2025. Január 16. Csütörtök - Gusztáv

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


lano | 2012-05-12 07:04 sandrabee részére

Kedves sandrabee, A probléma az, hogy a szerelők nem tudják, hogy az alátétekkel gond van, így ha nem találok erre a fórumra, már eladtam volna az autót vagy egy teljes motorfelújításra adtam volna be, mert három szerelő is azt mondta, "elkoptatták" a motort és azért eszi az olajat, inkább váljak meg az autótól, ergo sózzam másra (persze az ember rögtön ezt teszi, becsapja inkább a másikat, ahogyan engem is átvert a kereskedő, mert 70E km-rel vissza van tekerve az autó, hála a Mazda elektronikus szerviz bejegyzésekenek mégis tudom, mennyi van benne).

mazda-auto.hu | 2012-05-11 12:21 nagyak részére

A tűzkarikák miatt is gyengülhet az autó. Turbó esetében egy jó bontott is megoldás, de a legjobb egy új. Az árak igen változóak.

Geri Katalin | 2012-05-11 10:12

Eltudna nekem küldeni valaki egy navi. rendszer használati útmutatót. Megpróbáltam használni, de elakadok, valamit rosszul értelmezek, vagy nem veszek észre. Segítsen, aki gyakorlott ebben. Köszönöm! KA

nagyak | 2012-05-11 10:06

mindemellett ha kicsit is odalépek, keserves, "teherautós" hangot ad a turbo, illetve az utóbbi időben mintha gyengült is volna az autó. Lehet, a szerelőnek is igaza van, cserélni kell a turbot, csak nem biztos, hogy ezzel megoldódik az olajfogyás?! By the way... mi a javaslat a cserére? bontott, utángyártott, új? na és persze, mibe fáj ez nekem? Köszönöm

nagyak | 2012-05-11 10:01

lemaradt... drnagyak@gmail.com

nagyak | 2012-05-11 09:58

Köszönöm a választ. Valóban olvastam a tűzkarika cseréről. Illetve arról is, hogy e-mailezitek egymásnak a user manual-t. Kaphatnék én is egyet? Ezekkel együtt érdemi előrelépésre számíthatok a szerelőmnél :o)

mazda-auto.hu | 2012-05-10 12:25 sandrabee részére

:-). Valóban módosultak egy kissé az alátétek az évek folyamán. A kerepelésre okára így látatlanban nem tudok válaszolni.

sandrabee | 2012-05-10 12:09

Nyugtasson meg Varga Úr, hogy azért nagy butaságokat nem állítottam... :-) Egyébként ismerősnél 100 ezres szervíz előtt kellett Peugeot 307SW-nél cserélni a befecskendezőket...nem volt olcsó mulatság. :-( Egyébként az az indítás kori krepegő hang nem szűnt meg a hideg elmúltával, a WD40-es próbát egyelőre nem játszottuk meg.Egyrészt -ha jó részre gondolunk- nem nagyon férnénk oda. Így inkább meghagynám szakértőbb füleknek a krepegés eredetének felderítását.

mazda-auto.hu | 2012-05-10 11:54 nagyak részére

Az előbbiekben többször szóba került befecskendező alátétek hasonló jelenséget okozhatnak.

mazda-auto.hu | 2012-05-10 11:53 lano részére

Van akinek csak 200000 km után jelentkezik a probléma, így nem nevezhető gyárilag hibás alkatrésznek. Csak megjegyzem, egyes más márkák típusaiban nem az alátétet, hanem a befecskendezőt kell hasonló gyakorisággal cserélni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó