2025. Január 23. Csütörtök - Zelma

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-04-06 08:39 ssymon részére

A beömlő csövön. Egy benzines fojtószelepére hasonlít.

mazda-auto.hu | 2010-04-06 08:36 ssymon részére

Például egy rossz légszűrőtől. A légáram mérőt bombázó porszemcsék szépen lassan tönkreteszik azt.

ssymon | 2010-04-05 13:50

Illetve még 1 kérdés.
Hol található a korbábban említett shutter valve?
Válaszokat előre is köszönöm.

ssymon | 2010-04-05 13:48 ssymon részére

Az alapjárat ingadozás, egyenetlen járás, torpanás, rángatás megszünt 2 egyszerű intézkedés miatt (még mielőtt felújítattam volna a turbót nem kevés pénzért). A légtömegmérő tisztítása (5 perc) és az egr szelep tisztítása (1,5 óra). Mitől mehet tönkre a légtömegmérő úgy, hogy nem lehet tisztítani? Mert tudtommal nem olcsó, s nem biztos, hogy mindjárt csere kell.

mazda-auto.hu | 2010-04-02 13:56 bello001 részére

Lehet, hogy eszi a hűtővizet.

bello001 | 2010-04-02 08:41

tisztelt mazda!

eladásra kináltak egy 2006 os mazda3 dieselt 109 lóerős és azt mondják hogy jár egyenletesen a motor de fehér füstöt okád! van tapasztalat hogy mi lehet az oka? köszönöm

mazda-auto.hu | 2010-03-01 10:05 ssymon részére

Akár ez is okozhatja, bár nem feltétlenül. Egy következetes hibakód olvasás szükséges, így sok minden kideríthető.

ssymon | 2010-02-28 22:14

Mivel a szívemhez nőtt az autó (1,6 CD-TE), ezért szeretném, ha minden jól működne rajt. Tartós jelenség, hogy 1750 és 2000 közötti állandó sebességnél rángat az autó. Amennyiben gyorsítok már nincs ez a jelenség. Pont ez a sebesség a 90-95 km/h. Mostanában sokat olvasok az EGR szelepről, annak hibás működéséből adódó következményeiről. Egy alkalommal mikor hibakód kiolvasás történt a következő 2 hibakód volt: P0404 - Kipufogógáz visszavezetés szabályozó áramkör, P1412 - Kipufogógáz visszavezető szelep befagyva. Olvastam továbbá, hogy időnként ki kell pucolni.

Okozhatja a fenti problémát az egr szelep működése?
Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2010-01-27 09:01 ssymon részére

Nem lehet erre a problémára így konkrét választ adni. Több dolog is lehet.

ssymon | 2010-01-26 20:20

1.6-os dízelem van olyat tapasztalok, hogy elment belőle néhány paci. Egy alkalommal 140-ig huzattam és ott "megszakadt" valami, azóta (1 napja) hiányzik belőle a ménes. Egyből a turbora kell gondolni, vagy vannak "kissebb" gondok is amik ezt idézik elő?
Esetleg üzemanyagellátó rendszer. Az üzemanyagszűrőben 31.000 km van, nem tankoltam olyan anyagot, ami ismeretlen lett volna.
Köszönöm előre is a választ.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó