2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ungyi | 2013-11-26 13:55 mazda-auto.hu részére

 Értem és köszönöm szépen!

Flingel | 2013-11-26 11:13

gyugyu és Csaba1966 részére:

 

Ismert probléma a 3-as Mazdáknál: hidegebb időben az idősebb Mazdáknál a belső hőmérsékletérzékelő ventilátora zajosabb (csapágyas hangja van). Bemelegedés után csökken a zaj. A zaj konkrétan a kormánytől jobbra található kis rés mogül jön (a gyújtáskapcsolótól jobbra van). A szerelési utasítás szerint le kellene bontani a fél műszerfalat, de ha kellően kicsi a kezed (mint nekem), akkor a műszerfal alsó részét kipattintva (kb. sípcsont magasságban ér véget, ott megfogod, és kifelé meghúzod bátran nem fogsz eltörni semmit nyugi) hozzáférhető a ventilátor. A csatlakozóról lehúzva, majd sűrített levegős spray-vel és utána WD40-nel tisztítva, csendesedni fog a zaja... az új ára amúgy 40e Ft körüli...

mazda-auto.hu | 2013-11-26 08:23 albis részére

 Fűtés egyébként van bemelegedés közben, és csak a klíma nem megy? Vagy egyik sem, annak ellenére, hogy pl. a kijelzőn az indulástól  AC, 22 fok és az auto felirat is világít?

mazda-auto.hu | 2013-11-26 08:19 ungyi részére

 A BL-es alvázkódú Mazda3 -as esetében már valóban 2,4 és 2,3 Bar a gyárilag javasolt nyomás alapterhelés esetén. Így tehát érdemes erre beállítani. Valószínűleg üzemanyag takarékossági okokból növelte a gyár az előírást, mely korábban évekig érvényben volt, más típusok esetében is.

mazda-auto.hu | 2013-11-26 08:16 winningblue részére

 A gumiabroncsok cseréjéhez nehezen köthető a sebességváltó viselkedésének megváltozása. Esetleg a hidegben viszkózusabb váltóolajhoz köthető? Nem tudom a távolból megítélni.

albis | 2013-11-25 16:40 mazda-auto.hu részére

köszönöm a választ!

 

ez a digit autoklimás megoldás gondolom itt a kapcsoló nem befolyásolja

olyan mintha lenne benne egy termosztát ami későn csak ~15 perc után kapcsol

 jelen időjárásban problámás ezen jelenség főleg ,hogy szeret párásodni belűlről

mi a teendő ,megoldás? hogy deríthetem ki mi lehet a gond?

ungyi | 2013-11-25 15:09 mazda-auto.hu részére

 Értem a 2.2-es Bar nyomást, csak azt nem,hogy a Mazda könyv ill.a baloldalon elhelyzett táblácska miért írja elő. hogy pl. kisebb terhelésnél- 2 v 3 fő elöl 2.4 és hátul 2.3 bár legyen a nyomás? Vgy jelentéktelen és szükségtelen a 2.2 bar nyomást "javítani" elöl 2.4-re és hátul 2.3-ra?

Köszönöm szépern!

winningblue | 2013-11-25 14:56

Tisztelt Mazda-Autó!

A téli gumik felkerülése óta, 1-2-3-as sebbességbe való kapcsoláskor apró, de jellegzetes hangot ad az autó. Nyekken egyet, mintha nyögne a kocsi. Korábban, a nyári gumikkal ezt nem tapasztaltuk. Talán nincs összefüggés, de 1-esbe kapcsoláskor a váltókart újabban mintha erőltetni kéne. Mi lehet a probléma? 2004-es 1.6-os benzines hármasunk van. Előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2013-11-25 13:57 Blade66 részére

 Általánosságban elmondható, hogy megbízható típus, megfelelően karbantartva és használva ritkán okoz váratlanul nagyobb kiadást. A dízelek esetében - hasonlóan más típusokhoz -, több a hibalehetőség, különösen akkor, ha nem "tiszta" az autó előélete.

mazda-auto.hu | 2013-11-25 13:54 Csaba1966 részére

 1.A belső hőmérséklet állításnak is van egy "aktuátor" motorja, illetve a külső-belső levegő állításának is. Valószínűleg ezek közül valamelyik "nem találja" a megfelelő pozíciót. Persze ezek csak hibalehetőségek.

2. Valószínűleg égési tökéletlenség okozza a csörgést, mely elsősorban üzemanyagnyomás, illetve befecskendező hiba lehet.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó