2025. Március 18. Kedd - Sándor

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ZSEBI78 | 2013-05-31 14:57

Sziasztok utána tudnátok nézni egy mazda 5 előéletének JMZCR19T670180484 előre is köszönöm udv Zsebi

mazda-auto.hu | 2013-05-29 14:16 konkursz részére

A küszöb légterelős Mazda5-höz nincs gyári első sárfogó gumi.

konkursz | 2013-05-29 12:13

Pontosítanák, nem sárvédő hanem sárfogó (gumui).

konkursz | 2013-05-27 20:45

Üdv, Tudna nekem adni valaki egy cikszámot egy első sárvédőre (pár). A kocsi Mazda 5 GTA benzin 2.0, 2006. áprilisi kiadás. Előre is köszönöm!

littlerock79 | 2013-05-23 15:03 Anonymous részére

Üdv! Elég tapasztalt sofőr vagyok, az autónak minden rezdülését figyelem. Amikor szórakozott vagyok, és megállás után reflexből húzom be a kéziféket (nememlékszem a mozdulatra), kiszállás után hátramegyek, és megnézem a hátsó féket. Ha hideg, akkor nem voltam elég balek a behúzott kézifékkel való közlekedéshez. Ma próbáltam ismét üzemmeleg motornál 3-ban, és 4.-ben gurulni, láss csodást, hol 3,4 hol 4,4 hol pedig 9,5 litert ít tempomattal a fogyasztás. Lehet a pillanatnyi fogyasztásmérőm kergült meg. Én az utolsó tankolás után elég sokat közlekedtem 2. fokozatban, hogy hamarabb végezzen a "vélt" regeneráló fázis... de jó is lenne valójában tudni, mikor mit csinál az autó... már gondolkodok egy hőmérséklet jeladó beszerelésén... Ez semmi mást nem csinálna, mint a részecskeszűrő hőmérsékletét figyelné, és ha nagyon megemelkedik, akkor épp dolgozik a kicsike... A reggeli égéskimaradás szerű jelenség meg hol jobban érezhető, hol kevésbé... mindenesetre a Mazda nyilvántartása szerint - bár magyarországon végig szervizelve volt az autó - még a régi szoftver vezérli a motort... Be kéne néznem valahova, hogy frissítsenek. Itt jön a dilemma: oda vigyem, ahol csezték megcsinálni (a bizalom hiánya ebben gátol), vagy menjek máshova és csesszek ki azokkal, hiszen elvileg ingyenes a beavatkozás...legalábbis ezt írták nekem email-ben... Erősentartok attól, hogy az egyik porlasztóm rosszalkodik, és az is bekavar a dolgokba (reggeli hidegindítás, illetve üzemmelegen rendellenes koromképződés)

devayandras | 2013-05-21 22:42

az előző anonymous én voltam...

Anonymous | 2013-05-21 22:33 Hozzászólás szerkesztése

Nekem is rendben lévőnek tűnik a 7 l/100km körüli fogyasztás. Akárhonnan nézzük, ez egy nagy bódé, ami tetemes homlokfelülettel bír és nem két kiló. Hosszú a váltóáttételezés, relatíve nagyok a fordulatszámejtések is, úgyhogy ha nincs kellően kihúzatva akkor erőlködős tartományba eshet vissza a fordulatszám. A városi tíz viszont sok. Nem vagyok nagy CR tudor, úgyhogy a motorvezérlés hogyanját-mikéntjét városi használatnál meghagyom másnak, de egy ilyen banális dolog is eszembe jutott már, hogy valamelyik féked nem fog egy kicsit? Elképzelhető, hogy városi gyorsítások-fékezések megugrasztják a fogyasztást de a tartós tempónál épp csak annyit dob rá, amnnyi még nem fáj. Nyilván baromságot írok, próbálok ötletelni.

csonkasz | 2013-05-21 17:30 littlerock79 részére

Mondjuk, ha tényleg így használod, akkor reálisnak tűnik az a 7 l.

littlerock79 | 2013-05-21 17:13 csonkasz részére

Az enyém gyakorlatilag egyszer evett 7 liter alatt, Mindegy mit csinálok, 7,1 alá ez nem megy... Tény, hogy autópálya, és város a használati terület...

csonkasz | 2013-05-21 12:34 littlerock79 részére

Hát akkor ott valami nem stimmel. Az enyém kb 70% városi használattal elmegy 7 l körül, de inkább kevesebbel.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó