2025. Január 11. Szombat - Ágota
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Mazda2 Show autók.
Mazda 3 MPS KW futómű tuning.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
MOTOROLAJ 5-10.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
Tarzi52 | 2013-12-05 11:30 mazda-auto.hu részére
Köszönöm. utánna járok!
mazda-auto.hu | 2013-12-04 09:32 Tarzi52 részére
Más szervizek munkáját nem tudom minősíteni, de pl. a kakasdi szerviz (Hilcz és Fia) nagyon régóta Mazdával foglakozik és van olyan szerelőjük aki tapasztalt a márkával kapcsolatban.
Tarzi52 | 2013-12-03 20:23 mazda-auto.hu részére
A szerelőm, volt Mazda szervizes! A gépkocsimra rádugott egy csatlakozót, aminek a kábele végén egy doboz volt, azt kitette a műszerfal tetejére, majd a számítógépen kikereste az autóm márkáját, tipusát, évjáratát, és ezek után íródott ki a hiba! ( valószínűleg rádiós kapcsolat )
Mint írtam nem emlékszem a szövegre pontosan, de valamilyen vezetékszakadásról szólt!
Pécs környékén hol találok Ön által ajánlott szervízt!
mazda-auto.hu | 2013-12-03 13:08 Tarzi52 részére
Elsősorban a benzines Mazda3 motorok szívócső vezérlésére vonatkozik ez a hibakód, ezért ebből nehéz kiindulni. Javaslok egy Mazda IDS rendszeres (Mazda márkaszerviz) diagnosztizálást.
Tarzi52 | 2013-12-02 17:30 mazda-auto.hu részére
Üdv!
Ma voltam ismét a szerelőnél, előttem olvasta ki a kódot ami most: P2008
Lhet nem jól írom: "szívőcső szelepvezérlő kábel szakadás"
Azt mondta utánnnéz, és javítja!
djbobo | 2013-12-02 13:24 MANE részére
Kedves MANE!
Nagyon szépen köszönöm ha átküldöd! Címem toszeginekovacs@freemail.hu.
Flingel | 2013-12-02 09:08 gyugyu részére
Abszolút igazad van. Én ugyan befújtam kis vékony pálcikás WD40-nel, és a csapágyhoz szépen lefolyt a cucc, szerintem halkabb lett, de mivel a motor amúgy sem zajos, így hidegben kb. 15 mp-ig hallható a zaj, ha fülel az ember. :)
Igazából csak azt akartam írni, hogy a szerelési útmutató, ami a neten fellelhető azt írja, hogy szinte a fél alsó műszerfaltakarót le kell bontani. Ez butaság. Ki lehet pattintani a helyéből a műszerfal alsó borítását, és hajlik annyira a műanyag, hogy a ventilátorhoz szépen hozzáférsz anélkül, hogy szerszám kellene hozzá. :)
Örülök, hogy segíthettem. :)
gyugyu | 2013-12-02 08:57 Flingel részére
Kedves Flingel! Köszönöm a választ, valóban ez volt a probléma.
gyugyu és Csaba1966 részére:
Ismert probléma a 3-as Mazdáknál: hidegebb időben az idősebb Mazdáknál a belső hőmérsékletérzékelő ventilátora zajosabb (csapágyas hangja van). Bemelegedés után csökken a zaj. A zaj konkrétan a kormánytől jobbra található kis rés mogül jön (a gyújtáskapcsolótól jobbra van). A szerelési utasítás szerint le kellene bontani a fél műszerfalat, de ha kellően kicsi a kezed (mint nekem), akkor a műszerfal alsó részét kipattintva (kb. sípcsont magasságban ér véget, ott megfogod, és kifelé meghúzod bátran nem fogsz eltörni semmit nyugi) hozzáférhető a ventilátor. A csatlakozóról lehúzva, majd sűrített levegős spray-vel és utána WD40-nel tisztítva, csendesedni fog a zaja... az új ára amúgy 40e Ft körüli...
Annyival egészíteném mi, hogy a zajt okozó alkatrész egy kicsi ventillátor ami a hőmérséklet érzékelőre szívja rá az utastérből a levegőt (az indítókulcstól jobbra egy kis ovális rácsos nyílás mögött), valószínűleg csak automata klímás változatokban van. Van benne elektronika is és a ventillátor tengelyhez csak teljes szétszedés után lehet hozzáférni, így én WD40-nel nem próbáltam befújni. Számomra fontos, hogy várhatóan a zajon kívül nem okozhat később sem komolyabb problémát.
mazda-auto.hu | 2013-12-02 08:17 Csaba1966 részére
Elképzelhetőnek tartom, hogy az üzemanyag nyomásának szabályzásával van gond. Ez akár egy hibás csatlakozó is lehet, pl. a közös nyomócső szenzoránál. Persze más is lehet.
mazda-auto.hu | 2013-12-02 08:14 Tarzi52 részére
Bár nem ismerem a hibakódot, de elképzelhető, hogy nem katalizátor, hanem például az ún. ellenőrző oxigén szenzor rossz. A katalizátor hibája jóval ritkább.