2025. Február 25. Kedd - Géza
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2014-10-13 09:15 ungyi részére
Én úgy emlékszem, kell.
mazda-auto.hu | 2014-10-13 09:12 Balint7 részére
Lehetséges, hogy a nagynyomású pumpa mennyiségszabályzó szelepe rossz, de lehet hőgomba, vagy más hiba is.
mazda-auto.hu | 2014-10-13 09:11 Balu88 részére
A benzines modellek láncosak. A karbantartási alapszabályok betartásával a motorok általában problémamentesek. A motorolaj fogyasztás inkább csak a 2,3L-es modellekre jellemző, mivel viszonylag kicsi az olajteknő kapacitása, és ha nem ellenőrzik rendszeresen az olajszintet, könnyebben csökken a kritikus mennyiség alá, mely túlmelegedést-kopást, így a későbbiekben egyre növekvő olajfogyasztást generál.
ungyi | 2014-10-10 12:28
T.Mazda! Bocsánat, tudom,hogy nem ide tartozik,de hátha tudnak segíteni: 1990-ben gyártott,1.1-s négyütemű trabant benzinébe kell-e ólompótlót tenni? Egy ismerősömnek lenne nagyon fontos. Köszönjük mindketten!
Balint7 | 2014-10-10 09:31
Balint7 | 2014-10-10 09:31
Kedves Mazda autó!
Körülbelül 2-3 hetes problémával állok szemben aminek még nem sikerült a végére járnom. Ez alatt az idő alatt az autó már megjárta a Mazda szervizet is. Egy 2006-os Mazda 6 2ezres diesel-ről lenne szó ami az utóbbi időben reggelenként hidegen elég furcsán viselkedik. Amig el nem éri az üzemi hőfokot teljesen más fordulat tartományban tudom csak vezetni abból kifolyólag hogy gázfröccsre nem mindig gyorsul és kapja el azt a lendületet ami megszokott.. Mintha késne a befecskendezés egy pillanatra és csak utána jön a lendület kigyorsításon, néha le is fullad, elindulással nincs gond. Meleg tünetmentes. Azt veszem észre mintha teljesen más autót vezetnék a reggel órákban mikor a külső hőmérséklet is hidegebb meg az autó is. Miután mentem vele körülbelül 15 percet, felmelelgedett a viz és elérte az üzemi hőfokot semmi ilyesmi nem tapasztalhato a nap hátralevő részében.
A Mazdánál csináltak rajta egy diagnosztikát ahol a hibakódokat kijavitották illetve csináltak porlasztó csúcs korrekciót. Cseréltek légszűrőt illetve üzemanyag szűrőt. A szerviz utan tökéletes volt a kocsi, de másnap reggel hidegben ujra felmerültek ezek a problémák. Most az van tervben hogy éjszakára benthagyjuk az autót hogy reggel tudják diagnosztizálni és kiprobálni hogy lássák hidegen másképp viselkedik.
Mi lehet a gond? Hőgombának köze lehet hozzá? Vagy valami más tipusú szenzor ami rosszul érzékel valamit és vészüzemmódban rakja az autót?
Köszönöm előre is!
Balu88 | 2014-10-10 09:01
Tisztelt Mazda-auto!
Érdeklődni szeretnék, hogy a 2004-2005 között gyártott 2.0 benzines Mazda 6 vezérmű lánccal vagy szíjjal van szerelve? Autócsere előtt állok és vacilálok az 1.8-as és a 2.0-es modellek között, továbbá azt szeretném még kérdezni, hogy volt-e a fenti évjáratoknál szériahiba miatti visszahívás, mennyire megbízhatóak, érzékenyek ezek a motorok attól függetlenül, hogy egy japán típusról beszélünk. Válaszát előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2014-10-09 10:10 Jagermaister részére
Igen, valóban ritka, de ennél a típusnál nem egyedi.
Jagermaister | 2014-10-08 20:42 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a segítséget!
Nem gondoltam volna,hogy az összes égő kiégett,de ez volt a hiba!
mazda-auto.hu | 2014-10-08 08:43 Jagermaister részére
Az izzókat kellene ellenőrizni. A műszerfali izzókat egyszerűbb, a középkonzolnál előbb az összes kezelő gombot le kell húzni, majd a fekete előlapot le kell pattintani.