2024. November 23. Szombat - Kelemen

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pierke | 2007-12-05 11:32

sajnos nem. ahogy ulok benne, a legkisebb mozgasra is nyoszorog. hidegben meg jobban. ugyanakkor van, hogy egyaltalan nem..

mazda-auto.hu | 2007-12-05 09:41 pierke részére

Elvileg igen. A nyikorgásra visszatérve: csak az ülés legmélyebb állásában nyikorog?

pierke | 2007-12-04 17:40

koszi! ha kuldok privatban alvazszamot, meg tudnatok mondani, hogy kb. mi van a szervizkonyvben?

mazda-auto.hu | 2007-12-04 16:47 pierke részére

1.Akkor elképzelhető, hogy munkahenger probléma van.2. Így látatlanban nem tudju a nyikorgás okát megmondani.

pierke | 2007-12-04 15:51

koszi a masik valaszt. a szeknyikorgasra mi a megoldas?

pierke | 2007-12-04 15:48

az m3mal az volt a gond, hogy kinyomtam a kuplungot, sebessegbe kapcsoltam, visszaengedtem teljesen es olyan volt, mintha ki lenne nyomva a kuplung (nem zart, nem ertek ossze).

mazda-auto.hu | 2007-12-04 15:31 pierke részére

1. Természetesen meg kell oldani a problémát. 2. A digitális WEB-MESI rendszerhez nincs lehetőséged hozzáférni, de természetesen minden szervíz után meg kell kapnod a kinyomtatott lejelentő lapot, mely az összes addigi elvégzett kötelező szervízt is tartalmazza.

mazda-auto.hu | 2007-12-04 15:29 pierke részére

Nem teljesen értjük, hogy pontosan mit produkál az autó. Tény viszont, hogy a Mazda váltóknak kell minimum 1500km, hogy tökéletesen kapcsolhatóak legyenek, viszont után gyakorlatilag az autó teljes élettartama alatt tökéletesek. Ettől függetlenül, elképzelhető, hogy esetedben valamilyen hiba áll fenn.

pierke | 2007-12-04 15:24

2. a digitalis szervizkonyvet nem akarjak megmutatni neki. ennek mi lehet az oka? hol lehetne megnezni? koszi...

pierke | 2007-12-04 15:18

mazdaauto lenne ket kerdesem:
1. az m3 nyikorgo uleset nehez javitani? mert egy ismerosomnek sokadszorra sem akarjak kijavitani a szervizben

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó