2024. December 25. Szerda - KARÁCSONY

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


putto | 2012-05-07 10:29

Nam tudjátok mi van az allmazda.net -tel, nem elérhető már napok óta.

putto | 2012-05-07 00:10 mazda-auto.hu részére

Sziasztok, állítottam az alapjáraton, jobb lett, de még mindig remeg, pontosabban bel bel "üt" a morot a kaszniba. Kiolvastam a hibakódokat: P0134 HOS21, bank1 - no activity detected (ha jól láttam ebben 2 van) P1402 EGR valve position sensor , holnap kitörlöm őket és megnézem mi jön vissza. P0325 Knock Sensor 1, bank 1 circuit malfunkction (jól sejtem, hogy csak egy KS van, mert a kódtáblám ír bank 2 -eset is )

charlietaylor | 2012-05-05 23:04 Podi8 részére

Szia!Én is azt az olajat használom már jónéhány éve amit te de még sohasem ette meg a motor(V6 2.0),szerintem nagyon is jó olaj!!! Más lesz ott a gond...

Podi8 | 2012-05-05 02:44 mazda-auto.hu részére

...Aha. Én is kipróbálnék másfajta olajat (ezek után), milyet javasoltok?

sch. | 2012-05-04 23:04

ja igen elfelejtettem hogy szerintetek lehet e tényleg hogy a generátor a felelős ezért?

sch. | 2012-05-04 22:52

sziasztok , tegnap megnézte egy szerelő ő azt mondta hogy 100% hogy a generátor halt meg. a kocsival addig tudtam tovább haladni amig az aksiban áram volt. kb 5-8km tudtam megtenni. amikor eljött megnézni megint bebikáztuk akkor ugye megint kapott egy kevés áramot a motor de rövid idő molva megint lemerült egyszoval nem tölt a generátor. a generátor sem olcsó .bár most találtam egyet a neten Denso Lima a generátor neve 110 A teljesitményű.és csak 120 euróért adja a csávó de azt modja hogy ez gyári, meg hogy zsir uj. amugy meg a szervizben 240 euró lenne az ára. a gondom az hogy pont nem vagyok otthon meet ugye otthon mindent meg lehet szerezni meg meg lehet csináltatni. itt meg csak kicserélik a hasznát alkatrészeket azt kész. nem beszélve a 65 eurós óradijról szivás. és mit gondoltok hogy a 2.5 -nek a gyujtótrafója jó a 2.0L -ébe? a 2000 köbcentis mocihoz tényleg egyetsem találtam de a 2.5-höz van egy csomó. köszi az infót srácok.majd jelentkezek hogy mivolt a gond.

hege | 2012-05-04 20:40 putto részére

szia igen probáltadmár benyomni a kuplungot és ki ha megszűnik nézesd át nekem mondtak már rá sok mindent kinyomócsapágyat meg ilyesmit de nálam ez annyira nem zavaró csak 1-2x csinálja

hege | 2012-05-04 20:38 sch. részére

Szia :D ugyan ezt a történetet végigjártam már téptem a hajamat sajnos egy nagyon fontos alkatrész ment tönkre a gyújtás trafó és azért megy ilyen hamar tönkre mert belsőtrafós a gyújtás szerintem ne is keresgess bontóba se ujj onnan se trafót mert horror egy nagyon jó megoldás van rá nagyon egyszerű is egy autóvillamossági kell és egy külső trafót rakjon be a régi helyett ugyanúgy betudja kábelezni és többet nem lesz rá gondod nekem 24e ft csinálták meg és ebe benne volt az hogy oda is vitték az autómat ja és ha már szétszedik pár ezer forint egy új fedél meg egy rotor azt is cseréltesd ki és rá lehet mondani felújított gyújtás :D remélem segitettem és pár nap mulva már gurulsz is

mazda-auto.hu | 2012-05-04 15:12 putto részére

Mivel éppen az alapjárati motornak kellene szabályozni a stabil alapjáratot, ezek nem kizáró okok. Nem az alacsony alapjárat miatt van szükség az említett beállításra.

putto | 2012-05-04 11:17 mazda-auto.hu részére

Lehet, hogy nem fogalmaztam egyértelműen, nem alacsony az alapjárat, csak 50-50 % beejti és remegteti is a kasznit, de az idő felében meg rendesen tartja, tehát , mintha jól lenne beállítva az alapjárat. (tipkis fékezéskor esik be, megállásnaál a lámpánál.)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó