2025. Április 21. Hétfő - Konrád

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2007-12-27 15:51 Knihar részére

A szenzoros szélvédőn már eleve rajta van az esőérzékelő rendszer egy része, és ez a kezdő rész elvileg külön nem rendelhető.

Knihar | 2007-12-27 15:36

Üdv! Két kérdésem lenne:Mi a különbség az esőszenzoros első szélvédő és a sima között az árán kívül,es miért nem lehet a simára rátenni a gyári szenzort? (Mazda 3 2005)

pierke | 2007-12-05 11:32

sajnos nem. ahogy ulok benne, a legkisebb mozgasra is nyoszorog. hidegben meg jobban. ugyanakkor van, hogy egyaltalan nem..

mazda-auto.hu | 2007-12-05 09:41 pierke részére

Elvileg igen. A nyikorgásra visszatérve: csak az ülés legmélyebb állásában nyikorog?

pierke | 2007-12-04 17:40

koszi! ha kuldok privatban alvazszamot, meg tudnatok mondani, hogy kb. mi van a szervizkonyvben?

mazda-auto.hu | 2007-12-04 16:47 pierke részére

1.Akkor elképzelhető, hogy munkahenger probléma van.2. Így látatlanban nem tudju a nyikorgás okát megmondani.

pierke | 2007-12-04 15:51

koszi a masik valaszt. a szeknyikorgasra mi a megoldas?

pierke | 2007-12-04 15:48

az m3mal az volt a gond, hogy kinyomtam a kuplungot, sebessegbe kapcsoltam, visszaengedtem teljesen es olyan volt, mintha ki lenne nyomva a kuplung (nem zart, nem ertek ossze).

mazda-auto.hu | 2007-12-04 15:31 pierke részére

1. Természetesen meg kell oldani a problémát. 2. A digitális WEB-MESI rendszerhez nincs lehetőséged hozzáférni, de természetesen minden szervíz után meg kell kapnod a kinyomtatott lejelentő lapot, mely az összes addigi elvégzett kötelező szervízt is tartalmazza.

mazda-auto.hu | 2007-12-04 15:29 pierke részére

Nem teljesen értjük, hogy pontosan mit produkál az autó. Tény viszont, hogy a Mazda váltóknak kell minimum 1500km, hogy tökéletesen kapcsolhatóak legyenek, viszont után gyakorlatilag az autó teljes élettartama alatt tökéletesek. Ettől függetlenül, elképzelhető, hogy esetedben valamilyen hiba áll fenn.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó