2025. Április 24. Csütörtök - György

Mazda RX-8 kérdések, mit, miért fórum. Mennyi a szerviz intervalluma az RX-8-nak?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


manko | 2008-10-13 17:05

Sziasztok! Reggel nehezen indul az auto, nincs ereje, 2500-as fordulaton is beremeg, mintha lépésben mennék, és hatalmasakat kihagy. Mi lehet a baj? Köszi

vallac | 2008-10-13 16:45

Sziasztok. Azt kérdezném,h. a menetstabilizátort befolyásolja e ha elöl 225/45r18,hátul 245/40r18 van.Csak 6 mm az átmérőkülönbség.Azért kérdezem ,mert a hátsót nemrég tettem fel,és ma 1 erős bal kanyarba mintha az esp rádolgozott volna/de csak a jobb hátsóra/pedig normálisan gurultam,nem gyorsan.Olyan volt,mintha 1-1 pillanatra blokkolta volna.Amúgy a hétvégére megjön előre is a 2 db. 245-ös.---Köszi---

mazda-auto.hu | 2008-09-29 08:10 AndRush részére

Nyilván majd végig kell ellenőrizni a leírtakat. Mivel azóta nem tapasztaltad a problémát, így valószínűleg lehet vele várni 20000 km-ig.

AndRush | 2008-09-27 14:05 mazda-auto.hu részére

Aha, Értem. És akkor most mi a megoldás? Most 17e van a gépbe 20nál úgy is viszem hozzátok, vagy most ezzel a problémával esetleg érdemes lenne hamarabb elvinnem?

mazda-auto.hu | 2008-09-27 10:31 AndRush részére

Sok minden lehet.1. A vezérlőegység hőmérséklettől függően is vezérli a magas fordulatszámi gyújtás térképet. Lehet, hogy PCM újrakalibrálás szükséges. 2. Elképzelhető, hogy a szívórendszer másodlagos záró szelep nem nyít. Ezt a problémát a pCM tárolja, így lehívható.3. Gyújtótekercs probléma (általában melegen jön elő) 4. Lerakódások vannak a motorban. Általában nagy terhelésen jön elő az ez által okozott probléma.

AndRush | 2008-09-26 20:53

Üdv Mindenkinek.
Új élmény beszámoló, meg egyben vélemény kérdő is: Szóval múlt héten a Hungaroringen voltam nyílt napon revolution c-mel 2szer mentem fel a pályára, lényeg hogy a 2dik menetben 4kör végén célegyenes, váltanám be a 4diket és elkezdett esni a fordulat, és nem akart menni, gyors bepara, elkezdtem lassítni, fél kör csiga tempó, majd beértek,akkor megint toltam neki, jön a célegyenes, ismét ugyan az, nah mondom tuti túlmelegedett a gép, úgyhogy akkor már le is jöttem egy lassú levezető után.
Szerintetek mi lett vele? Nem tom hogy van-e benne olyan elektronika ami érzékeli azt ha a motor túlmelegedik akkor letilt,ha van akkor remélem csak az tiltott le! Bár azóta semmi gond vele.(még annyi hogy az olaj szint rendben volt a pályázás előtt)

mazda-auto.hu | 2008-08-07 08:11 high-8 részére

Elvileg nem kellene, hogy lyukas legyen a csomagtértető, de biztosat nem tudunk mondani. Megkérdezni sem tudjuk.

high-8 | 2008-08-06 18:31

szal akkor a szárny nélküli ajtón nem találhatók meg a szárny rögzítéére alkalmas lyukak?

mazda-auto.hu | 2008-08-06 14:25

131000,- Ft a szárny nélkül.

high-8 | 2008-08-06 13:13

Üdv!

érdeklődnék,h rx8 hátsó csomagtartót lehet-e úgy rendeleni,hogy nincs rajta a kicsi gyári szárny és,h mennyi az ára?

köszönöm

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó