2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pee323 | 2011-11-04 09:04

Üdv! 1986-os BF 323 1.6i, B6 motor. Idén volt vizsgán, azóta piros plakettet kapott, mert az EURO szabályzás előtt gyártották ugye. Alacsonyan a gyári értékek alatt mérték, de most a szmogriadóban meg se mozdíthatom. Úgy hallottam, hogy a képviseletek igazolhatják, hogy EURO-II az autó. igaz ez?

Lentem | 2011-11-03 22:03

Tisztelt Mazda-auto! A Mazdám: 323, safety, 1999.06. 1498 cm3, JMZBJ12L200177616, ZL266919. A problémám az, hogy a hátsó szélvédő fűtőszálának a csatlakozója letört, nem kap áramot és nem fűt. Mivel lehetne visszaragasztani, hogy az újra kapjon áramot és működjön? Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2011-11-03 13:00 contains24 részére

Légtömegmérő, oxigén szenzor, fals levegő, gyújtótekercs, gyertya...Fogyasztás milyen? Hátul sok minden kopoghat, először általában a stabilizátor rúd és a lengőkar közötti "csirkecsont" elemek szoktak megszólalni.

bükköny | 2011-11-03 11:27

Nekem ugyan ez a problémám már egy éve.Trafókat,gyertyakat ,gyertyakábeleket,légmennyiségmérőt cseréltem.Semmire Sem jutottam ezekkel.A benzínszűrő a tankban van benne az AC-val együtt, de szerintem ezt a szűrőt nagyon nehéz eldugaszolni a kiképzése miatt. Elég nagy felületen megy át a benzin.A hátsó kopogást a hátsó gömbfelyek is okozhatják.Ha jutottál valamire engem is érdekel,mert nagyon idegesít ez a ledadogás.

contains24 | 2011-11-03 10:40

Üdvözlöm ! Segitségre lenne szükségem! Van nekem egy mazda 323 1999-es BJ 88LE verdám! A hiba a következő! 2 sebességben és 3 ban. olyan kétezres fordulat felett gázadásnál megtorpan az autó! Illetve sokszor a teljesitménye sem megfeleleő lomhának tartom! Nem tudom mi lehet az oka! Már gyertyát cseréltem benne! Az üzemanyag szűrőt sehol sem találom! Illetve ! Még egy problémám van ! Jobb hátulról enyhén buckás uton örület kopogás jön be az utastérbe! A lengéscsillapitó okozhatja? Bár az elég keménynek tűnik! Előre is köszsönöm! Kiss Bruno

Mazs323 | 2011-10-26 18:48 cephei részére

Neked mázli nekem gond! Eddig egy cl sem evett meg nem hogy még 1 litert :O

cephei | 2011-10-26 16:33 Mazs323 részére

5000 km-en 2,5 deci? Mázlista! Nekem 2000 km-en bepuszilt 1 litert. :D

mazda-auto.hu | 2011-10-26 14:30 Mazs323 részére

1.Igen ki lehet mosni a motort, de egy dízelben még így is meglepően hamar be fog feketedni az olaj. Én maximalista vagyok ezen a téren és az a véleményem, hogy az olaj színe miatt nem érdemes aggódni ebben a típusban. Fogyasztás: Korábban is ezt az olajat használta? Egyébként két és fél deci még szinte a mérési hibahatáron belül van. Egy más típusú olajszűrő alkalmazása is okozhat különböző mennyiségű (időben) olajvisszafolyást a teknőbe leállítás után, ami nehezíti a pontos mérést.

Mazs323 | 2011-10-26 13:26 mazda-auto.hu részére

1.Van rá valamilyen mód hogy a motort "teljes átmosáson" essen át,hogy kikerüljenek belőle a szennyező anyagok (pl koromszemcse)? (Arra gondoltam levenni az olajteknőt kimosni tiszta motorolajban,visszaszerelni új motorolaj lecserélni az olajat új motorolaj szürőt tenni rá,járatni pár percig ismét leengedni és feltölteni olajjal míg tiszta olaj nem folyik le. Lehetséges lenne hogy igy kimosná saját magát a motor?) Természetesen pótoltam a hiányzó mennyiséget,de aggodalmam nem csillapodott mivel eddig még nem evett a motor olajból semmit sem,csak most jelentkezett ez a probléma! 2. Külső nyom nincs olaj folyásra/nyomokra. Azért kérem a segítségét,hogy el tudjam kerűlni a későbbiekben a gondokat

mazda-auto.hu | 2011-10-26 11:50 Gabor11 részére

Lehet különböző keménységű csavarokat vásárolni, és igen, a nem megfelelő meghúzási nyomaték okozhatja a lelazulást. Ha a régi alkatrészekkel is ugyanaz a probléma, akkor szinte biztosan az összeszerelés, illetve a feszítő rögzítése környékén kell a hibát keresni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó