2024. November 23. Szombat - Kelemen

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Endrus | 2012-06-11 00:01

Kedves István! A megtorpanással kapcsolatban van egy irány: P0304 (Powertrain Cylinder4 misfire) gyújtás kimaradás a négyes hengernél. A hibakód gyújtás ki- és vissza után törlődik és a jelenség is eltűnik egy időre. Ez továbbra is gyergyára utalhat vagy elektromos jellegű hibára? Van még ilyen teszt adat is, ha ez segíthet: Misfire Monitor General Data Min:4177 Max:1 Current: 6816 O2 Bank4 Sensor 4 Min 4160ms Max: 41242ms Current 40096ms

mazda-auto.hu | 2012-06-07 08:44 Pali1 részére

Ez nem visszahívás. Amennyiben hivatalos Mazda szervizben jár az autó akár egyéb okból, akkor hajtható végre a csere. A szervizakció a 2003. júniusától 2008. januárjáig gyártott ZJ/Z6 motorral és 5 sebességea manuális sebességváltóval szerelt Mazda3 autókra vonatkozik.

Pali1 | 2012-06-06 12:51 mazda-auto.hu részére

T. mazda-auto.hu! Érdeklődni szeretnék, hogy pontosan mettől meddig gyártott Mazda-3-asok esnek bele a kuplunggal kapcsolatos visszahívásba. Előre is köszönöm a választ.

mazda-auto.hu | 2012-06-06 11:06 Vikito részére

A hátsó ajtó burkolatán belül (felnyitva látható) lehet egy gomb, mellyel ki lehet kapcsolni, hogy a központi zár működtesse a csomagtartó zárját. Ha nincs ilyen gomb, akkor "műszaki hiba" van. Például lehet, hogy eltört a vezérlő kábel a zsanér közelében. A nyikorgás sok minden lehet, de elsősorban stabilizátor rúd, vagy lengőkar szilentgumi.

Vikito | 2012-06-05 16:20

Tisztelt Mazda-Auto! Azzal a kérdéssel fordulok önökhöz, hogy adott egy 2006-os mazda 3 sedán. A hátsó felfüggesztésnél, apróbb úthibáknál, vagy akár álló helyzetben az autó megmozgatásával fémes csikorgó, nyöszörgő hang hallatszik. Talán a hátsó alátámasztó lehet a hibás? Illetve egyszer csak a csomagtartó, a gomb benyomására nem nyílt ki, s még mindig nem nyílik csak kulccsal. Jellemző-e ez a hiba, vagy van-e valami lehetőség a probléma megoldására. Biztosítékokat nem ellenőriztem még, egyáltalán lehet-e ez a hiba okozója. Köszönettel: Vikito

mazda-auto.hu | 2012-05-25 10:55 Endrus részére

Esetleg bekapcsolt klímánál torpan, vagy nincs köze hozzá? Egyébként sok minden lehet. Akár olyan triviális dolog is, mint rossz gyújtógyertya. Visszahívás nincs, de ha hivatalos Mazda szervizben járna az autó, akkor valószínűleg cserélnének kuplung munkahengert.

Endrus | 2012-05-24 22:31

Kedves István! 2007 Mazda3 1,6 benzinessel (80e km) van olyan kérdésem, hogy egyenletes haladás mellett esetenként mintha egy-egy hajszálnyi pillanatra meg-meg torpanna, illetve kihagyna a gyújtás vagy dugulás lenne az üzemanyag rendszerben. Hibakód nincs, egyéb probléma sincs, de az utóbbi időben mintha sűrűsödne a jelenség. Nincs valami tippje mivel kezdjem a kutakodást? Azt meg tudná nézni, hogy szerviz visszahívásban érintett-e? JMZBK14Z271563748 Előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-05-04 09:38 mazdamen részére

Mazda3-asok esetében az alsó munkahenger szokott elsősorban tönkremenni, de ez nem jelenti azt, hogy ebben az esetben is erről van szó. A légtelenítést egy autószerelő biztosan jól hajtja végre.

mazdamen | 2012-05-03 16:30

Tisztelt Szervíz! Mazda 3 1,6 cd 2006-os modellem kuplunja beesett, szervíz azonnal felső munkahengert cserélt, majd légtelenítik és egy nap alatt újra levegős,pedál a padlora esik.Kicserélik következő lépésben a csővezetéket a légtelenítővel együtt, majd ujra az a hiba semmi nem változik.Most már alsó hengert akarnak cserélni, váltó le és még 30000. Kérdésem,hogy nincs-e itt valami apró trükk, akár légtelenítéskor? Kuplung egyébbként ha működik, hibátlan, és mintha csak akkor kezdene levegősödni amikor megy az autó, álló helyben nem változik,jó marad. Köszönöm előre is.

mazda-auto.hu | 2012-05-02 09:19 technokol részére

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó