2025. Április 24. Csütörtök - György

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-11-19 09:23 ungyi részére

 Elég a 95-ös oktánszámú benzin a motornak. Ettől függetlenül vannak előnyei a magasabb oktánszámnak, de ezek nem feltétlenül észlelhetőek. Nem nevezném átverésnek a dolgot. A benzinkúton dolgozóknak az is feladatuk, hogy ajánlják a drágább terméket, így ezen nem szabad meglepődni. 

ungyi | 2013-11-18 19:41

T.szakértő úr!

 

2011 áprilisában forg.helyzett 1.6-os benzines a sedánom. A szakirodalom szerint sima 95-s oktánszámú benzin kell bele, de a kutasok-történetesen a Shellnél tankolok- állandóan molesztálnak,hogy a Shell powert tegyem bele és van valami nitrós fokozata is. Kellene,jobb lenne a motornak vagy butaság és szinezett átverés az egész?

Köszönöm.

Jzol | 2013-11-18 10:33

 Tisztelt Mazda Autó!

Igen, arra gondoltam. Akkor felkeresem a legközelebbi szervízt. Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2013-11-18 09:46 Jzol részére

 A motor visszajelző lámpán a sárga hibakód lámpát érted? Ha igen, akkor ki kell "olvasni" diagnosztikai műszerrel az autó vezérlőegységét.

mazda-auto.hu | 2013-11-18 09:43 Héring részére

 Az első utas lábfejénél a kesztyűtartó alatt-mögött.

Jzol | 2013-11-17 20:23

 Tisztelt Mazda Autó!

 

Egy 2004-es 1.4 benzines Mazda3-asom van, aminél az utóbbi időben  következő hibát vettem észre. Indításkor minden műszerfal visszajelző szépen kialszik, kivéve a motor visszajelzőt. Megmozgattam a vezetékeket a motortérben, majd a harmadik mozgatás után már nem világított tovább az indítást követően. Motorhiba nincs, menet közben minden megfelelően működik. Aztán egy darabig (két-három használat) ne jelentkezett a hiba, de most újra előjött és emellé nem működött a szebességmérő óra sem. Megint megmozgattam minden vezetéket és a biztosítékokat is és aztán újra jó volt minden. Ritán használom, heti egyszer és akkor is hosszabb távon. Az az érdekes, hogy hosszabb állás után jön elő ez a jelenség, de ha megszűnt és utána rövidtávon használom (városban rövid ideig leállva, majd újraindulva), akkor nem jön elő az indításokkor. Tudnal valami ötletet adni, hogy mi lehet a hiba oka?

Köszönettel: Juhász Zoltán  

Héring | 2013-11-08 17:54

Tisztelt Mazda Autó!

Merre keressük a PJB kapcsolódobozt?

 Köszönettel Héring Sándor

Héring | 2013-11-08 17:48 mazda-auto.hu részére

 Tisztelt Mazda Autó!

köszönöm!

winningblue | 2013-11-08 15:58

 Üdv, kérhetem abban a segítségeteket, hogy milyen kerékőrt érdemes venni a lent említett, 2004-es Mazda3-hoz? 15"-os kerekek vannak rajta. Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2013-11-08 08:10 Héring részére

 Elképzelhető, hogy az autóban található ún. PJB kapcsolódobozhoz köthető hiba okozza a problémát.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó