2025. Április 25. Péntek - Márk

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Podi8 | 2009-09-20 20:54

Helló.
Ismerősöm vásárolt egy 121-es mazdát és valami kézikönyv féleség kellene neki, lehetőleg e-book formában. Tudtok benne segíteni?

T.Béla | 2009-09-18 21:30 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ!

mazda-auto.hu | 2009-09-18 08:14 mazda-auto.hu részére

...de nem feltétlenül volt mindegyikben.

mazda-auto.hu | 2009-09-18 08:14 T.Béla részére

Az utasoldalon a lábfejtől balra, de feljebb egy fedél mögött.

T.Béla | 2009-09-17 17:26 mazda-auto.hu részére

Első generációs.

mazda-auto.hu | 2009-09-16 08:22 T.Béla részére

Első (2002-2007) vagy második generációs (2007- ) Mazda2?

T.Béla | 2009-09-15 17:50

Tisztelt Szakértő!

Kérdésem gondolom önnek és talán másoknak is könnyű lehet. Én mégsem tudom. A Mazda 2-ben hol található a pollenszűrő?
Válaszát előre is köszönöm! Üdvözlettel: Tóth Béla

mazda-auto.hu | 2009-09-15 09:54 Pepi részére

A gyári előíráshoz kell ragaszkodni, így biztosítható a váltó alkatrészeinek élettartama. A 626 DitD hez, illetve a GF-es Mazda 626-okhoz már 75w-90-es jelzésű sebességváltó olajat kell használni.

(Az olaj egyébként nem szokott szétrázni dolgokat.)

Pepi | 2009-09-15 08:36

Tisztelt Szakértő!
A sebváltóolajjal kapcsban. lenne kérdésem. 2001-es 626 DiTD-be milyen előírás van? A régi GC-s dízelembe Dextron II -t tettem. Érezhetően csendesebb és pontosabb volt vele a váltó, mint a 80w-90 -el. Ebbe az újabb típusba aztmondták a márkaszervízbe, hogy a Dextron II csak hidraulikus váltókban alkalmazható, és 80 w -90 et tettek bele. Nem fogja ez szétrázni a váltót?

mazda-auto.hu | 2009-09-07 14:30 Mazdi6 részére

1. Valószínűleg gyenge az akkumulátor és indításnál nagyon leesik a feszültség. Ha mindig csinálja, akkor a "room" felíratú biztosíték rossz.
2. A pollenszűrő 10693,-Ft. A feltöltés 12-14e Ft körül.
3.Az első két évjárat 2002-2003 esetében gyakori hiba volt ez. Akkoriban a fényszórók cseréjével lehetett megoldani, de így garancián túl már esetleg a fényszóró szétszerelésével az állító motort le lehet "ellenőrizni".

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó