2024. November 26. Kedd - Virág

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kalgez | 2009-11-02 21:34

köszönöm válaszát..már végigmenntek rajta és "csak annyit találtak,hogy túl magas volt a klímanyomás..ami érdekes mert 40.000-van az autóba és a klímát még előtte nem is használtam...a klíma egyébként tökéletesen működik...

mazda-auto.hu | 2009-11-02 11:05 Mazdi6 részére

Elvileg a paraméterek alapján érvényes rá az intercooler visszahívás, és az "emissziós programozás" szervizakció is.

mazda-auto.hu | 2009-11-02 10:28 kalgez részére

Próba után, ha nem lenne más tippünk, végig "mennénk" elemenként a klíma rendszeren.
A légkondícionáló egyébként hűt?

Mazdi6 | 2009-11-02 10:22

Tisztelt Szakértő

JMZGG12R231160182 M6 diesel 2003- nál érvényes e az Intercooler visszahívás?
Sajnos a csőnél a kerék alatt olajos rendesen. Fehérváron azt mondták hogy javítani nem tudják csak egyben cserélni de az nagyon drága.

Köszönöm szépen!

mazda-auto.hu | 2009-11-02 09:31 sance részére

Gyári méret: 5x114,3 osztókör, 7 coll széles ET 55, 215/45 R18.

Rámegy ez is: 18x8, ET50, 225/45 R18

sance | 2009-10-31 21:15

Hali. 2003-as mazda 6 ra szeretnék 18"-os kerekeket.tudnátok pontos értékeket irni mind a felnire,mind a gumira...
kösz

kalgez | 2009-10-30 22:29

sziasztok!!lenne egy nagy kérdésem(problémám..)

egy "boldog"mazda 6 tulajdonos vagyok az autó 2008-as (új kiadás) 2000-es dízel....és klímázásnál minden sebességben óriásit ránt az autó.van amikor le is fullad.valószínű a klíma visszafogja(lefolytja) a motort DE újraindításnál elmúlik kb.50 km-ig!!!és ha kikapcsolom a klímát akkor is észlelhető a jelenség..majdnem az összes mazda szalon feltette a kezét mert nem tudják mi lehet a baj...nagyon sokat állt már szervízben.a számítógép sem mutat hibakódot.. hol kezdjem már 3 hónapja tanácstalan vagyok mit csináljak...segítsetek...köszönöm

mazda-auto.hu | 2009-10-30 15:53 Csabi626 részére

Azon a kupakon nincs szelep, ez egyszerúen a hűtőrendszer felöntésére szolgál, mivel ez van a legmagasabb ponton. A másik kupakon van szelep (hűtőn).

Kihűlés közben a kiegyenlítőből kell visszaszívnia a hűtőfolyadékot a rendszernek, levegőt nem szívhat.

Csabi626 | 2009-10-30 10:11

Tisztelt Szakértő!
Az lenne a kérdésem, hogy a 93-as kiadású 2.5/v6 motor hűtőrendszerében pontosan milyen szerepe van a felső kupaknak (a vezérmű szíj felőli oldalon)?
Teljesen zárnia kell, vagy valamelyik irányba átengedni valamilyen módon?
Az enyém jelenleg teljesen lezár, és egyesek szerint ez okozza, hogy a víz lehűlésekor a gumicsövek "összeszívódnak".
Egyébként más problémát nem tapasztaltam a hűtő működésében.
Válaszát előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2009-10-29 10:18 man200 részére

Mivel gyári cikkszámon fut a szűrő, ezért nem lehet belekötni. A szervizek cikkszám alapján rendelnek, azt már a Mazda Motor Japan, illetve a Mazda Motor Europe dönti el, hogy egyes alkatrészek milyen gyártótól származnak.

A szelepeknek a szívótraktus egyes elmeire van hatásuk, alapjáraton dolgozniuk kell.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó