényszóró szétszerelésével az állító motort le lehet "ellenőrizni".

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó