2025. Február 24. Hétfő - Mátyás

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-02-02 08:17 ntibi84 részére

Ismert probléma. Nem egyszerű felkapatni a gázolajat. Van egy gyári célszerszám, ami egy vérnyomásmérő pumpához hasonlít. Meg lehet próbálni kompreszorral a tankbetöltő nyílásnál, ronggyal tömítve nyomást létrehozni a tankban.

ntibi84 | 2009-01-30 19:56

Szia óriási problémám van! Mazda 3-asom van gázolajszűrőt cseréltem a kocsiban és nem indul be belevegősödött! A szerelő azt mondja addíg indítgassam míg be nem indul! Szerinte legalább 5ször kellesz tölteni az akksit mire kilevegősödik! De én sajnálom nem akarom kinyírni az indítót! Mit tegyek? Ha leveszem a szűrőről azt a csövet amelyik a tankból jön ráadom a gyújtást nem nagyon jön gázolaj meghalt a szivattyúm vagy mi lehet a baja?! Van valami ésszerű megoldásotok hogyan indítsam be?! A segítséget előre is köszönöm!

szneferu | 2008-09-17 17:10

Köszönöm,de én kisebb lábakon élek,15 coll 91H felnik érdekelnének!

mazda-auto.hu | 2008-09-17 15:23 szneferu részére

A fékbetétárak jók, bár az alvázszám ismeretében lehet ezt teljesen biztosan kijelenteni. Mazda gyári felnik van 17 collos ötküllős 40e+áfa-ért, vagy 16 coll gyári 43500,-Ft+áfa-ért. Mindkét ár 20%-os engedmény tartalmaz.

szneferu | 2008-09-17 14:54

Köszönöm a válaszokat!
Bocsánat nem írtam az autóról ami,Mazda 3 TE 1,4-es erre kellene fékbetét!Illetve ha van alufelni akció szíveskedjenek szólni!
Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2008-09-17 08:33 szneferu részére

Amennyiben 1,4-es benzines motorról van só akkor a jelenségre a következő a magyarázat: Amíg a hűtővíz hőmérséklete nem éri el a 60 C fokot, addig a szívóoldali örvényszelepek zárva vannak. Emiatt lassabb az égés a hengerekben, ami a dugattyúk nem homogén terheléséhez vezethet. Ennek következménye az 1500-as fordulatszám környékén hallható kopogó hang. Valójában nem okoz problémát, de igény esetén lehet ellene "tenni".

mazda-auto.hu | 2008-09-17 08:27 szneferu részére

Valójában a motor mérete és hajtóanyaga is kellene a pontos árhoz, de nagy valószínűséggel az első fékbetétek 38922,-Ft-ba , a hátsók 16487,-Ft -ba kerülnek.

szneferu | 2008-09-16 18:24

Hidegen induló Mazda 3-asok kopogó hangját állítólag a hidrotőke okozza!Megoldás rá esetleg?
Köszönöm!

szneferu | 2008-09-16 18:21

Üdvözlöm!
Érdeklődnék,első,illetve hátsó fékbetét ügyben.Márka,típus,ár érdekelne.
Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2008-08-08 14:56 joeal részére

Nem. Gyorsan ellenőrizni kellene a szervófolyadék mennyiségét, illetve a szíjfeszességet, és meghallgattatni egy szervízzel a dolgot.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó