2025. Március 18. Kedd - Sándor

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


littlerock79 | 2013-05-21 12:27 devayandras részére

Üdv! 110.000 km (valósnak tűnik: ellenőrzött előélet, és az ilyenkor szokásos hibák is mostanában jöttek elő.) de pár dolgon túl vagyok: - izzítógyertyák újak, Denso-k - porlasztóalátétet cseréltem - Egr kipucolva, de nem volt veszélyes Most városban sajnos sokat eszik... nem mértem, de biztosan 10 liter felett...

mazda-auto.hu | 2013-05-21 08:24 devayandras részére

Ezt viszonylag egyszerű kiszűrni, ha a jelforrás telefont kihúzod a töltőről, eltűnik-e a generátor zaj? A kábelnek sem ártana némi árnyékolás.

devayandras | 2013-05-20 23:36 littlerock79 részére

Hány km van a kocsidban?

devayandras | 2013-05-20 23:35

Izé... nem a töltő, hanem a generátor "sivított" bele. Kissé késő van. :)

devayandras | 2013-05-20 23:34

Pénteken találtam meg az AUX In feliratú fedelet, alatta a 3,5mm-es jack aljzatot... Új dimenziók nyíltak meg előttem. Telefonról hallgattam egész hétvégén a zenét, és egészen vállalható a hangminőség, persze meg sem közelíti egy eredeti gyári CD hangzását. A szivargyújtós töltő viszont belesivított a muzsikába. Vagy az általam hebrákolt jack dugó - jack dugó kábel a ludas?

mazda-auto.hu | 2013-05-13 09:10 fazakasf részére

Félreérthetően fogalmaztam. A vezérlő további költség.

fazakasf | 2013-05-10 20:16

Ezek szerint a vezérlővel együtt még olcsóbb a fényszóró??

fazakasf | 2013-05-10 20:15

Tisztelt Anonymous Mazda-auto! Köszönöm a válaszát!

littlerock79 | 2013-05-10 15:00

Üdv! Tegnapelőtt azt hittem falnak megyek... pár napos állás után az autó indulásakor az első pár fordulatnál nincs gond, aztán mintha egy henger kihagyna... kb 5-6 másodperces emelt fordulaton járatás orvosolta a dolgot. ezek után kb 10 km városi menetet követően regenerálni kezdett. De most elég sokáig nem hagyta abba. Innentől 2. fokozat 3500-4000-es fordulat 6-8 km következett... Tegnap reggel szépen indult... ma sem volt gond... Kicsit értetlenül állok a dolgok előtt.

mazda-auto.hu | 2013-05-10 08:17 Anonymous részére

Anonymous ez esetben én voltam. Valamiért a válaszadás közben kiléptetett a gép.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó