2025. Március 5. Szerda - Adorján

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


sandrabee | 2012-05-10 11:46

Tűzkarika csere...ha visszaolvasol láthatod, hogy szinte a jelenlévők nagy részlénél (nálunk is) előjött a jelentős olajfogyasztás, amely az alátétek cseréjével megoldódott. Mióta nekünk is kicserélték, azóta szinte meg sem moccant az olaj. Lano-nak válaszolva: azt hiszem a Szakértő Úr már többször is írta, hogy a Mazdánál később jöttek rá, hogy az eredetileg beszerelt alátétek nem voltak elég szélesek vagy ilyesmi, és emiatt szökött a peremnél az olaj. Hogy visszahívás miért nem történt? Gyanítom azért nem, mert nem olyan jellegű a probléma amely egyrészt veszélybe sodorna rendeltetésszerű használat mellett vö. fékhibák stb. De ez csak egy magánvélemény volt :-) Szerintem érdemes azokat akarikákat megnézetni, és kicseréltetni, egyrészt ahogy hallottam nem is tart sokáig, másrészt nem egy nagy összeg, szóval nem kell több havi összespórolt fizetéssel elindulni a szerelőhöz. Szép napot!

nagyak | 2012-05-10 11:26

Hello, új MPV tulajként, 175E km-el jelentős olajfogyasztással - ami az utóbbi időben romlott - jelentkezem. A szerelőm a turbóra gyanakszik, bár ahogy olvastam, számos más oka is lehet. Vélemény?

lano | 2012-05-09 22:29

Kedves Mindenki, Végre találtam egy szerelőt aki nem félt kicserélni a tűzkarikákat. Azt mondta mind a négy darab el volt égve és átfújt. Most kíváncsi vagyok, mennyit javul az olajfogyasztás. Köszönet a segítségért. Azért egy dolog felvetődött bennem. Ha tudvalevő, hogy ez az alkatrész ennyire problémás, miért nem hívták vissza az autókat?

mazda-auto.hu | 2012-05-09 15:04 lano részére

Lehet darabonként is cserélni 130-140e Ft körül. Vannak autók 350-400 km-rel eredeti befecskendezőkkel.

lano | 2012-05-08 22:14

Kedves szakértők, Úgy értesültem, hogy egy porlasztó az mpv-be 250E Ft., de egy darabot nem lehet cserélni, csak a négy darabot egyszerre. Az már szép összeg. Igaz ez? Meddig működnek elfogadhatóan ezek a porlasztók, ha kíméljük az autót. Pl. adalékkal is kitakarítjuk minden évben.

csokislaci | 2012-05-07 20:15

Szia kollnor! Az aksi lefogató csavarjait lazitsd fel, húzd hátrébb az aksit, majd hívd a nőgyógyászt, és hajrá! Gyakorold a jobb oldalon a müveletet! Borzasztó, én már 2 villanyászt megizzasztottam vele. Tettem bele led lámpát, kb 1 éve, azóta nem kell izzót cserélni!!! Sok sikert!

kollnor | 2012-05-07 11:11

Köszönöm! Tényleg elég szétszedős.

mazda-auto.hu | 2012-05-07 09:55 kollnor részére

A lámpatestet semmiképpen nem kell kivenni, de mögötte "bármit" kivehetsz, ha úgy jobban hozzáférsz.

kollnor | 2012-05-05 23:12

ELnézést! (bal e. parkolófény izzó) csak azt nem írtam, hogy MPV-2004. Nekem úgy tűnik, hogy - aksi, aksitartó ki, levegőbeömlő ki, utána izzócsere. Kérlek cáfolj, vagy erősíts meg! ue. fél perc a jobb oldalon.

kollnor | 2012-05-05 21:36

Kedves Mazda! Kérlek adj tanácsot. Problémám bal e. parkolófény izzó. Mi a protokoll? Aksi ki, és onnan vhogy, vagy egész lámpa ki? A manuálban csak erről az izzóról nincs szó. Nőgyógyász szakvizsga az kell hozzá, az biztos. köszönettel Kolnor

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó