2025. Február 24. Hétfő - Mátyás

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-09-17 15:35 falupeti részére

Ezt képtelenség így a fórumon megmutatni. Egy szakszervizben segítenek.

falupeti | 2009-09-17 14:14 mazda-auto.hu részére

Köszönöm válaszukat. 2008-as az említett Mazda 3. Kérnék segítséget, hogy hogyan tudom kicserélni az izzót, sajnos nem sikerült.
Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2009-09-07 08:29 falupeti részére

Az első generációs Mazda3 kivitelekben H7-es izzó a halogén tompított.

falupeti | 2009-09-06 18:30

Tisztelt Mazda!

Kérnék egy kis segítséget a topmpított fényszóró cseréhez, sajnos nem sikerült. Milyen izzó kell beletenni?

Köszönettel,
Péter

mazda-auto.hu | 2009-08-17 08:39 Piro részére

1. Amennyiben a jövőben is többször előfordul, hogy nem vált egyesbe megálláskor, akkor érdemes egy hibakód olvasásra bemenni az egyik Mazda szervizbe.
2. Manuális üzemmódban a fordulatszámok természetesen meghaladhatják az automata üzemmód maximális fordulatszámait. Tartósan azonban kerülni kell a folyamatosan magas fordulatszámokat. A váltóolaj túlmelegedése esetén a rendszer egyébként visszakapcsol automata módba, illetve a befecskendezés is megszűnik a piros mezőbe belépés után, de nem előnyös "megvárni" ezeket a védelmi beavatkozásokat.

Piro | 2009-08-15 17:35

Kedves Szakerto!

Automatavaltos Harmasomban, az utobbi idoben egyre szivesebben hasznalom a kezivaltos opciot. Jobban erzem a motor erejet es akkor valtok le-fol, amikor nekem jolesik. Nehany napja azonban elofordult, hogy 2es, 3-as fokozatbol, megallas utan nem valtott vissza automatikusan az elso fokozatra.A kerdesem az lenne, hogy erdemes e "megpiszkalni", ha a problema csak neha fordul elo, vagy eljunk ezzel. Okozhat-e meghibasodast, ha nem orvosoljuk, az amugy nem tul zavaro problemat?
Amennyiben a motort a kezi opcioval tovabb porgetem, mint ameddig az automatavalto porgetne egy bizonyos fokozatban, egeszseges-e a motor szempontjabol? Valaszat elore is koszonom!
P

mazda-auto.hu | 2009-08-15 10:32 benazor részére

Bár voltak módosítások a Hármas széria csapágyában, egy 2005 és 2007-es autó első kerékcsapágya jó eséllyel egyezik.

benazor | 2009-08-14 15:34

Tisztelt mazda-auto.hu!

A kérdésem, hogy a 2007-es mazda3 1.6 benzines első kerékcsapágya használható-e egy 2005-ös 1.6 dízel mazda3-hoz?

Válaszát előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2009-07-31 09:08 steveteso részére

70 Ah-s, jobb pozitív, például 272x175x225mm.

steveteso | 2009-07-31 08:48

Tisztelt Mazda-autó!

Az lenne a kérdésem, hogy Mazda 3 1,6 TX, 5 ajtós modellbe milyen kódjelű és teljesítményű akkumulátorokat lehet beszerelni. Jelenleg a gyári GS márkájú van benne, de már nem fogja sokáig bírni. Válaszukat előre is köszönöm!
L. István

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó