2025. Április 24. Csütörtök - György
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda3 teszt.
Tisztább égés, kisebb fogyasztás, kevesebb korom, és lerakódás. ECO-TAK.
Mazda 3 Sedan 2014.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2013-12-10 08:58 ricsmond részére
Benzines, dízel? Ha a lánc nem elírás volt, akkor benzines, de inkább megkérdezem.
ricsmond | 2013-12-09 22:48 albis részére
a motortérben lévö relét nézd meg, állitólag tipushiba. két ugyanolyan van. az eggyik a starter motor a másik a heater. cseréld fel öket.
ha nem indul a kocsi de van fütés akkor relé kell neked. nekem is ez volt, azóta van tartalék :)
ricsmond | 2013-12-09 22:44
hello, sziasztok!
olyan kérdésem lenne, eddig nem tudtam mire vélni a hibajelenségemet.
már fél éve reggel inditáskor csörög a motor az 1.6 mazda 3-amban.
kb 1km-ig nagyon. utána elhagyja. és most egy opelos ismerösöm mondta hogy neki is ez volt , szétszedette a motort nem találtak semmit, végül a vezérmülánc csere megoldotta. megnyúlt. lehetséges ez a mazda3-amnál? 220.000 van benne
Tarzi52 | 2013-12-05 11:30 mazda-auto.hu részére
Köszönöm. utánna járok!
mazda-auto.hu | 2013-12-04 09:32 Tarzi52 részére
Más szervizek munkáját nem tudom minősíteni, de pl. a kakasdi szerviz (Hilcz és Fia) nagyon régóta Mazdával foglakozik és van olyan szerelőjük aki tapasztalt a márkával kapcsolatban.
Tarzi52 | 2013-12-03 20:23 mazda-auto.hu részére
A szerelőm, volt Mazda szervizes! A gépkocsimra rádugott egy csatlakozót, aminek a kábele végén egy doboz volt, azt kitette a műszerfal tetejére, majd a számítógépen kikereste az autóm márkáját, tipusát, évjáratát, és ezek után íródott ki a hiba! ( valószínűleg rádiós kapcsolat )
Mint írtam nem emlékszem a szövegre pontosan, de valamilyen vezetékszakadásról szólt!
Pécs környékén hol találok Ön által ajánlott szervízt!
mazda-auto.hu | 2013-12-03 13:08 Tarzi52 részére
Elsősorban a benzines Mazda3 motorok szívócső vezérlésére vonatkozik ez a hibakód, ezért ebből nehéz kiindulni. Javaslok egy Mazda IDS rendszeres (Mazda márkaszerviz) diagnosztizálást.
Tarzi52 | 2013-12-02 17:30 mazda-auto.hu részére
Üdv!
Ma voltam ismét a szerelőnél, előttem olvasta ki a kódot ami most: P2008
Lhet nem jól írom: "szívőcső szelepvezérlő kábel szakadás"
Azt mondta utánnnéz, és javítja!
djbobo | 2013-12-02 13:24 MANE részére
Kedves MANE!
Nagyon szépen köszönöm ha átküldöd! Címem toszeginekovacs@freemail.hu.
Flingel | 2013-12-02 09:08 gyugyu részére
Abszolút igazad van. Én ugyan befújtam kis vékony pálcikás WD40-nel, és a csapágyhoz szépen lefolyt a cucc, szerintem halkabb lett, de mivel a motor amúgy sem zajos, így hidegben kb. 15 mp-ig hallható a zaj, ha fülel az ember. :)
Igazából csak azt akartam írni, hogy a szerelési útmutató, ami a neten fellelhető azt írja, hogy szinte a fél alsó műszerfaltakarót le kell bontani. Ez butaság. Ki lehet pattintani a helyéből a műszerfal alsó borítását, és hajlik annyira a műanyag, hogy a ventilátorhoz szépen hozzáférsz anélkül, hogy szerszám kellene hozzá. :)
Örülök, hogy segíthettem. :)