2025. Április 24. Csütörtök - György
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2013-11-19 09:23 ungyi részére
Elég a 95-ös oktánszámú benzin a motornak. Ettől függetlenül vannak előnyei a magasabb oktánszámnak, de ezek nem feltétlenül észlelhetőek. Nem nevezném átverésnek a dolgot. A benzinkúton dolgozóknak az is feladatuk, hogy ajánlják a drágább terméket, így ezen nem szabad meglepődni.
ungyi | 2013-11-18 19:41
T.szakértő úr!
2011 áprilisában forg.helyzett 1.6-os benzines a sedánom. A szakirodalom szerint sima 95-s oktánszámú benzin kell bele, de a kutasok-történetesen a Shellnél tankolok- állandóan molesztálnak,hogy a Shell powert tegyem bele és van valami nitrós fokozata is. Kellene,jobb lenne a motornak vagy butaság és szinezett átverés az egész?
Köszönöm.
Jzol | 2013-11-18 10:33
Tisztelt Mazda Autó!
Igen, arra gondoltam. Akkor felkeresem a legközelebbi szervízt. Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2013-11-18 09:46 Jzol részére
A motor visszajelző lámpán a sárga hibakód lámpát érted? Ha igen, akkor ki kell "olvasni" diagnosztikai műszerrel az autó vezérlőegységét.
mazda-auto.hu | 2013-11-18 09:43 Héring részére
Az első utas lábfejénél a kesztyűtartó alatt-mögött.
Jzol | 2013-11-17 20:23
Tisztelt Mazda Autó!
Egy 2004-es 1.4 benzines Mazda3-asom van, aminél az utóbbi időben következő hibát vettem észre. Indításkor minden műszerfal visszajelző szépen kialszik, kivéve a motor visszajelzőt. Megmozgattam a vezetékeket a motortérben, majd a harmadik mozgatás után már nem világított tovább az indítást követően. Motorhiba nincs, menet közben minden megfelelően működik. Aztán egy darabig (két-három használat) ne jelentkezett a hiba, de most újra előjött és emellé nem működött a szebességmérő óra sem. Megint megmozgattam minden vezetéket és a biztosítékokat is és aztán újra jó volt minden. Ritán használom, heti egyszer és akkor is hosszabb távon. Az az érdekes, hogy hosszabb állás után jön elő ez a jelenség, de ha megszűnt és utána rövidtávon használom (városban rövid ideig leállva, majd újraindulva), akkor nem jön elő az indításokkor. Tudnal valami ötletet adni, hogy mi lehet a hiba oka?
Köszönettel: Juhász Zoltán
Héring | 2013-11-08 17:54
Tisztelt Mazda Autó!
Merre keressük a PJB kapcsolódobozt?
Köszönettel Héring Sándor
Héring | 2013-11-08 17:48 mazda-auto.hu részére
Tisztelt Mazda Autó!
köszönöm!
winningblue | 2013-11-08 15:58
Üdv, kérhetem abban a segítségeteket, hogy milyen kerékőrt érdemes venni a lent említett, 2004-es Mazda3-hoz? 15"-os kerekek vannak rajta. Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2013-11-08 08:10 Héring részére
Elképzelhető, hogy az autóban található ún. PJB kapcsolódobozhoz köthető hiba okozza a problémát.