2025. Február 28. Péntek - Elemér

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-11-25 13:54 Csaba1966 részére

 1.A belső hőmérséklet állításnak is van egy "aktuátor" motorja, illetve a külső-belső levegő állításának is. Valószínűleg ezek közül valamelyik "nem találja" a megfelelő pozíciót. Persze ezek csak hibalehetőségek.

2. Valószínűleg égési tökéletlenség okozza a csörgést, mely elsősorban üzemanyagnyomás, illetve befecskendező hiba lehet.

mazda-auto.hu | 2013-11-25 13:52 gyugyu részére

 A belső hőmérséklet állításnak is van egy "aktuátor" motorja, illetve a külső-belső levegő állításának is. Valószínűleg ezek közül valamelyik "nem találja" a megfelelő pozíciót. Persze ezek csak hibalehetőségek. 

mazda-auto.hu | 2013-11-25 13:36 Bozó részére

 Egy adott időszakban állandó tompított világítás rendszerrel érkeztek a Mazdák, egy akkori osztrák szabályozás miatt. Nem oldható meg egyszerűen a kiiktatása, illetve csak bonyolultan lehet kivitelezni.

Hűtött kesztyűtartót utólag lehetett vásárolni a Hármasok-hoz, és mivel nem gyári beszerelésű, ezért a biztosíték helyét sem tudom sajnos a távolból meghatározni.

mazda-auto.hu | 2013-11-25 13:31 ungyi részére

 A 2,2 Bar általánosan jó nyomásérték. Terheléstől függően azonban ettől felfelé el lehet, sőt szükséges térni, ha gyakori, vagy hosszabb távú a nagyobb súlyterhelés. A hőmérséklet csökkenésével egyre gyakrabban kell ellenőrizni a guminyomást, mert az is csökken.

mazda-auto.hu | 2013-11-25 13:29 lluigi74 részére

 Érdemes ellenőrizni, nincs-e bekoszolódva a szenzor, de nem feltétlenül segít a takarítása. Karburátor, vagy fojtószelep tisztítóval lehet takarítani. 800 frsz/perc közelében kell lennie terhelés nélkül (-elektromos fogyasztók, -klíma) az alapjáratnak.

Az új nyomásszenzor ára: 20980,-Ft. Postai utánvétellel rendelhető. varga@mazda-auto.hu

 

mazda-auto.hu | 2013-11-25 12:25 djbobo részére

 Email-ben lehet rendelni postai utánvétellel. varga@mazda-auto.hu 

mazda-auto.hu | 2013-11-25 12:24 albis részére

- Szükséges hozzá az éves szervizek megtörténte.

- Elképzelhető, hogy a ventillátor fokozat ellenállás, vagy a kapcsoló a rossz.

Blade66 | 2013-11-25 11:09

Tisztelt Mazda-Autó!

 

Egy Mazda 3 vásárlása előtt állok, 2005-2006 évjáratú 1.6 diesel-ben gondolkozom, de az 1.6 benzin is számitásba jöhet.

Érdeklődni szeretnék, hogy ezek a motor mennyire megbízható, mire kell figyelni vásárláskor, milyen hibák szoktak előfordulin leggyakabban, esetleges tipushibák..stb?

 

 

Segítségét előre is köszönöm.

Csaba1966 | 2013-11-24 22:59

 Tisztelt Mazda Szervíz!

2006-os 1,6 dízel Mazda 3-om van ,és az alábbi problémát tapasztaltam: A gyújtás ráadása után erős ventillátor (szerű) zúgás van (a pedálok feletti részből jön) a műszerfal mögött, ami a számítógépeknél használatossal egyező hangú.Menet közben 1-2 perc után elcsendesedik. 

Másik gondom,hogy becsörög a motor. Fogyasztásom jó. Tettem bele "Spurit" adalékot, amitől csendesedett a csörgés. Mi lehet a problémák oka?

MANE | 2013-11-24 18:17

Sajnos az en 2005-os,Mazda3-somnal is hallatszik,a motor bekapcsolasa utan a muszerfalbol egy tipikus asztali szamitogepre emlekezteto bugas.Kivancsi lennek en is hogy mi az oka.

djbobo-nak uzenem hogy,mivel en se kaptam"hasznalati utasitast"az autohoz,lefenykepeztem egy kolcsonkapott konyvet.A szamitogepemen van ha megadod az E-mail cimedet szivesen elkuldom.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó