2025. Március 18. Kedd - Sándor
Mazda5
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda3 MPS motor új szerepben.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
macskaors | 2013-11-04 09:27
Köszönöm szépen a segítséget.
További sok síkert kívánok a munkájukhoz.
H. Balázs
mazda-auto.hu | 2013-11-04 08:04 zafir részére
Alvázszám szükséges, a rendszám nincs rögzítve.
mazda-auto.hu | 2013-11-04 08:03 macskaors részére
2008.05.02. 28085 km, 2010.05.04. 60453 km.. és ennyi. (A szervizintervallum maximum 20000 km.)
zafir | 2013-11-03 20:31
Tisztelt Mazda-autó!
Egy Mazda5 1.8 TX személygépkocsit szeretnék vásárolni, és a szerviztörténetére lennék kíváncsi. Az autó rendszáma:KVY-925
Köszönöm szépen.
macskaors | 2013-11-03 07:38
Tisztelt Mazda-autó!
Egy Mazda5 diesel személygépkocsit szeretnék vásárolni, és a szerviztörténetére lennék kíváncsi. Az autó alvázszáma: JMZCR19R670194324
Köszönöm szépen.
tamassmn | 2013-10-30 17:29 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a segítséget!
mazda-auto.hu | 2013-10-30 08:43 littlerock79 részére
Valószínűleg a koromszűrő mögötti tér (és nem az előtte található) csöve volt lecsúszva, mert ha a másik lett volna, akkor már régen eldugult volna a szűrő, illetve feltűnt volna a vezérlőegységnek, hogy egyáltalán nem nő a szűrő kipufogó gázok áramlásával szembeni ellenállása a km-ek gyarapodásával. Ebből kiindulva inkább a gázolajszűrő lehetett a probléma.
littlerock79 | 2013-10-29 08:13 mazda-auto.hu részére
október elején megcsináltattam a 120.000-es szervizt a pécsi szervizben. Kiderült, hogy a DPF nyomásszenzorának a csöve le volt csúszva. Ez nem tudom, hogy befolyásolhatta-e a reggeli indulást, mert nem látok összefüggést, de a kapkodós, rángatós járás megszűnt. Természetesen a gyári gázolajszűrő is le lett cserélve. Lehet inkább ez volt a gond?
mazda-auto.hu | 2013-10-29 07:55 tamassmn részére
Az utolsó szervizt 2013.03.15-én végezték el 119467 km óra állással. A bejegyzés szerint a vezérműszíjcsere megtörtént, a 60000 km-enként esedékes gázolajszűrő csere viszont ekkor elmaradt. Korábban is 20000 km-enként szervizelték az autót Eisenbergben.
tamassmn | 2013-10-29 07:09
Kedves Mazda fórum!
szeretnék leinformálni egy mazda 5-öst, hogy az elektronikus nyilvántartás szerint mi az autó előélete. Az autó Németországból behozott, azonosítói a következők:
Modell: Mazda 5L 2.0 lMZR-CD143PS 5T6GSAL-ACPNAV
motor, vagy alvázszám: JMZCR19R600368036
Bármilyen i9nformáció érdekel az autórol.
Köszönettel: tamassmn