2025. Április 25. Péntek - Márk

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


misi33 | 2009-10-19 10:05

Szeretném megkérdezni a mazda3 diesel-ben melyik színnel jelzik a bemenő üzemanyagcsövet?

mazda-auto.hu | 2009-10-19 09:45 Mazdi6 részére

Az első szimering cseréjének munkadíja 24750,-Ft, a váltó felőli szimering cseréje 57750,-Ft. A szimeringek ára 4800 és 9500,-Ft.

Mazdi6 | 2009-10-17 16:46

Tisztelt szakértő

milyen áron van egy Mazda6 diesel 2003 -nál egy főtengely szimering csere, úgy nézem ott kicsit olajos kicsit folyat. köszönöm a választ

mazda-auto.hu | 2009-10-16 15:35 man200 részére

Lehet, hogy ott elnyomja a motorzaj? Lásd pl.: PD TDI.

Na jó, ez csak gonoszkodás volt. A Mazda is lépett, bár igaz, hogy nem siette el a dolgot.

Kellemetlen lehet, de egyéb problémát nem okoz.

man200 | 2009-10-16 14:19

Köszönöm a gyors válaszokat. Más MÁRKÁKNÁL nem hallani ilyen kopanást, járó motornál.

mazda-auto.hu | 2009-10-16 10:22 man200 részére

Elvileg lehetséges. Így látatlanban annyit mondhatok, hogy gyakorlatilag kizárható a kormány megakadása.

Fecó | 2009-10-15 17:29 man200 részére

Üdv.
Az általad írt jelenség van az én autómnál is,az első pillanattól kezdve,sajna,de semmilyen gixert nem okoz,bátran lehet használni ettől,oken műkszik,(de koppanva).Csak ez már nem Lada,hogy itt-ott koppanhat,zöröghet,(ez 2006 Mazda6 F/L,32100 km van benne jelenleg,)Bár semmilyen hangnak nem kéne lenni,(ráadásul még féltem/ovom is),1 ilyen ÉRTÉKŰ autónál,oszt még is van.Ezekkel a hibákkal együtt kell élni sajna,ami bosszantó,vagy orientáldni egy másik márka fele.A márka iránti szeretet ilyenek miatt csökken.(ezek a "normális" hangok menetzközben mindíg emlékeztetnek erre).

man200 | 2009-10-15 15:47

Tisztelt Szakértő!
Mazda 6-os kormánya nem ropog,simán könnyen akadásmentesen működik. Csak egy kopanás hallható jobbra tekert majd elengedett kormánynál. KB 5 fokot vissza mozduló kormánykeréknél. Szervízben azt mondták hogy a fogasléc és a fogaskereket nyomó rúgótól jön a hang. A kormanyszár behajtó csatlakozásánál. Lehetséges ez a hiba? Azt mondták ne foglalkozzak vele. Ez a jellemző kormány hiba? Ettől nem akadhat meg egy ponton a kormánymű? Járhatok vele nyugottan?
Válaszát előre köszönöm.

mazda-auto.hu | 2009-10-15 08:31 Ivanuska részére

Valószínűleg a kijelző a probléma, vagy a középkonzol alaplapja, esetleg érintkezési hiba.

mazda-auto.hu | 2009-10-15 08:29 man200 részére

Állítással valószínűleg megszüntethető lenne a ropogás, legalább egy bizonyos időig.
Amennyiben a jellemző kormány problémáról van szó, akkor az nem veszélyes.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó