2025. Január 16. Csütörtök - Gusztáv

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


orso | 2012-04-02 17:32 JancsikaMr részére

szia!én is kértem...de nem kaptam...orso@externet.hu köszi

JancsikaMr | 2012-04-02 16:46 sandrabee részére

Már én is szerettem volna feltenni ezt a kérdést a köznek, ugyanis aki kérte mindekinek küldtem a linket , de visszajelzés csak kevesektől érkezett. Szóljon aki kérte, de nem kapta!

orso | 2012-04-02 13:40 nagydann részére

szia! köszi,nem olvastam csak írtam!mivel most voltam túl egy turbó cserén valamint egy motor felújításon!a lila ködtől nem láttam csak mérgemben írtam.megkeresem!!!

nagydann | 2012-04-02 13:10 orso részére

Olvass vissza itt a fórumon, korábban volt róla szó gazdagon.

sandrabee | 2012-04-02 12:57

Csak egy rövid érdeklődés, nem türelmetlenkedés: Ti megkaptátok már a manualt?

orso | 2012-04-01 07:06 JancsikaMr részére

szia!én is kérnék!köszönöm szépen...orso@externet.hu

orso | 2012-04-01 07:03

sziasztok!én is kérnék manuált!amúgy egy kérdésem lenne,ha a központizár egy ajtó kivételével az összes ajtót nyitja-zárja,akkor mit kell tennem?...mármint azzal az eggyel:-)))...orso@externet.hu üdv!szép vasárnapot!

ep-son | 2012-04-01 00:11 lano részére

Először az én szerelőm is hitetlenkedett, végül meggyőztem és miután kiszedte a porlasztókat, igazat adott nekem, hogy valóban cserére szorulnak annak ellenére, hogy nálam sem látszott külsőleg semmi különös. Ne hagyd magad lebeszéleni! Mondd, hogy a Mazda ajánlja a cserét egy hivatalos közleményben (ami sajnos igaz is). Sok sikert! A többihez nem tudok hozzászólni.

lano | 2012-03-31 21:22 mazda-auto.hu részére

Nem tudom pontosan. Leszedtem a felső burkolatot. Látok gumigyűrűket (ha igaz) a befecskandezők körül, de nem azokkal van a gond. Így a másik lesz az (résolajcső?). Amit biztosan látok, hogy az olaj a motor bal oldalán (autóval szemben állva, vagyis a vezérműszíj felőli oldalon) szivárog lefelé és baloldalon is csepeg le. A másik téma a rézgyűrűk. Én is vettem egy garnitúrát, de egy szerelő sem akarja kicserélni, mert (mondják) nincs kifújás a befecskendezőknél. Ezért csodálkozom a beírásokon, hogy többeknek simán kicserélték. Azt hiszem rossz helyen lakom.

varadi | 2012-03-30 22:28 JancsikaMr részére

Kérlek nekem is küld el: varadi68@gmail.com Előre is köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó