2025. Április 21. Hétfő - Konrád
Mazda3 (minden ami szerviz)
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Mazda3 teszt.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
steveteso | 2009-07-31 08:48
Tisztelt Mazda-autó!
Az lenne a kérdésem, hogy Mazda 3 1,6 TX, 5 ajtós modellbe milyen kódjelű és teljesítményű akkumulátorokat lehet beszerelni. Jelenleg a gyári GS márkájú van benne, de már nem fogja sokáig bírni. Válaszukat előre is köszönöm!
L. István
mazda-auto.hu | 2009-07-27 09:11 steveteso részére
A búra cseréje nem megoldható, már csak azért sem, mert nem lehet külön búrát rendelni. A másik gond, hogy szinte hegesztésnek megfelelő művelettel rögzítik a búrát a házhoz (mint a hátsó lámpáknál), így nem bontható a kapcsolat.
Jobb első új ködlámpát 43750,-Ft-ért tudunk adni. Tudomásom szerint Észak-Amerikában csak sport lökhárítós Mazda3-okat árultak, annak pedig más alakú a ködlámpája.
mazda-auto.hu | 2009-07-27 08:43 mazda3sk részére
Ritka eset, de természetesen előfordulhat. Akár be is ázhatott, vagy kaphatott egy hatalmas ütést.
Még nem biztos, hogy digitális a szervizkönyve.
Alvázszám alapján esetleg többet tudunk mondani.
steveteso | 2009-07-26 14:41
Tisztelt
Mazda-autó!
Az lenne a kérdésem, hogy van egy 2004-es Mazda3 1,6 TX sport felszereltségű autóm, amin a jobb első ködfényszóró üvege megrepedt és ezért állandóan párásodik. Megoldható-e csak a búra cseréje, egyáltalán foglalkoztok-e ilyennel, vagy inkább az egészet kellene cserélni? Ha új szettet kell rendelni amerikából hozathatok gyárit és beszerelitek vagy ezzel nem foglalkoztok? Nekem csak egy fél pár kellene, nem tudom, hogy ez megoldható-e igy és hogy árban ez, hogy alakul? Válaszotokat előre is köszönöm.
mazda3sk | 2009-07-03 00:13
Az lenne a kerdesem, hogy elofordulhat-e, hogy egy 60000 km-t futott 2005-os evjaratu Mazda 3 1.6 MZ CD-ben tonkremegy (ertsd. zorog) a bal hatso csapagy? Hasznalt auto, megvennem, csak tartok tole, hogy kicsit visszaporgettek a futott km-eit... Esetleg valamilyen tanacsot tudnatok adni, mibol derulhet ki, mennyit futott kb.? Mazda elektroniku szervizkonyben volna lehetoseg ellenorizni igy tavuton vagy az mar fizetos szolgaltatas :-)? Koszi.
mazda-auto.hu | 2009-06-11 08:58 8dani8 részére
Mi egy márkaképviselet vagyunk (nem vezérképviselet), így a nem nálunk szervizelt autók érdekében sajnos nem sok mindent tudunk tenni.
8dani8 | 2009-06-10 10:05
Már 3 hete nincs kormány szervó alkatrész :( Így autóm sincs... Ez már azért nagyon furcsa.
mazda-auto.hu | 2009-06-07 11:16 mazda-auto.hu részére
A hidegoldali gyári ajánlott index ( esetünkben 10w ) csökkentése pedig sohasem jár kockázattal, annál inkább előnyökkel. A kétkedőknek: A hidegen legfolyósabb 0w-s olajok is jóval vastagabbak (hidegindításkor), mint mondjuk egy bemelegedett 60-as melegoldali indexű motorolaj.
mazda-auto.hu | 2009-06-07 11:09 145_2.0 részére
Köszönjük a bizalmat! A vezérműszíjcserés szervizt elvileg el tudjuk vállalni, az alkatrészek beszerzését is, természetesen az árak egyeztetése után. A varga@mazda-auto.hu-ra kérek alvázszámot, motorszámot, évjáratot illetve telefonszámot.
A 60-as melegoldali jelzésű olaj az esetek többségében feleslegesen vastag egy korszerű, vízhűtéses, átlagos hőmérsékletekkel üzemelő utcai autóban. A gyári ajánlásból kiindulva 0w-40, vagy 5w-40-es jelzésű teljesen szintetikus olaj használatát javasolnám, tekintettel a futásteljesítményre is.
145_2.0 | 2009-06-06 22:48
Ja még annyi, hogy ha gond az alkatrészbeszerzés akkor én azokat beszerzem.