2025. Február 28. Péntek - Elemér
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
új Mazda3 MPS.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
MAZDA RX-8 turbósítás.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Friss topikok:
Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
Jzol | 2013-11-18 10:33
Tisztelt Mazda Autó!
Igen, arra gondoltam. Akkor felkeresem a legközelebbi szervízt. Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2013-11-18 09:46 Jzol részére
A motor visszajelző lámpán a sárga hibakód lámpát érted? Ha igen, akkor ki kell "olvasni" diagnosztikai műszerrel az autó vezérlőegységét.
mazda-auto.hu | 2013-11-18 09:43 Héring részére
Az első utas lábfejénél a kesztyűtartó alatt-mögött.
Jzol | 2013-11-17 20:23
Tisztelt Mazda Autó!
Egy 2004-es 1.4 benzines Mazda3-asom van, aminél az utóbbi időben következő hibát vettem észre. Indításkor minden műszerfal visszajelző szépen kialszik, kivéve a motor visszajelzőt. Megmozgattam a vezetékeket a motortérben, majd a harmadik mozgatás után már nem világított tovább az indítást követően. Motorhiba nincs, menet közben minden megfelelően működik. Aztán egy darabig (két-három használat) ne jelentkezett a hiba, de most újra előjött és emellé nem működött a szebességmérő óra sem. Megint megmozgattam minden vezetéket és a biztosítékokat is és aztán újra jó volt minden. Ritán használom, heti egyszer és akkor is hosszabb távon. Az az érdekes, hogy hosszabb állás után jön elő ez a jelenség, de ha megszűnt és utána rövidtávon használom (városban rövid ideig leállva, majd újraindulva), akkor nem jön elő az indításokkor. Tudnal valami ötletet adni, hogy mi lehet a hiba oka?
Köszönettel: Juhász Zoltán
Héring | 2013-11-08 17:54
Tisztelt Mazda Autó!
Merre keressük a PJB kapcsolódobozt?
Köszönettel Héring Sándor
Héring | 2013-11-08 17:48 mazda-auto.hu részére
Tisztelt Mazda Autó!
köszönöm!
winningblue | 2013-11-08 15:58
Üdv, kérhetem abban a segítségeteket, hogy milyen kerékőrt érdemes venni a lent említett, 2004-es Mazda3-hoz? 15"-os kerekek vannak rajta. Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2013-11-08 08:10 Héring részére
Elképzelhető, hogy az autóban található ún. PJB kapcsolódobozhoz köthető hiba okozza a problémát.
EnergieLaczy | 2013-11-07 19:27
http://totalcar.hu/tesztek/2013/10/30/m ... a_auris/2/
Hajrá-Hajrá
Lehet szavazni a második oldal végén.
Naná hogy Mazda3
Héring | 2013-11-07 10:56
Tisztelt Mazda Autó!
2007-es 1,6-os diesel mazda 3 5 ajtós autónk van. A motor leállítása után a műszerfal világítása gyors villogásba kezd. Ha az ajtót is kinyitjuk, erősen sípol is.Menet közben az autó jól működik. Már két autóvillamossági szakember is kereste a jelenség okát, sikertelenül. Önnek van ötlete?