2025. Február 7. Péntek - Tódor

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Podi8 | 2012-05-07 21:46

Sziasztok! Kezdenek összejönni a dolgok... Xedos 6-nál ha üzemanyag pumpát akarok cserélni akkor le kell vennem a tankot? A hátsó ülés alatt csak a szintjelzőnek találtam szerelő nyílását.

atter | 2012-05-07 21:07 putto részére

Szia! A kopogás jeladó meghúzási nyomatéka 20-34 NM

jeg | 2012-05-07 21:04

Sziasztok! Van egy autómata, '92-es Xedos6-om. Néhány napja produkálja az autó, hogy drive-ban fékezéskor, pontosabban ha már áll az autó (pl pirosnál), akkor az alapjárat ingadozni kezd, majd a motor leáll. Üresben és parking állásban nem csinálja. Ma kicsit magasabbra állítottam az alapjáratot, de semmi változás, ha "d"-ben van és állok a féken, akkor ingadozás, majd leállás. Van valami ötletetek? Köszi előre is!

putto | 2012-05-07 11:40

igen, tudom, azzal adjuk meg a piezó nak a megfelelő előfeszítést... csak ahhoz szívósort kell bontani, viszont nem tudom, mi a nyomaték, mivel a workshop manual sem írja :(

mazda-auto.hu | 2012-05-07 11:32 putto részére

Illetve "lazíthatja" a szenzort. A kopogás szenzor csavarjának meghúzási nyomatékát rendkívül fontos betartani. Lehet, hogy csak ez a gond.

putto | 2012-05-07 11:02 mazda-auto.hu részére

A lambda valószínű csereérett amúgy is. A kopogás érzékelőt kimérttem 551kilo ohm, a manula kb 560 -at ír. Itt még lehet hogy nincs megfelelően rögzítve, olvastam, azt is hogy az alu blokkoknál az oxid réteg megsüketítheti a szenzort. ezzel még várok ,mert nem szeretnék 50.000 ért cserélni. Az EGR nél az a kérdés, ki lehet -e valamilyen módon tisztítani, javítani, vagy csak komplet csere? Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2012-05-07 10:46 mazda-auto.hu részére

olajt=olajat.

mazda-auto.hu | 2012-05-07 10:45 putto részére

A jelet nem adó egyik lambda szonda (2 van), illetve a kopogás szenzor (1 db van) is lehet a remegés oka. Az EGR is lehet, ha pl. alapjáraton is nagyon nyitva marad, mert a vezérlőegység rosszul "tudja" a pozícióját.

mazda-auto.hu | 2012-05-07 10:41 Podi8 részére

A Mobil-1 5w-30 negyon jó olaj, de ha egy motor az első 3000 km-en nem, utána viszont eszi, akkor érdemes váltani pl. egy 0w-40, 5w-40-es motorolajra, vagy megkeresni a probléma okát, mert alaphelyzetben ezt az olajt sem kellene a motornak fogyasztani.

mazda-auto.hu | 2012-05-07 10:40 sch. részére

Lehet az alacsony feszültség a felelős. A gyújtótekercs megegyezhet.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó