2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-11-23 14:00 Szokemotorsport részére

A DOHC 16 szelepeshez 3,35 L Dexron II.ATF folyadék szükséges, míg az egy vezértengelyes 16 szelepeshez 2,7 L Dexron II. ATF, de ennek a váltójában GL-4 75w-90 váltóolaj is használható.

Szokemotorsport | 2010-11-23 12:28

Sziasztok!!!

Van egy Mazda 323BG 1.8 GT-m és az érdekelne,hogy a váltóba mennyi olaj kell és,hogy milyen??
Válaszokat előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2010-11-22 12:04 casio részére

Ezen a típuson ékszíj hajtja a vízpumpát, tehát a vezérlés ettől független. A gyári vízpumpa 36590,-Ft, a nem gyári 15600,-Ft. A vezérműszíj 12367,-Ft, a feszítő görgő 9875,-Ft. kell még fagyálló , deszt víz és ékszíjak. A munkadíj 16500,-.

casio | 2010-11-20 14:21

sziasztok!

Nekem egy 323 p 1.3-asom van !
Az lenne a kérdésem ,hogy megy el a vizem és még csak most vettem észre hogy az ékszij alatt csöpög a viz,lehet vizpumpa?
ha az akkor az lenne a kérdésem cserénél gondolom már vezérműszijjat is cseréltetnék,mennyibe fájna ez nekem?
Köszönöm a választ előre is!:)

panant | 2010-11-19 09:35 mazda-auto.hu részére

Köszönöm, felvettem a kapcsolatot a szerelővel.

mazda-auto.hu | 2010-11-19 09:12 panant részére

Ha előtte jól indult, akkor a hibának nyilván van köze a csereművelethez. Ebből kell kiindulni.

panant | 2010-11-19 08:20

Sziasztok!

Segíteget kérnék! Van egy 98as 2.0DiTD mazdám! 2 nappal ezelőtt a szerelő javaslatára kicserélték az adagolón alul elhelyezkedő előtöltő szelepet! Mert a régi engedte a gázoljat! Azóta most mindkét reggel csak hosszas indítózás után 3dik-ra indult nehezen! Arra keresem a választ mi lehet az oka, és hogy van e köze ennek szelepnek a nehezen induláshoz! Elnézést ha hülyeséget kérdeznék, de nagyon bosszant a dolog! Segítségeteket előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2010-11-17 09:16 doba részére

NGK elvileg lenne 5900,-Ft-ért.

doba | 2010-11-16 14:07

Köszönöm a választ!
Az ellenállást gondolom az amper és a volt alpján lehet megnézni?
Nálstok milyen izzítógyertya lenne elérhető?
alváz: JMZBA154200670580

előre is köszönöm

mazda-auto.hu | 2010-11-16 13:04 doba részére

Az ellenállás egyezzen meg a gyárival, a többi mérlegelés kérdése. A 0,5 mm plusz hossz nem probléma, és a vastagság sem különbözhet jelentősen, hiszen a menet/furat sem engedné meg.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó