2025. Január 20. Hétfő - Sebestyén
Mazda RX-8 kérdések, mit, miért fórum. Mennyi a szerviz intervalluma az RX-8-nak?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Sorozatgyártású WANKEL rendszerű MAZDA erőforrások I.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Valóban könnyű!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
high-8 | 2008-12-29 11:29
ja igen és azt akartam még kérdezni,h amennyiben az egyik relé esetlegesen útját állja(vagy lezárta az áram útját az akksi kivételekor) az áramnak akkor bármit csinálhatunk nem tudunk áramot vinni az autóba kívülről?
high-8 | 2008-12-29 11:27
próbáltuk és a jelek szerint nem elég ahhoz sem,h a mot.háztetőt ki tudjuk nyitni!egyéb ötletük nincs,h viszonylag nagyobb áramot tudjunk a kocsiba juttatni?
mazda-auto.hu | 2008-12-29 08:14 high-8 részére
Meg kellene próbálni a szivargyújtón keresztül.
high-8 | 2008-12-26 12:17
Üdv!
köszönöm a választ,lenne ellenben egy nagy problémám,az akksim megadta magát 3,5évesen nem is ez a probléma ez megesik mindenhol,csakhogy kivettem az akksit és véletlen visszacsuktam mot.háztetőt,mivel az autóm gps-es lopásgátlóval van ellátva emiatt nem tom kinyitni mechanikusan a motháztetőt.próbáltuk önindítóról áramot adni egy jó akksiról,de nem reagált az autó,vhogy mindenképpen áramhoz kell juttassam az autót,h ki tudjam nyitni a motháztetőt,de sztem vmelyik relé lekapcsolta az áram útját,milyen egyéb helyeken lehetne áramhoz juttatni az autót,h a motháztetőt ki tudjuk nyitni?
köszönöm
mazda-auto.hu | 2008-12-22 09:18
Töröltem a szemöldökös hozzászólást, mivel a link átalakította a fórumot.
Csak fényezetlen szemöldököt forgalmazunk.
high-8 | 2008-12-02 23:19
nem lehet produkálni a gyári gyorsulást?tény,h nagyon jól kell elkapni a rajtot,de ha jól sikerül rajtolni(dsc-t kikapcsolni)nem 1* lemértem simán el lehet érni a 0-100ra való 6.4-es gyorsulást,természetessen végig pörgetni kell,mert alul"lomha" az autó!
qMAGICq | 2008-12-02 17:13
Természetesen nem hiszek a mende mondéknak, ezért is kérdezek inkább meg előtte több embert is.
Köszönöm a segítségét az autóval kapcsolatban, számomra nagyon hasznos volt.
Örülök, hogy azért vannak még ilyen márkaszervízek is. Minden jót kívánok a továbbiakban is!
mazda-auto.hu | 2008-12-02 16:29 qMAGICq részére
Kicsit el kellene vonatkoztatnia a mendemondáktól és nem elhinni minden "légből kapott" információt.
Az RX-8 Renesis wankel erőforrása éppen annyi teljesítmény veszteséget könyvelhet el eréken mérve, mint a legtöbb orrmotoros hátsókerék hajtású konstrukció. Keréken nagyjából 195-198 lóerőt mérhetünk az erősebb kivitel esetén.
Köszönjük a bizalmat! A motorba mi sem láthatunk bele és teljesítményt nem tudunk mérni. Igazság szerint ha a teljesítmény érezhetően meg van, akkor teljesen feleslegesnek tartjuk a kompressziós tesztet is.
Az esetleges motorcsere az MMH elbírálásától függ, arról előre nyilatkozni elég nagy felelőtlenség lenne. Valójában egyébként el kellene felejteni ezt a motorcserés dolgot. Nekem például nem ez jut eszembe az RX-8-ról.
Van olyan angol nyelvű szaklap amely a Porsche Cayman, Nissan 350Z, Audi R8, Lotus Elise kezelhetőségével sorolja egy kategóriába az RX-8-at.
Ajánlom cikkünket:
http://www.mazda-auto.hu/mazda-rx-8-audi-tt-ford-mustang-nissan-350z.html
qMAGICq | 2008-12-02 13:19
Ebben tényleg csak az a baj, hogy az előző tulajtól, de inkább az ő előttitől félek. És a 10 000 cserét biztosan nem tartotta be, szerintem először 2 év után 20 000 nél vitte el szervízbe, nem tudom milyen megfontolásból dobta el magától a garanciát.
Kérdés ilyen esetben, a méltányossági motorcsere lehetősége még fenn áll-e. Egyébként is nálatok csinálnám az eredetiség visgálatot, illetve egy állapotfelmérést is, amibe nem esetleg a motorra külön ki lehetne e térni? Szennyeződés, kompresszió, be volt-e normálisan járatva, stb?
Hallottam olyat, hogy az autó csak 170 Le keréken mérve, illetve, hogy a 7 seces gyorsulást is alig lehet produkálni. És messze nem hozza a papíron leírt teljesítményeket. Illetve többen számolnak be teljesítmény vesztésről. Meg lehetne Önöknél mértni a kocsi aktuális teljesítményét, illetve ezekről mi a véleménye, van vmi konkrét adat, mérés, stb?
mazda-auto.hu | 2008-12-02 12:39 qMAGICq részére
Teljesen igaza van abban, hogy sok a félretájokozottság, illetve az ismeretségi hiány az RX-8 erőforrását illetően, de megjegyezzük ez nem csak feltétlenül a szervizek hibája.
2. Megnyugtatásul annyit tudok írni, hogy viszonylag széles ügyfélkörünkben eddig egyetlen problémás autóval találkoztunk. Ügyfeleink esetében a gyárilag is javasolt 10000km/olajcsere szabályt alkalmazzuk.