2025. Január 11. Szombat - Ágota
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Mazda 3 MPS KW futómű tuning.
Mazda2 Show autók.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
MOTOROLAJ 5-10.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
peti007 | 2014-02-28 18:47 Flingel részére
Szia Flingel!
Igen, már a Dension megoldás is megfordult a fejemben, de pont ez a bajom vele, hogy CD-tárat emulál, mint a többi hasonló megoldás. Azaz nem tudok akárhány könyvtárat létrehozni és számok alapján kéne tudnom, hogy az melyik zenémet takarja.
Igazából ezt a fejegységet szeretném beépíteni:
http://www.youtube.com/watch?v=rxe7mmrYWSY
Elfogadható áron beszerezhető, szinte korlátlan lehetőségekkel, de rendelés előtt biztosra akarok menni adapterek tekintetében. Eddig én nem találtam a Kanatechen kívűl külön megvásárolható adaptert, ami "életben tartaná" a gyári kijelzőt a fedélzeti számítógéppel és a klímavezérléssel.
MazdaAuto | 2014-02-28 11:55 Flingel részére
A 4-es (váltótartó bak) bakkal nálunk (Mo) csak a Mazda 3 MPS-eken adódott jellemző probléma, az is a rögzító csavarral.
Flingel | 2014-02-28 11:03 peti007 részére
Szia peti007!
Ha a gyári rádiót a minősége v. teljesítménye miatt cserélnéd, akkor más a helyzet, de ha azért cserélnéd, mert pl. mp3-at szeretnél hallgatni, vagy ilyesmi, akkor ajánlom neked is a Dension Gateway termékeit (nekem olyan rádióm volt, amibe cd se volt beépítve.).
Nekem Budán beszereléssel együtt volt 30k, és az USB stick-en lévő 4 mappát cd tárként kezeli, és cd minőségben szól.
Üdv.:
Flingel
Flingel | 2014-02-28 10:57 erdosg részére
Szia erdosg!
Nekem is ilyen problémám van/volt, és tárgyaltuk már fórumon is. Bár még nem néztük meg tüzetesebben, de a "zselés" bak általában alul repedezik ki, és ott bizony ki is folyik a cucc belőle, ami azért látványos. Kis tükörrel, napfénynél kiszerelés nélkül is meg tudod nézni.
Ami inkább gond szokott lenni az a 4-es, azaz a váltótartó bak. Egy amerikai fórumon olvastam, hogy a 2,0 literes (igaz automata váltós) verziókon igen gyakori hiba volt, ezért is láthatsz sok olyan videót a youtube-on, ahol ezeket "tuning"-ra cserélik.
Az általad belinkelt billenésgátló stock (gyári) verziója sem szerencsés felfogatású, mivel a gumi ami benne van idővel felkeményedik, és szinte egy az egybe átadja a bölcsőnek a rezgést. Ezért szokták azt is nagy keménységű poliuretán betétesre cserélni.
Azt javaslom, ellenőrizd először a mazda-auto által javasolt "zselés"-et, ha az nem folyik, akkor a váltótartó bakot, ami az akksi és akksitartó kiszerelésekor válik elérhetővé. Ha ott is minden OK, azaz nincs repedés, szakadás, akkor a billenésgátló (amiről videót linkeltél).
Ha jól tudom (Varga úr erősítsen, vagy cáfoljon meg) a váltótartó bakon időközben módosítottak, így elvileg jobb minőségű az új alkatrész.
Mindenképp ellenőriztesd, és ha kell cseréld, mert a rezgések lassú gyilkosai a hajtásnak.
Sok sikert! :)
Flingel
Üdv.:
Gábor
peti007 | 2014-02-28 09:02
Tisztelt mazda-auto!
Első generációs (BK) Mazda 3-hoz kapható olyan adapter, amely lehetővé teszi egy univerzális autórádió csatlakoztatását a gyári helyett és a fedélzeti számítógép funkciója továbbra is használható? Persze a Kanatech-en kívűl, mert annak horror ára van.
mazda-auto.hu | 2014-02-28 08:02 erdosg részére
Ha a bak gumija nincs elrepedve, akkor nem ez a bak okozza a hibát. A repedés nem feltétlenül látszik kiszerelés nélkül.
erdosg | 2014-02-27 21:53 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a választ!
Akkor ha jól értem, ez az anyósülés felőli, "zselés" bak. Akkor is okozhat ilyen vibrációt, ha nem folyt el belőle a zselés anyag?
mazda-auto.hu | 2014-02-27 13:47 erdosg részére
Általában a jobb oldali motortartó bak hibája okozza az átlagosnál erősebb vibrációt. Az alkatrész ára 49137,-Ft.
erdosg | 2014-02-27 10:12 erdosg részére
Tisztelt Mazda-auto.hu!
Mivel úgy látom nemcsak én, hanem két további fórumtársam (MANE, szviktor87)is hasonló problémával küzd, szeretném tudni, hogy mi az Önök véleménye a jelenségről?
Találtam egy videót, ami az amerikai (v. kanadai) Mazda 3-asról és annak (gondolom 2,0 v. 2,3) motorjáról és motorbak felfüggesztéséről készült... tuning előtt és után.
Azért elképesztő a különbség.
https://www.youtube.com/watch?v=GCC1-tp09Q8
Jól sejtem, hogy a motorbak csere megoldhatja a kérdést? Ahogy visszaolvasgattam a fórumban azt láttam, hogy vannak problémái a Mazda 3-asoknak a motorbakokkal...
Várom válaszukat:
Tisztelettel:
Erdős Gábor
Csaba1966 | 2014-02-26 23:10 yazoo részére
Kedves H.G!
Nekem a hiba mindig akkor jött elő,ha kihúzattam az autót 2seb-i fokozatban, utána leszabályozott.Nekem a Kecskeméten a Mazda Dakónál csinálták meg. A szerelővel és a számítógéppel meghajtottuk az autót, ami produkálta a hibát és agép jelezte az üzemanyagnyomás gondot. Átnézték lépésről lépsre így találták meg a hibát. Alkatrész nem kellett hozzá. Majd amit már írtam kitisztították a DPF részecskeszűrőt. Korábban amit írtam Turbónyomás szelep 25.000Ft körül volt az összes munkadíj kb 25.000Ft volt.
Ja és üzemanyagszűrőt is cseréltek. Azóta minden OK, keveset fogyaszt autópályán 130km/óra 4,9-5liter.