2025. Április 21. Hétfő - Konrád

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Peti68 | 2009-11-21 22:00

januárban lesz 1 éves 3as 1,6 TE szedan-om, annyi bajom van csak vele, hogy időnként alacsony fordulatnál kis ebességfokozatban egyszerűen mintha elvenné a gázt pedig a lábom ugyan úgy van a pedálon. Amikor teljesen visszaesik a fordulat akkor újra életre kel.Ezt teljesen rendszertelenül csinálja, van hogy egymás után van hogy napokig nem.
Próbáltam 95 és 98 as benzinnel is, szakszervizben kiolvasták de nem jelzett hibakódot, mi lehet a baja?
Egyébként nagyon szeretem

baranyas | 2009-11-02 16:21

Igen,azon, most megpróbálom megint .

baranyas | 2009-11-02 16:21

Szia !
A tartalékkulccsal kezdtem, azzal sem megy .
Gyakori hiba a karikahiba ?

mazda-auto.hu | 2009-11-02 15:51 baranyas részére

Persze, lehet. Egy másik kulccsal is ki lehet próbálni, ez is egy előrelépés. Kulcshiba esetén is villog az immo lámpa.
A 66/430-585-ön?

baranyas | 2009-11-02 13:30

Próbáltam hívni a megadott számotokat, de fax jelentkezett csak ..

baranyas | 2009-11-02 13:23

Így akár a karika is lehet ?

baranyas | 2009-11-02 13:22

Szia !
Nálam egy éve van az autó, olajat , szűrőket ki tudom cserélni, nem garis, ezért nem vittem . 1x vittem márkaszervizbe , a szervovisszajelző villogott , Budaörsi márkaszervizben kiütötték a hibát . Van még benne egy lézerblokkoló, 11 hónapja tökéletesen működik . Kikapcsoltam, arra is gondoltam, de semmi reakció . Amelyek tönkrementek, ugyanez volt a galiba ? Most már nem villog feleslegesen semmi, egyszerűen nem indul és 3-2-3-2-, stb-ket villog az immo visszajelzője .

mazda-auto.hu | 2009-11-02 10:19 baranyas részére

Az immobilizer "karika" a gyújtáskapcsoló hengert veszi kör, ennek segítségével "azonosítja" a központ a kulcsot. Viszont ennek a hibája elvileg nem jár a többi említett jelenséggel.

Nincs benne esetleg utólagosan beszerelt riasztó? Mindig hivatalos márkaszervizben javították? Több Mazda 3-as vezérlőegység hibásodott már meg, nem Mazda teszterrel történt hibakód kiolvasás miatt. Reméljük nem erről van szó.

baranyas | 2009-11-02 09:17

Immobiliser-karika bajról hallott valaki , hogy az lemágneseződik ?

baranyas | 2009-11-01 22:51

Az ablakemelő félig megoldódott , full felhúzás + 2 mp-ig gomb lenyomav tartás után - könyv szerint - működik mind a 4, nálam csak 2 ...
A gond továbbra sem ez, nem indul el . Az immo visszajelzője továbbra is 2-3-2-3-akat villog, úgy néztem kb. 10-12 x, aztán kialszik ..

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó