2025. Április 24. Csütörtök - György
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda3 teszt.
Tisztább égés, kisebb fogyasztás, kevesebb korom, és lerakódás. ECO-TAK.
Mazda 3 Sedan 2014.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
Csaba1966 | 2013-11-26 23:53 mazda-auto.hu részére
Tisztelt Mazda Szevíz!
A befecskendező javítására,felújítására van-e lehetőség,illetve mennyibe kerül az új befecskendező?
Csaba1966 | 2013-11-26 23:50 Flingel részére
Köszönöm a megoldási tippet, ki fogom próbálni!!!!
albis | 2013-11-26 20:07 mazda-auto.hu részére
ventillátor nem kapcsol be csak ,de az semmire sem .
bárhova állítom a ventillátort a hőfokot ,klímát be vagy kikapcsolom bármi nem indul el ,csak jó idő után . hiába tekertem le a hőfokot 15 fokra vagy kpcsoltam be az autoklímát . Miután észheztér (~15 p ) normálisan működik minden .
meleg egyébként hamar oson ki a réseken ,csak nincs ami kihajtaná:)
ungyi | 2013-11-26 13:55 mazda-auto.hu részére
Értem és köszönöm szépen!
Flingel | 2013-11-26 11:13
gyugyu és Csaba1966 részére:
Ismert probléma a 3-as Mazdáknál: hidegebb időben az idősebb Mazdáknál a belső hőmérsékletérzékelő ventilátora zajosabb (csapágyas hangja van). Bemelegedés után csökken a zaj. A zaj konkrétan a kormánytől jobbra található kis rés mogül jön (a gyújtáskapcsolótól jobbra van). A szerelési utasítás szerint le kellene bontani a fél műszerfalat, de ha kellően kicsi a kezed (mint nekem), akkor a műszerfal alsó részét kipattintva (kb. sípcsont magasságban ér véget, ott megfogod, és kifelé meghúzod bátran nem fogsz eltörni semmit nyugi) hozzáférhető a ventilátor. A csatlakozóról lehúzva, majd sűrített levegős spray-vel és utána WD40-nel tisztítva, csendesedni fog a zaja... az új ára amúgy 40e Ft körüli...
mazda-auto.hu | 2013-11-26 08:23 albis részére
Fűtés egyébként van bemelegedés közben, és csak a klíma nem megy? Vagy egyik sem, annak ellenére, hogy pl. a kijelzőn az indulástól AC, 22 fok és az auto felirat is világít?
mazda-auto.hu | 2013-11-26 08:19 ungyi részére
A BL-es alvázkódú Mazda3 -as esetében már valóban 2,4 és 2,3 Bar a gyárilag javasolt nyomás alapterhelés esetén. Így tehát érdemes erre beállítani. Valószínűleg üzemanyag takarékossági okokból növelte a gyár az előírást, mely korábban évekig érvényben volt, más típusok esetében is.
mazda-auto.hu | 2013-11-26 08:16 winningblue részére
A gumiabroncsok cseréjéhez nehezen köthető a sebességváltó viselkedésének megváltozása. Esetleg a hidegben viszkózusabb váltóolajhoz köthető? Nem tudom a távolból megítélni.
albis | 2013-11-25 16:40 mazda-auto.hu részére
köszönöm a választ!
ez a digit autoklimás megoldás gondolom itt a kapcsoló nem befolyásolja
olyan mintha lenne benne egy termosztát ami későn csak ~15 perc után kapcsol
jelen időjárásban problámás ezen jelenség főleg ,hogy szeret párásodni belűlről
mi a teendő ,megoldás? hogy deríthetem ki mi lehet a gond?
ungyi | 2013-11-25 15:09 mazda-auto.hu részére
Értem a 2.2-es Bar nyomást, csak azt nem,hogy a Mazda könyv ill.a baloldalon elhelyzett táblácska miért írja elő. hogy pl. kisebb terhelésnél- 2 v 3 fő elöl 2.4 és hátul 2.3 bár legyen a nyomás? Vgy jelentéktelen és szükségtelen a 2.2 bar nyomást "javítani" elöl 2.4-re és hátul 2.3-ra?
Köszönöm szépern!