2025. Január 16. Csütörtök - Gusztáv

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


sandrabee | 2012-05-14 17:00 mazda-auto.hu részére

Kedves Szakértő úr! Most jövök a szervízből, leadtam a kocsit klímajavításra illetve fékcserére, egyúttal a kerepelő hang okának kiderítésével is megbíztam a helyi Mazda szervízeseket. Holnap, de a hét második felében nagyon remélem, hogy okosabbak leszünk, egyben remélem, hogy a kerepelő hang nem valami nagy bajt jelez. Ha van infó mindenképp jelzem.

sandrabee | 2012-05-14 16:57 Anonymous részére

Szia! többsdzör is próbáltam, de akárhányszor küldöm el erre a -ra, visszajön egy levél, hogy a levelem nagyobb (5MB?!) mint amit a rendszered fogadni tud. Durva, de a freemail-es címeddel kapcsolatban citromail-es szerver infók jönnek át.

Anonymous | 2012-05-14 11:05 Hozzászólás szerkesztése

Várom a navi manuelt, köszi!

sandrabee | 2012-05-14 09:45 Geri Katalin részére

Nekem van a navihoz/audórendszerhez magyarn nyelvű útmutató, küldj egy e-mailcímet, és akkor beskennelem és elküldöm. Igyekszem, nem ígérem, hoyg ma sikerül.

sandrabee | 2012-05-14 09:43 lano részére

Szia Lano, Én is csak onnan tudtam meg, hogy a nagymértékű olajfogyasztás származhat a tűzkarikák körüli bonyodalomból, hogy itt végigolvastam az egész MPV fórumot. Mivel elég régóta fut már a fórum, ezért nemcsak erre, de sok másra is sikerült már választ találnom.Szerelők hajlandóságát illetőn a tűzkarikák kapcsán én kész tényekkel mentem a szervízbe és mondtam, hogy ezeket kell kicserélni, és miután megbeszéltük a szakival, már írta is az előjegyzésbe az autót, aztán cserélte is a karikákat+alátéteket. Azóta is nézegetjük az olajat, és hál Istennek most a következő olajcsere előtt mondhatom, hogy a nívón az olajszint csak annyi mozgást mutat, amennyit kell, vagyis hogy nem kellett az olajcsere periódus alatt utántölteni az olajból nemhogy 2x, de egyszer sem.

sandrabee | 2012-05-14 09:32 Geri Katalin részére

Kedves Katalin! Nem én írtam azt akommentet, hogy vissaztekerték a km-órát a kocsinkban, hanem Lano nevű fórumtárs, őt kellene kérdezd. Turb beszerzés ügyében 2 ötletem is van, először is Mazda Alkatrész Hungary Kft. 1239 Budapest, Dél utca 2. Tel.: 06-1/289-0258, e-mail: info@mazdaalkatresz.hu illetve, a másik akiket szoktam kérdezni alkatrész ügyben: Jap-Ker Autóbontó (http://www.japker.hu/), szerintem velük lehetne mit kezdeni.Mondjuk ezek pesti illetve szentednrei címek, nem tudom, hogy szóba jöhetnek -e, de van futárszolgálat ami elhozza a motyókat, ha olyan.

Geri Katalin | 2012-05-14 08:22

Kedves sandrabee!A 70-hez képest mennyivel tekerték vissza? Van valami ötleted turbó beszerzésre? Üdv! KA

Geri Katalin | 2012-05-14 08:19

Sziasztok! Ezeket a tőzkarikákat, vagy alátéteket a porlasztó alatt én is kicseréltetném. Ki ismer egy megbízható szerelőt a X. XIV. kerület környékén, esetleg máshol Budapesten?! Köszönöm! KA

mazda-auto.hu | 2012-05-14 08:18 lano részére

A tömítetlen tűzkarikák miatt a hengerek vissza is dolgoznak a hengerfejbe (szelepfedél alá) így a karternyomást is növeli a probléma. Ez okozhatja a több olajat a beömlőben. Most a tömítéscsere után ki fog derülni, mennyiben változik az olajfogyasztás.

lano | 2012-05-12 07:12

Kedves hozzá értők a következő kérdésem a következő:): A szerelőm kicserélte tehát a tűzkarikákat és még mindig állítja, hogy a turbó sem jó, mert sok olaj volt a turbó utáni (turbó és motor közötti) szívőcsőben. A 4 db elégett tűzkarika is okozhatta ezt a nagy mennyiségű olajátfojást a kartergáz (nyomás) megnövelésével nemde? Vagyis az elégett tűzkarikák a kartergázt is növelik, miáltal az olaj kijut a szívóágba (turbó) ill. az olaj bekerülhet a nem tömítő karikák miatt közvetlenül az égéstérbe is? Elnézést kérek nem vagyok szakember.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó