2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-02-21 08:11 ricsmond részére

 2003-2006 közötti benzinesek jobb oldali féltengelye (kézi váltóval) egyforma. 2006 után változott.

kisk | 2014-02-20 22:57

 Tisztelt mindenki!

Érdeklődnék, hogy Mazda 3 (2004) sedan-hoz belső visszapillantó tükröt valahonnan bontóból, vagy utángyártottat tudnak-e, mert eddig akárhol érdeklődtem, nem volt, csak gyári 21e ft + szállítás, és úgy vagyok vele, hogy ha lehet olcsóbban is, akkor inkább azt venném, nem feltétlen kéne nekem annyiért egy belső visszapillantó.

Várom válaszukat!

ricsmond | 2014-02-18 16:44

Tisztelt mazda-auto.hu !

Olyan kérdésem lenne hogy a Mazda 3 1.6 2003-as hoz keresek hosszú féltengelyt.

Olyat hallotam hogy 2005ben volt valami váltás.

Errö tud pontos infót adni milyen autóból valót keressek?

A másik hogy az 1.4 1.6 2.0 benzinesek kompatibilisek?

toths1957 | 2014-02-08 17:53

Törölve.

ungyi | 2014-02-07 10:45 mazda-auto.hu részére

 

Nagyon szépen köszönöm a segítséget!!

mazda-auto.hu | 2014-02-07 08:27 ungyi részére

 Szélesség 170 mm, magasság 190 mm, hossz. 207- max:242 mm. Ah: 41-46-. Jobb pozitív. kb.: 360-400A indítóáram. Pl.: Bosch 0 092 S30 020 vagy ehhez hasonlók.

ungyi | 2014-02-06 17:40

Üdvözletem!

Bocsánat,tudom,hogy nem idevaló kérés,de hátha tudnak segíteni:szüleim 1990-es 1.1-s lépcsőshátú trabantjába kellene akkumulátor. Nagyon megköszönném, ha tudnának segíteni,hogy milyen Ao-s, milyen méretű és típusú akku jó bele. Nagyon szépen köszönöm!!!! 

kisk | 2014-01-23 17:11

 Köszönöm!

Még egy kérdés:

Ez kb. mennyibe kerülne, ha tényleg ő a ludas?

mazda-auto.hu | 2014-01-23 14:44 kisk részére

 Elképzelhető, hogy a pedál mechanikával van gond, de akár valamelyik munkahenger is okozhatja. A Mazda3-asok esetében az alsó munkahenger hibájának van nagyobb valószínűsége.

kisk | 2014-01-22 17:13

 Tisztel hozzáértők!

 

Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy amikor váltok, (1-ből 2-be, vagy 2-ből 3-ba) néha visszarúg a kuplung pedál, ilyen koppanás szerű hanggal. Akkor játssza el ezt, amikor már teljesen felengedtem, de a lábam még rajta van a pedálon, viszont már gázt is adtam. Nem mindig, és általában még amikor hideg a motor.

Ha valami kiegészítő információra van szükségetek, írjátok meg légyszives, igyekszem pótolni.

Remélem tudtok segíteni.

Üdv: kisk

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó