2025. Április 19. Szombat - Emma

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Pali1 | 2012-06-11 09:59

T. mazda-auto.hu! Az lenne a kérdésem, hogy Mazda3 1.6i-be mennyire ajánlja a következő olajat: Liqui Moly Top Tec 4300 5 W-30 http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/3740%20Top%20Tec%204300-EN.pdf/$file/3740%20Top%20Tec%204300-EN.pdf Előre is köszönöm szépen a választ.

mazda-auto.hu | 2012-06-11 08:40 Endrus részére

Elsősorban gyújtótekercs, illetve gyertya lehet.

Endrus | 2012-06-11 00:01

Kedves István! A megtorpanással kapcsolatban van egy irány: P0304 (Powertrain Cylinder4 misfire) gyújtás kimaradás a négyes hengernél. A hibakód gyújtás ki- és vissza után törlődik és a jelenség is eltűnik egy időre. Ez továbbra is gyergyára utalhat vagy elektromos jellegű hibára? Van még ilyen teszt adat is, ha ez segíthet: Misfire Monitor General Data Min:4177 Max:1 Current: 6816 O2 Bank4 Sensor 4 Min 4160ms Max: 41242ms Current 40096ms

mazda-auto.hu | 2012-06-07 08:44 Pali1 részére

Ez nem visszahívás. Amennyiben hivatalos Mazda szervizben jár az autó akár egyéb okból, akkor hajtható végre a csere. A szervizakció a 2003. júniusától 2008. januárjáig gyártott ZJ/Z6 motorral és 5 sebességea manuális sebességváltóval szerelt Mazda3 autókra vonatkozik.

Pali1 | 2012-06-06 12:51 mazda-auto.hu részére

T. mazda-auto.hu! Érdeklődni szeretnék, hogy pontosan mettől meddig gyártott Mazda-3-asok esnek bele a kuplunggal kapcsolatos visszahívásba. Előre is köszönöm a választ.

mazda-auto.hu | 2012-06-06 11:06 Vikito részére

A hátsó ajtó burkolatán belül (felnyitva látható) lehet egy gomb, mellyel ki lehet kapcsolni, hogy a központi zár működtesse a csomagtartó zárját. Ha nincs ilyen gomb, akkor "műszaki hiba" van. Például lehet, hogy eltört a vezérlő kábel a zsanér közelében. A nyikorgás sok minden lehet, de elsősorban stabilizátor rúd, vagy lengőkar szilentgumi.

Vikito | 2012-06-05 16:20

Tisztelt Mazda-Auto! Azzal a kérdéssel fordulok önökhöz, hogy adott egy 2006-os mazda 3 sedán. A hátsó felfüggesztésnél, apróbb úthibáknál, vagy akár álló helyzetben az autó megmozgatásával fémes csikorgó, nyöszörgő hang hallatszik. Talán a hátsó alátámasztó lehet a hibás? Illetve egyszer csak a csomagtartó, a gomb benyomására nem nyílt ki, s még mindig nem nyílik csak kulccsal. Jellemző-e ez a hiba, vagy van-e valami lehetőség a probléma megoldására. Biztosítékokat nem ellenőriztem még, egyáltalán lehet-e ez a hiba okozója. Köszönettel: Vikito

mazda-auto.hu | 2012-05-25 10:55 Endrus részére

Esetleg bekapcsolt klímánál torpan, vagy nincs köze hozzá? Egyébként sok minden lehet. Akár olyan triviális dolog is, mint rossz gyújtógyertya. Visszahívás nincs, de ha hivatalos Mazda szervizben járna az autó, akkor valószínűleg cserélnének kuplung munkahengert.

Endrus | 2012-05-24 22:31

Kedves István! 2007 Mazda3 1,6 benzinessel (80e km) van olyan kérdésem, hogy egyenletes haladás mellett esetenként mintha egy-egy hajszálnyi pillanatra meg-meg torpanna, illetve kihagyna a gyújtás vagy dugulás lenne az üzemanyag rendszerben. Hibakód nincs, egyéb probléma sincs, de az utóbbi időben mintha sűrűsödne a jelenség. Nincs valami tippje mivel kezdjem a kutakodást? Azt meg tudná nézni, hogy szerviz visszahívásban érintett-e? JMZBK14Z271563748 Előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-05-04 09:38 mazdamen részére

Mazda3-asok esetében az alsó munkahenger szokott elsősorban tönkremenni, de ez nem jelenti azt, hogy ebben az esetben is erről van szó. A légtelenítést egy autószerelő biztosan jól hajtja végre.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó