2025. Március 18. Kedd - Sándor

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


littlerock79 | 2013-05-21 12:27 devayandras részére

Üdv! 110.000 km (valósnak tűnik: ellenőrzött előélet, és az ilyenkor szokásos hibák is mostanában jöttek elő.) de pár dolgon túl vagyok: - izzítógyertyák újak, Denso-k - porlasztóalátétet cseréltem - Egr kipucolva, de nem volt veszélyes Most városban sajnos sokat eszik... nem mértem, de biztosan 10 liter felett...

mazda-auto.hu | 2013-05-21 08:24 devayandras részére

Ezt viszonylag egyszerű kiszűrni, ha a jelforrás telefont kihúzod a töltőről, eltűnik-e a generátor zaj? A kábelnek sem ártana némi árnyékolás.

devayandras | 2013-05-20 23:36 littlerock79 részére

Hány km van a kocsidban?

devayandras | 2013-05-20 23:35

Izé... nem a töltő, hanem a generátor "sivított" bele. Kissé késő van. :)

devayandras | 2013-05-20 23:34

Pénteken találtam meg az AUX In feliratú fedelet, alatta a 3,5mm-es jack aljzatot... Új dimenziók nyíltak meg előttem. Telefonról hallgattam egész hétvégén a zenét, és egészen vállalható a hangminőség, persze meg sem közelíti egy eredeti gyári CD hangzását. A szivargyújtós töltő viszont belesivított a muzsikába. Vagy az általam hebrákolt jack dugó - jack dugó kábel a ludas?

mazda-auto.hu | 2013-05-13 09:10 fazakasf részére

Félreérthetően fogalmaztam. A vezérlő további költség.

fazakasf | 2013-05-10 20:16

Ezek szerint a vezérlővel együtt még olcsóbb a fényszóró??

fazakasf | 2013-05-10 20:15

Tisztelt Anonymous Mazda-auto! Köszönöm a válaszát!

littlerock79 | 2013-05-10 15:00

Üdv! Tegnapelőtt azt hittem falnak megyek... pár napos állás után az autó indulásakor az első pár fordulatnál nincs gond, aztán mintha egy henger kihagyna... kb 5-6 másodperces emelt fordulaton járatás orvosolta a dolgot. ezek után kb 10 km városi menetet követően regenerálni kezdett. De most elég sokáig nem hagyta abba. Innentől 2. fokozat 3500-4000-es fordulat 6-8 km következett... Tegnap reggel szépen indult... ma sem volt gond... Kicsit értetlenül állok a dolgok előtt.

mazda-auto.hu | 2013-05-10 08:17 Anonymous részére

Anonymous ez esetben én voltam. Valamiért a válaszadás közben kiléptetett a gép.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó