2024. November 23. Szombat - Kelemen

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


falupeti | 2009-09-17 14:14 mazda-auto.hu részére

Köszönöm válaszukat. 2008-as az említett Mazda 3. Kérnék segítséget, hogy hogyan tudom kicserélni az izzót, sajnos nem sikerült.
Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2009-09-07 08:29 falupeti részére

Az első generációs Mazda3 kivitelekben H7-es izzó a halogén tompított.

falupeti | 2009-09-06 18:30

Tisztelt Mazda!

Kérnék egy kis segítséget a topmpított fényszóró cseréhez, sajnos nem sikerült. Milyen izzó kell beletenni?

Köszönettel,
Péter

mazda-auto.hu | 2009-08-17 08:39 Piro részére

1. Amennyiben a jövőben is többször előfordul, hogy nem vált egyesbe megálláskor, akkor érdemes egy hibakód olvasásra bemenni az egyik Mazda szervizbe.
2. Manuális üzemmódban a fordulatszámok természetesen meghaladhatják az automata üzemmód maximális fordulatszámait. Tartósan azonban kerülni kell a folyamatosan magas fordulatszámokat. A váltóolaj túlmelegedése esetén a rendszer egyébként visszakapcsol automata módba, illetve a befecskendezés is megszűnik a piros mezőbe belépés után, de nem előnyös "megvárni" ezeket a védelmi beavatkozásokat.

Piro | 2009-08-15 17:35

Kedves Szakerto!

Automatavaltos Harmasomban, az utobbi idoben egyre szivesebben hasznalom a kezivaltos opciot. Jobban erzem a motor erejet es akkor valtok le-fol, amikor nekem jolesik. Nehany napja azonban elofordult, hogy 2es, 3-as fokozatbol, megallas utan nem valtott vissza automatikusan az elso fokozatra.A kerdesem az lenne, hogy erdemes e "megpiszkalni", ha a problema csak neha fordul elo, vagy eljunk ezzel. Okozhat-e meghibasodast, ha nem orvosoljuk, az amugy nem tul zavaro problemat?
Amennyiben a motort a kezi opcioval tovabb porgetem, mint ameddig az automatavalto porgetne egy bizonyos fokozatban, egeszseges-e a motor szempontjabol? Valaszat elore is koszonom!
P

mazda-auto.hu | 2009-08-15 10:32 benazor részére

Bár voltak módosítások a Hármas széria csapágyában, egy 2005 és 2007-es autó első kerékcsapágya jó eséllyel egyezik.

benazor | 2009-08-14 15:34

Tisztelt mazda-auto.hu!

A kérdésem, hogy a 2007-es mazda3 1.6 benzines első kerékcsapágya használható-e egy 2005-ös 1.6 dízel mazda3-hoz?

Válaszát előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2009-07-31 09:08 steveteso részére

70 Ah-s, jobb pozitív, például 272x175x225mm.

steveteso | 2009-07-31 08:48

Tisztelt Mazda-autó!

Az lenne a kérdésem, hogy Mazda 3 1,6 TX, 5 ajtós modellbe milyen kódjelű és teljesítményű akkumulátorokat lehet beszerelni. Jelenleg a gyári GS márkájú van benne, de már nem fogja sokáig bírni. Válaszukat előre is köszönöm!
L. István

mazda-auto.hu | 2009-07-27 09:11 steveteso részére

A búra cseréje nem megoldható, már csak azért sem, mert nem lehet külön búrát rendelni. A másik gond, hogy szinte hegesztésnek megfelelő művelettel rögzítik a búrát a házhoz (mint a hátsó lámpáknál), így nem bontható a kapcsolat.

Jobb első új ködlámpát 43750,-Ft-ért tudunk adni. Tudomásom szerint Észak-Amerikában csak sport lökhárítós Mazda3-okat árultak, annak pedig más alakú a ködlámpája.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó