2025. Április 24. Csütörtök - György

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Mikulski | 2014-03-29 19:47

 Tisztelt Mazda szerviz!  2007 es 1,6l mazda 3 as dízel autoban hol találom a dpf üzemanyag adalék tartályt? 

ricsmond | 2014-03-26 14:34

 Jó napot! / Sziasztok!

Épp Mazda 3 1.6 benzinest cserélnék le ugyanilyen Dizelre.

Már megnéztem párat.

Lenne pár butának tünö kérdésem...

az eggyik amit néztem nagyobb gázpedál állásnál amikor meglodult az autó valami cicergést adott a a müszerfal mögül (esetleg motortérböl)

a motor jól huzott. olyan szelepcsattogásra emlékeztetett. kis gázpedálállásnál nem volt hangja.

a másik kérdésem hogy a másik auto amit néztem annak meg alapjáraton mintha lomha lett volna a gázreakciója. a másikéhoz képest.

bár ezzel nem mentem...

Az igaz hogy nem mindeggyik 1.6 diesel bosch rendszerü hanem létezik belöle Delphy is???

van esetleg valami szériahiba amit nézni kell?

mindenképp DPF nélkülieket nézek. 5ajtósba.

Elöre is köszönöm

 

yazoo | 2014-03-19 15:37

Köszönöm a választ!

Még azt hozzá tenném,hogy 2 héttel ezelőtt a vezérlésnél volt egy olajfolyás-és  ki lett cserélve a vezérműszíj és a generátorszíj is.

Az előző levelemben rosszul fogalmaztam,mert a feszitőgörgő adott érdekes hangot,de a szerelő azt mondta,mivel "automata" azért "kattog" a feszitőgörgö-amikor ráspriccelt  a szijra,akkor csendesebb volt a hangja és az alapjárat is egyenletesebb volt.

A feszitögörgő,lehet azért engedett utána sokszor,mert túl volt feszitve az ékszij?Nem lehet,h. ez okozta-a feszült ékszij- a gen. hibáját?

Válaszát előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2014-03-19 11:15 yazoo részére

 Bármikor tönkremehet a generátor, illetve a töltési rendszer valamelyik eleme. Nem valószínű, hogy a mosófolyadék okozta, kivéve ha működés közben nagyobb mennyiség került a generátorba.

yazoo | 2014-03-18 21:15

Üdvözlöm!

 

A generátorom megadta magát.

M.3-as,1.6-os,110 le,dizel autóm van.Gyanútlanul,minden előzmény nélkül kigyulladt a ABS és a menetstabilizátor jel,majd kis idő mulva a szervó elment.Félreálltam,leáálitottam a motort,majd újra próbáltam indítani,de csak kattogott a motortérben vmi,és nem indult.Most szerelőnél,aki elvontatott...

Rákötöttük feszmérő gépre és kiderült,hogy nincs feszültség,a gen. meghibásodott.

 

A kérdésem:milyen okból,előzményből mehet egyik pillról a másikra tönkre a generátor?Előtte volt egy olyan manőver,hogy a gen melletti ékszíj érdekes hangot adott -vmi kosz kerülhetett a szíjra és azt próbáltuk feloldani ablaktisztitóval-bár nem igazán sikerült,de ameddig a folyadék a szíjjon volt,csendes volt a hangja-,azt pricceltünk rá.

Talán a generátorba kerülhetett folyadék??De  akkor a motormosásnál miért nem lett baja?Pedig már párszor lemostam...

Válszukat előre is köszönöm!

ui.ezt még megcsináltatom,aztán eladom ezt a franciamotorú "csodát"...ja,a turbó egy hete szállt el:((((

üdv:H.G.

mazdafan | 2014-03-10 16:01

 Tisztelt Varga Úr!

 

Ha minden igaz, elküldtem a képeket a megadott e-mail címre.

 

Előre is köszönöm az információkat!

mazdafan | 2014-03-05 14:26

 Rendben, a hét folyamán küldeni fogok képeket a megadott e-mail címre.

Előre is nagyon köszönöm!

mazda-auto.hu | 2014-03-05 08:05 mazdafan részére

 Kép-képek alapján megpróbálunk ajánlatot adni. varga@mazda-auto.hu

mazdafan | 2014-03-04 21:30

 Tisztelt Mazda-auto!

 

Azzal a kéréssel fordulok Önökhoz,hogy sajnos a tél folyamán sikerült az autónknak neki tolatnia vagy csúsznia egy emberkének(Pontosan nem tudni,mert persze a tettes nem lett meg).Ennek során az autó bal eleje végig karcolódott,valamint egy két helyen a festék is teljesen,a műanyagig kopott.

Érdeklődni szeretnék,hogy Önök vállalnak-e fényezés javítást, és ha esetleg küldenék egy-kettő képet a "balesetről",tudnának-e mondani egy összeget,hogy nagyjából mennyi a javítási költsége? 

Valószínű,hogy ezt csak akkor lehet megállapítani,ha az autóval begurulunk Békéscsabára és jobban megvizsgálják, csak érdeklődnék, hogyan bonyolítható le?(Mazda3 Sedan 2005)

 

Válaszukat előre is köszönöm! :)

mazda-auto.hu | 2014-03-04 11:16 ricsmond részére

 Elképzelhető, hogy nincs elég összetartás beállítva az első futóműnél, ilyenkor jellemző, hogy mindennek "utánamegy" az eleje. Szélesebb felni, peres gumi is erősítheti a jelenséget.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó