2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-10-24 08:19 cephei részére

Amit nem értek: 1. Ha a kanyar utáni gázadásnál elindul, akkor ezek szerint motorféken érkezel a kanyarba. Ha viszont motorféken érkezel a kanyarba, akkor a kormányrásegítés nem szűnhet meg, hiszen a motor forgatja a szervószivattyút. 2. Amennyiben üresbe téve áll le, akkor csak gázadásra nem indulhat be, hiszen nem forog a motor.

pee323 | 2011-10-21 21:49 cephei részére

Üzemanyag rendszer, valahol a tankban gebasz van. Esetleg a szűrők. Amikor lefullad, akkor megszűnik az üzemanyag ellátás, de amikor rálépsz a gázra (gyújtás rajta, forog a motor) hirtelen felkapja a benzint, és megy tovább, mintha mi sem történt volna. Ez a tippem.

cephei | 2011-10-19 12:32 pee323 részére

Megálláskor csak simán lefullad. Nem emelkedik semmi. Nagyobb kanyar előtti lassításkor lefullad, elmegy a szervó, viszont mikor kanyar után vagy kanyar közben gázt adok, akkor meg újraindul és megy tovább simán.

pee323 | 2011-10-19 12:05 cephei részére

Amikor fékezés közben fullad le, lefulladás előtt emelkedik az alapjárat? Hirtelen áll le? Érdekes dolog. A ventillátoros dolog talán a terhelés kompenzáló rendszerhez köthető, viszont ha akkor fullad le az autó, amikor előrebukik fékezéskor, az valami gebasz az üzemanyagrendszerben.

cephei | 2011-10-19 11:51 pee323 részére

Igen olyasmi. Erősebb fékezéskor lefullad. Viszont ha csak áll és az alapjárat megy, feltolom a ventilátort, akkor is lefullad.

pee323 | 2011-10-19 09:10 cephei részére

Mikor fullad le? amikor a fékre lépsz? Ez esetben lehetséges, hogy széthullott/megrepedt a fék vákumcsöve, vagy a szervóban a membrán kiszakadt, és hatalmas mennyiségű fals lvegőt szív a motor fékezéskor. De ez sak egy kósza ötlet.

Gabor11 | 2011-10-16 22:08 cephei részére

Szervusz. Hat ez is sok minden lehet . Nem nagyon fordult elo meg ilyesmi nalam. Az viszont volt , hogy elromlott a hutoviz homerseklet erzekeloje es a meleg motrot nem tudtam begyujtani.

cephei | 2011-10-16 09:45

Kijött egy újabb csodás probléma. Megálláskor vagy lassításkor egyszerűen lefullad. Ez főleg kanyaroknál jó, mert elmegy a szervó, aztán lehet kapaszkodni a kormányba. Már nem is nagyon merek kanyar előtt lassítani, mert egy jobbosnál ha pont akkor jön szemből valami, lesz csatt.
Egyébként az a sípoló hang olyan mintha a generátorból jönne. Megdöglött valami csapágy?

mazda-auto.hu | 2011-10-14 10:35 Danesz részére

Elképzelhető például, hogy a benzin szívó csonk a tankon belül elmozdult, esetleg a tank alulról éppen ott behorpadt valamikor. De lehet, hogy az úszó a rossz, és tényleg nincs benzin a tankban.

Gabor11 | 2011-10-14 10:26 cephei részére

Elment. A termosztat rajzat is csatoltam , hatha az is ludas a hevulesben.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó