2024. December 25. Szerda - KARÁCSONY
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda logó történelem.
MAZDA MPV 2008.
Új Mazda RX-7 Az esély növekszik.
Új Titánok.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
Kanál | 2014-12-02 21:43
Tisztelt Mazda-autó!
Egy 2003-as premacy 2.0 DITD TE 74KW tulajdonosa vagyok. Egy ideje romlott az autó teljesítménye. Nem gyorsul, emelkedőn erölködik, vissza kell kapcsolni, ahol elötte minden probléma nélkül felment. Emellett a motor hangja is felerősödött. Az izzítás visszajelző lámpám izzítás után elkezd villogni.
A turbó vezérlő vákum cső két helyen is el volt repedve. Csere után úgy néz ki visszaállt a motor teljesítménye, de az összes csövet ki akarom cserélni.
Az izzítás úgy tűnik, működik, gyertyák jók, és áramot is kapnak.
A kérdésem az lenne, hogy lehet e összefüggés a repedt vákumcsövek, és a villogó izzításvisszajelző között? Vagy esetleg véletlen egybeesés a két hiba. Ha igen, akkor az izzító relé lehet a ludas? Az autó indul rendesen, elméletileg jó az izzítás.
Válaszod előre is köszönöm!
Kanál | 2014-12-02 21:43
Tisztelt Mazda-autó!
Egy 2003-as premacy 2.0 DITD TE 74KW tulajdonosa vagyok. Egy ideje romlott az autó teljesítménye. Nem gyorsul, emelkedőn erölködik, vissza kell kapcsolni, ahol elötte minden probléma nélkül felment. Emellett a motor hangja is felerősödött. Az izzítás visszajelző lámpám izzítás után elkezd villogni.
A turbó vezérlő vákum cső két helyen is el volt repedve. Csere után úgy néz ki visszaállt a motor teljesítménye, de az összes csövet ki akarom cserélni.
Az izzítás úgy tűnik, működik, gyertyák jók, és áramot is kapnak.
A kérdésem az lenne, hogy lehet e összefüggés a repedt vákumcsövek, és a villogó izzításvisszajelző között? Vagy esetleg véletlen egybeesés a két hiba. Ha igen, akkor az izzító relé lehet a ludas? Az autó indul rendesen, elméletileg jó az izzítás.
Válaszod előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2014-11-03 09:18 anubis részére
Ellenőrizni kellene, hogy működik-e a termosztát. Ha rossz a termosztát és mindig áramlik a víz a vízhűtőben, akkor nem feltétlenül tud a motor kellő működési hőmérsékletre melegedni
anubis | 2014-11-02 16:20
mazda-auto.hu | 2014-10-27 08:55 visztem részére
2,5 mm eltérés még nem okoz problémát.
mazda-auto.hu | 2014-10-27 08:54 Stella724 részére
Biztosan nem rontottad el az autót, valószínűleg egy korábbi hiba jött elő rögtön hazafelé. Érdemes lenne mielőbb műszeres diagnosztikai vizsgálatot csináltatni, mert íyg hamar kiderülhet, milyen jellegű a hiba. Lehetséges, hogy a benzinszivattyú hibásodott meg, de lehet akár légtömegmérő, vagy gyújtás probléma is. A benzinellátás, vagy a gyújtás hibája rövid időn belül a katalizátort is károsíthatja, melynek cseréje költségesebb.
mazda-auto.hu | 2014-10-27 08:49 csabo részére
Műszeres diagnosztika nélkül oldalakat lehetne megtölteni különböző magyarázatokkal, a hiba lehetőségeit kutatva. Szóval diagnosztika szükséges.
hpeter79 | 2014-10-26 16:15 perendi.marci részére
Köszönöm a segítséget, bevált!
hpeter79 | 2014-10-26 16:14 zolee88 részére
Elnézést, csak most volt időm megcsinálni. A nyomásszabályzó szelep csere segített, azóta hibátlan. De egy gázolajszűrőt is cseréltem, mert nagyon koszos volt.
czati | 2014-10-26 14:58