2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


peti007 | 2014-02-28 18:47 Flingel részére

 Szia Flingel!

 

Igen, már a Dension megoldás is megfordult a fejemben, de pont ez a bajom vele, hogy CD-tárat emulál, mint a többi hasonló megoldás. Azaz nem tudok akárhány könyvtárat létrehozni és számok alapján kéne tudnom, hogy az melyik zenémet takarja.

 

Igazából ezt a fejegységet szeretném beépíteni:

http://www.youtube.com/watch?v=rxe7mmrYWSY

 

Elfogadható áron beszerezhető, szinte korlátlan lehetőségekkel, de rendelés előtt biztosra akarok menni adapterek tekintetében. Eddig én nem találtam a Kanatechen kívűl külön megvásárolható adaptert, ami "életben tartaná" a gyári kijelzőt a fedélzeti számítógéppel és a klímavezérléssel.

MazdaAuto | 2014-02-28 11:55 Flingel részére

 A 4-es (váltótartó bak) bakkal nálunk (Mo) csak a Mazda 3 MPS-eken adódott jellemző probléma, az is a rögzító csavarral.

Flingel | 2014-02-28 11:03 peti007 részére

 Szia peti007!

 

Ha a gyári rádiót a minősége v. teljesítménye miatt cserélnéd, akkor más a helyzet, de ha azért cserélnéd, mert pl. mp3-at szeretnél hallgatni, vagy ilyesmi, akkor ajánlom neked is a Dension Gateway termékeit (nekem olyan rádióm volt, amibe cd se volt beépítve.).
Nekem Budán beszereléssel együtt volt 30k, és az USB stick-en lévő 4 mappát cd tárként kezeli, és cd minőségben szól.

 

Üdv.:

Flingel

Flingel | 2014-02-28 10:57 erdosg részére

 Szia erdosg!

 

Nekem is ilyen problémám van/volt, és tárgyaltuk már fórumon is. Bár még nem néztük meg tüzetesebben, de a "zselés" bak általában alul repedezik ki, és ott bizony ki is folyik a cucc belőle, ami azért látványos. Kis tükörrel, napfénynél kiszerelés nélkül is meg tudod nézni. 

Ami inkább gond szokott lenni az a 4-es, azaz a váltótartó bak. Egy amerikai fórumon olvastam, hogy a 2,0 literes (igaz automata váltós) verziókon igen gyakori hiba volt, ezért is láthatsz sok olyan videót a youtube-on, ahol ezeket "tuning"-ra cserélik.

Az általad belinkelt billenésgátló stock (gyári) verziója sem szerencsés felfogatású, mivel a gumi ami benne van idővel felkeményedik, és szinte egy az egybe átadja a bölcsőnek a rezgést. Ezért szokták azt is nagy keménységű poliuretán betétesre cserélni. 
 

Azt javaslom, ellenőrizd először a mazda-auto által javasolt "zselés"-et, ha az nem folyik, akkor a váltótartó bakot, ami az akksi és akksitartó kiszerelésekor válik elérhetővé. Ha ott is minden OK, azaz nincs repedés, szakadás, akkor a billenésgátló (amiről videót linkeltél).

Ha jól tudom (Varga úr erősítsen, vagy cáfoljon meg) a váltótartó bakon időközben módosítottak, így elvileg jobb minőségű az új alkatrész.

 

Mindenképp ellenőriztesd, és ha kell cseréld, mert a rezgések lassú gyilkosai a hajtásnak.

Sok sikert! :)

Flingel

Üdv.:

Gábor

peti007 | 2014-02-28 09:02

Tisztelt mazda-auto!

 

Első generációs (BK) Mazda 3-hoz kapható olyan adapter, amely lehetővé teszi egy univerzális autórádió csatlakoztatását a gyári helyett és a fedélzeti számítógép funkciója továbbra is használható? Persze a Kanatech-en kívűl, mert annak horror ára van. 

mazda-auto.hu | 2014-02-28 08:02 erdosg részére

 Ha a bak gumija nincs elrepedve, akkor nem ez a bak okozza a hibát. A repedés nem feltétlenül látszik kiszerelés nélkül.

erdosg | 2014-02-27 21:53 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a választ!

Akkor ha jól értem, ez az anyósülés felőli, "zselés" bak. Akkor is okozhat ilyen vibrációt, ha nem folyt el belőle a zselés anyag?

 

mazda-auto.hu | 2014-02-27 13:47 erdosg részére

 Általában a jobb oldali motortartó bak hibája okozza az átlagosnál erősebb vibrációt. Az alkatrész ára 49137,-Ft.

erdosg | 2014-02-27 10:12 erdosg részére

 Tisztelt Mazda-auto.hu!

 

Mivel úgy látom nemcsak én, hanem két további fórumtársam (MANE, szviktor87)is hasonló problémával küzd, szeretném tudni, hogy mi az Önök véleménye a jelenségről?

Találtam egy videót, ami az amerikai (v. kanadai) Mazda 3-asról és annak (gondolom 2,0 v. 2,3) motorjáról és motorbak felfüggesztéséről készült... tuning előtt és után. 

Azért elképesztő a különbség.

https://www.youtube.com/watch?v=GCC1-tp09Q8

 

Jól sejtem, hogy a motorbak csere megoldhatja a kérdést? Ahogy visszaolvasgattam a fórumban azt láttam, hogy vannak problémái a Mazda 3-asoknak a motorbakokkal...


Várom válaszukat:

Tisztelettel:

Erdős Gábor

Csaba1966 | 2014-02-26 23:10 yazoo részére

 Kedves H.G!

Nekem a hiba mindig akkor jött elő,ha kihúzattam az autót 2seb-i fokozatban, utána leszabályozott.Nekem a Kecskeméten a Mazda Dakónál csinálták meg. A szerelővel és a számítógéppel meghajtottuk az autót, ami produkálta a hibát és agép jelezte az üzemanyagnyomás gondot. Átnézték lépésről lépsre így találták meg a hibát. Alkatrész nem kellett hozzá. Majd amit már írtam kitisztították a DPF részecskeszűrőt. Korábban amit írtam Turbónyomás szelep 25.000Ft körül volt az összes munkadíj kb 25.000Ft volt.

Ja és üzemanyagszűrőt is cseréltek. Azóta minden OK, keveset fogyaszt autópályán 130km/óra 4,9-5liter. 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó