2025. Február 7. Péntek - Tódor

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-05-04 10:09 Podi8 részére

Elvileg az, de mióta ACEA C1/JASO DL-1-es minősítésű lett ez az olaj, nem találtam róla ezt megerősítő infomációt. A legtöbb C1-es olaj hidrokrakkolt ásványi alapolajból készül. Ma már Európában csak a 0w-s Mobil-1-es olajokról merném teljes bizonyossággal azt mondani, hogy teljesen szintetikusok.

mazda-auto.hu | 2012-05-04 09:51 putto részére

Az ún. "T" pontot testelni kell a diag csatlakozóban, hogy az alapjárati beállítást ne zavarja az alapjárati motor beavatkozása.

atter | 2012-05-03 22:00 sch. részére

Szia! Egy barátom ford focusa pont ugyanezt csinálta ott gyújtótrafó hiba volt lehet,hogy ott érdemes először nézlődni

sch. | 2012-05-03 19:00

sziasztok x9 em van ma történt hogy menet közben elkezdett a fordulat és km/óra mutatói összevissza ugrálni nem lett világitás sem szoval öszevisszamüködött minden. aztán leálltam, nem indult egyáltalán olyan volt mintha az aksiba kevés lenne aztán bebikáztuk ugy beindult. ugyanugy jártak a mutatók összevissza km-ről km-re egyre lassult az autó nem volt többé kompresszió közepes gázadásnál lehörgött fulladt lefele , a legkisebb gázadással tudtam csak menni először 4-aztán 3-2-és egyes és kész vége volt .gázadásnál lefulladt rángatott. és most már nemis indul. van e valakinek valami ötlete segitség. eddig soha nem hagyott ott a kocsi most előszőr de ez csunyának tűnik. köszönöm a válaszokat, hozzászólásokat.

Podi8 | 2012-05-03 13:57 mazda-auto.hu részére

Jelenleg Mobil 1 ESP Formula 5w-30 motorolaj van benne, ez teljesen szintetikus nem?

putto | 2012-05-03 13:56 mazda-auto.hu részére

Szia, ezt ki tudnád fejteni bővebben? Köszönöm

mazda-auto.hu | 2012-05-03 11:44 putto részére

Elképzelhető, hogy csak az alapjárati motor testelésével újra be kellene állítani az alapjáratot, és nincs más gond.

putto | 2012-05-03 11:29

ja igen még egy adalék, hideg motornál, szivatóval nincs ez a jelenség.

putto | 2012-05-03 11:19

Sziasztok, nekem is hasonló alapjárati gondom van (x9 2.5 v6), dadog, beejti 500 alá, aztán egyszer csak jó lesz. össze vissza. a gyertákon minimális olajat találtunk, de egy éve lett cserélve a fedél és szívósor tömítés, ezt sem tartom normálisnak, hogy 10000 km után megint cserélni kelljen. kidobott még lamda és kopogásérzékelő problémát, de úgy gondolom akkor más forudlaton is jelen kéne lenni ennek a rángatásnak, vagy nem ?

mazda-auto.hu | 2012-05-03 08:35 Podi8 részére

Jellemző ez a fajta olajfogyasztás növekedés az olaj elhasználódásával. A motorolajok először elkezdenek hígulni, és így egy kopottabb motor többet fogyaszthat belőle. Ráadásul egy kopottabb motor gyorsítja az olaj elhasználódását, de igaz ez a téli időszakra is. Ilyenkor több benzin is kerülhet az olajba, a több "nem teljesen bemelegedett" üzemmód miatt. Az öblítés természetesen nem árt, illetve megjegyzem, egy teljesen szintetikus olaj jobban ellenáll a felhígulásnak. Persze a benzin okozta hígulással az sem tud "mit kezdeni".

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó