2025. Január 11. Szombat - Ágota
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Mazda2 Show autók.
Mazda 3 MPS KW futómű tuning.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
MOTOROLAJ 5-10.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
ungyi | 2013-11-26 13:55 mazda-auto.hu részére
Értem és köszönöm szépen!
Flingel | 2013-11-26 11:13
gyugyu és Csaba1966 részére:
Ismert probléma a 3-as Mazdáknál: hidegebb időben az idősebb Mazdáknál a belső hőmérsékletérzékelő ventilátora zajosabb (csapágyas hangja van). Bemelegedés után csökken a zaj. A zaj konkrétan a kormánytől jobbra található kis rés mogül jön (a gyújtáskapcsolótól jobbra van). A szerelési utasítás szerint le kellene bontani a fél műszerfalat, de ha kellően kicsi a kezed (mint nekem), akkor a műszerfal alsó részét kipattintva (kb. sípcsont magasságban ér véget, ott megfogod, és kifelé meghúzod bátran nem fogsz eltörni semmit nyugi) hozzáférhető a ventilátor. A csatlakozóról lehúzva, majd sűrített levegős spray-vel és utána WD40-nel tisztítva, csendesedni fog a zaja... az új ára amúgy 40e Ft körüli...
mazda-auto.hu | 2013-11-26 08:23 albis részére
Fűtés egyébként van bemelegedés közben, és csak a klíma nem megy? Vagy egyik sem, annak ellenére, hogy pl. a kijelzőn az indulástól AC, 22 fok és az auto felirat is világít?
mazda-auto.hu | 2013-11-26 08:19 ungyi részére
A BL-es alvázkódú Mazda3 -as esetében már valóban 2,4 és 2,3 Bar a gyárilag javasolt nyomás alapterhelés esetén. Így tehát érdemes erre beállítani. Valószínűleg üzemanyag takarékossági okokból növelte a gyár az előírást, mely korábban évekig érvényben volt, más típusok esetében is.
mazda-auto.hu | 2013-11-26 08:16 winningblue részére
A gumiabroncsok cseréjéhez nehezen köthető a sebességváltó viselkedésének megváltozása. Esetleg a hidegben viszkózusabb váltóolajhoz köthető? Nem tudom a távolból megítélni.
albis | 2013-11-25 16:40 mazda-auto.hu részére
köszönöm a választ!
ez a digit autoklimás megoldás gondolom itt a kapcsoló nem befolyásolja
olyan mintha lenne benne egy termosztát ami későn csak ~15 perc után kapcsol
jelen időjárásban problámás ezen jelenség főleg ,hogy szeret párásodni belűlről
mi a teendő ,megoldás? hogy deríthetem ki mi lehet a gond?
ungyi | 2013-11-25 15:09 mazda-auto.hu részére
Értem a 2.2-es Bar nyomást, csak azt nem,hogy a Mazda könyv ill.a baloldalon elhelyzett táblácska miért írja elő. hogy pl. kisebb terhelésnél- 2 v 3 fő elöl 2.4 és hátul 2.3 bár legyen a nyomás? Vgy jelentéktelen és szükségtelen a 2.2 bar nyomást "javítani" elöl 2.4-re és hátul 2.3-ra?
Köszönöm szépern!
winningblue | 2013-11-25 14:56
Tisztelt Mazda-Autó!
A téli gumik felkerülése óta, 1-2-3-as sebbességbe való kapcsoláskor apró, de jellegzetes hangot ad az autó. Nyekken egyet, mintha nyögne a kocsi. Korábban, a nyári gumikkal ezt nem tapasztaltuk. Talán nincs összefüggés, de 1-esbe kapcsoláskor a váltókart újabban mintha erőltetni kéne. Mi lehet a probléma? 2004-es 1.6-os benzines hármasunk van. Előre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2013-11-25 13:57 Blade66 részére
Általánosságban elmondható, hogy megbízható típus, megfelelően karbantartva és használva ritkán okoz váratlanul nagyobb kiadást. A dízelek esetében - hasonlóan más típusokhoz -, több a hibalehetőség, különösen akkor, ha nem "tiszta" az autó előélete.
mazda-auto.hu | 2013-11-25 13:54 Csaba1966 részére
1.A belső hőmérséklet állításnak is van egy "aktuátor" motorja, illetve a külső-belső levegő állításának is. Valószínűleg ezek közül valamelyik "nem találja" a megfelelő pozíciót. Persze ezek csak hibalehetőségek.
2. Valószínűleg égési tökéletlenség okozza a csörgést, mely elsősorban üzemanyagnyomás, illetve befecskendező hiba lehet.