2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-09-12 07:59 littlerock79 részére

 A befecskendező ára 134000,-Ft nálunk:

 

http://www.mazda-auto.hu/mazda-dizel-befecskendezo-akcio-auto-expanzio.html

 

A másik megjegyzésem, hogy nagyon ritkán találkozunk meghibásodott hűtővíz melegítő rendszerrel.

 

littlerock79 | 2013-09-11 16:29 bg részére

 Kedves bg!

A következő alkatrészek ára meghaladja a 200.000 huf-t:

- kettőstömegű lendkerék

- DPF szűrő

- turbó

- 1 db porlasztócsúcs de ebből 4 db van...

 

Ezekből jó esetben kb két alkatrésszel lesz csak bajod ami meghaladja a fél milliós javítási költséget... A DPF-et ebben az autóban nem erre találták ki...  Én a mai napig vegyes érzelmekkel gondolok az autóvásárlásra. A most 118.000 km-es autóm a vételáron felül 300.000-be van, és még mindig egyenetlen a járása hidegen közvetlenül indítás után.... (még nem jöttem rá a lehetséges diagnosztikai megoldásra)

Az sem mellékes, hogy a motor hűtőkörébe integrált fűtő egység rendszeresen tönkremegy, szinte már várom mikor kopog be egy autós megint az ablakomon, hogy ég az autó... ez annyira tud füstölni. A javítás ismét súlyos tízezrekben mérhető... csak keress rá a youtube-on... Mazda 6- Mazda 5 is tudja ezt, esetleg még pár VW... egyszerre vicces és ilyesztő....

A városi fogyasztás 8-9 liter is lehet a dízel esetében, de ha nem tudod regeneráltatni, akkor amint üzemmeleg állapot körül van az autó, azonnal elkezdi, és ilyenkor 3. fokozatban 50-60-as tempónál nem megy a pillanatnyi fogyasztás 9 liter alá... inkább 10 fölött lesz... 1700-alatt nem szabad terhelni, mert az ugye árt a lendítőkeréknek, de akkora a fokozatok között az eltérés, hogy 40-es tempónál igen kellemetlen visszaváltani kettes fokozatba.

 

Hosszú távon remek autó, de városban már nem szívesen használom...  130-140-es tempóval autópályán nagyon szerethető autó, de városba kis lökettérfogatú benzines kell nem egy 1,6 tonnás monstrum...

mazda-auto.hu | 2013-09-11 11:28 bg részére

 Ilyen használati körülmények mellett egyáltalán nem ajánlom a dízel kivitelt. A benzinesek esetében ilyen körülmények esetén sem kell később nagyobb kiadásokra számítani. A 2 literes benzines városi fogyasztása 10 liter körül lehet, de a fogyasztási adatok sok körülménytől függnek,így nem lehet általánosítani.

bg | 2013-09-11 10:11

Tisztelt mazda-auto!

 

Új autó vásárlás előtt állok, szeretnék tanácsot kérni. Képbe került a Mazda5 a 7 ülés miatt. Alapvetően dízelpárti lennék, de az utóbbi napokban elég sok rémísztő dolgot olvastam a DPF-szűrővel kapcsolatban. Mivel elég sokat menne városban max. 7-10 km-es távokat az autó, feltételezem, hogy előbb-utóbb problémám lenne ezzel az alkatrésszel. Ön szerint ilyen feltételekkel érdemes lehet-e egy 150-170e km-t futott példányt megvenni.

A félelmem okán nézegettem a benzines változatot is, de ebből jóval kevesebb található a használtautók között. Ugyanakkor hibákat sem találtam, ami ennyire tipikus lenne, mint a dízel DPF-je. Van valamilyen típushibája ezeknek a 2 literes benzineseknek? Mennyivel fogyasztanak többet a dízelnél?

Legalább 6-8 évre tervezek, évi 15000km-el.

Köszönöm válaszát!

mazda-auto.hu | 2013-09-09 08:07 devayandras részére

 Nagyszerű!

devayandras | 2013-09-07 14:10 mazda-auto.hu részére

 Csodát tett a zsírspray!

mazda-auto.hu | 2013-08-26 14:17 devayandras részére

 Inkább utóbbi.

devayandras | 2013-08-26 13:54 mazda-auto.hu részére

 WD-40, esetleg BERNER folyékony zsír spray lenne a megfelelőbb?

mazda-auto.hu | 2013-08-26 08:24 devayandras részére

 Ártani nem árt, sőt. Akkor nem ajánlott, ha sok por tud rákerülni a zsíros bowdenre, mert így hamarabb kopik.

devayandras | 2013-08-25 21:57

Érdeklődni szeretnék, hogy az elektromos tolóajtók bowdenjeit szabad-e bármivel is kenni? Kissé nyikorgósak.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó