2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


doba | 2010-11-16 00:51

Üdv

RF1G motorkódú kocsihoz keresek izzítógyertyát. Sajnos a gyári nekem nagyon drága, azonban találtam Jakopoarts márkájút, aminek minden dimenziója megegyezik az eredetivel, egyedül a belógó rúd rész vége vastagabb. Van egy másik márka is, ennek az a baja, hogy a belógó része nem 22 mm hanem 22,5.
Ha a hosszabbat, vagy a vastagabb végűt teszem az autóba abból lehet valamilyen gond?
Előre is köszönöm a segítséget

mazda-auto.hu | 2010-11-11 11:51 m.attila31 részére

Ki kell venni a hűtés-fűtés konzolt, és úgy hozzá lehet férni az egy darab izzóhoz. Ára 1950,-Ft.

m.attila31 | 2010-11-11 02:39

Sziasztok!

Van egy 99" évjáratú 2.0 DITD motoros 323 sedán Mazdám. A középső konzolon ahol a fűtéskapcsoló, klímakapcsoló van, kiégett az egyik izzó a műszerfal világításánál. Hogyan lehet ezt cserélni? Ki lehet valahogyan azt a részt venni esetleg? Milyen izzó kel hozzá?
Mennyibe kerül Mazda szervizben egy ilyen izzó csere?
A választ előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2010-11-10 11:21

Köszönjük mindkettőtök visszajelzését!

csill75 | 2010-11-10 08:57

Sziasztok!

Hát nem húztuk meg a csavart, vagyis kiszerelt állapotban igen, de ugye az kevés volt, beszerelt állapotban kell, már megtanultuk! Már nem kotyog-kopog semmi! Köszi a segítséget!

gaborkom | 2010-11-09 22:08 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ!
Azt hogy az adagoló szívja fel a gázolajat még nem láttam, sok éve javítok traktor motorokat, ott Bosch rendszerű közös tüzelőanyag csatornás adagolók vannak. A problémát megoldottam, vettem egy univerzális nyomástartó szelepet, betettem a visszafolyó ágba, azonkívül volt egy kézi tápszivattyúm. Ezt szereltem fel új szűrővel. Nem akarta felszívni a tankból a gázolajat , ezért az adagoló előtti csövet megszívtam, mint Monika Lewinsky. Most legalább nem nyeltam a gázolajból. Amikor kilégtelenítettem, a kézi tápszivattyú keményebb, mint a másik volt. Az autó most jól indul. Köszönöm mégegyszer.

csill75 | 2010-11-09 09:39

Köszönöm a segítséget, sajna nekem mint szervíz messze vagytok :(

mazda-auto.hu | 2010-11-09 09:36 csill75 részére

Békéscsaba, Dobozi út 108.

csill75 | 2010-11-09 09:06

Szia,
Meghúzni tuti meghúztuk a csavart, akkor az nem... és inkább a kuplungpedál magasságában előrefelé kopog valami, egyre fémesebb már nem kotyogás, kopogás. Szóval ez a bak lehet a ludas, köszönöm utánanézünk... bár apa nem érzi a pedálon, de szerintem nem a kerék felöl jön a kopogás... ti mint szervíz jól láttam Békéscsabán vagytok?

mazda-auto.hu | 2010-11-09 08:48 csill75 részére

Ha a kuplungon is érződik, akkor inkább motortartó bak. A felső rugótorony négy csavarja nem kopoghat, csak ha nincs meghúzva.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó