2025. Április 25. Péntek - Márk
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2010-11-08 11:22 apiko részére
Nyilván célszerűbb kompletten cserélni, de nem feltétlenül szükséges. A csapágyat mindenképpen cserélni kell ilyenkor, nem olyan nagy költség, hogy esetleg megérje újra levenni emiatt a váltót.
ármi | 2010-11-08 10:57
sziasztok. lenne egy kérdésem ha valaki tudna segiten megőszöném. vettem egy mazda 323-at 99-es 1.5 benzin. problémám hogy alapjáraton néha olyat csinál mintha vissza durógna a levegöszürőbe de nem a gyujtás az szerintem
leginkább akkor ha kormányt mozgatom vagy a klimát bekapcsolom ha terhelést kap a motor. a pilango szelepet kitakaritottam. de ha az alapjárati motorol lehuzom a vezetéket nem csinálja egyáltalán. de akkor a motor nem állit után az alapjáraton. előre is köszönöm.
apiko | 2010-11-08 10:29
Hallihó,
Éppen kuplungot javítok a BG F-esemen. Az volna a kérdésem, hogy mennyire ajánlott szettben cserélni?
A szerkezet szemre jó állapotban van, szegecsek épek, nyomólap sík, csak a kinyomócsapágy felfekvési felületénél van 0.3 mm mély kopás...Megfontolandó lehet visszatenni új tárcsával, csapággyal?
mazda-auto.hu | 2010-11-08 08:00 pee323 részére
A mi programunk szerint a katalizátor nélküli befecskendezőjének cikkszáma FEJ1-...., míg a katosé E5A1-el kezdődik.
pee323 | 2010-11-06 08:03 pee323 részére
http://www.neoriginal.ru/cat/mazda/grp/model/1/grp/414/
Itt is egybe van véve a két fajta.
pee323 | 2010-11-05 20:37 mazda-auto.hu részére
Könnyen lehet, hogy az ECU máshogy volt felprogramozva, de az injektorok ugyan azok voltak. Van egy ilyen ötletem, hogy kipróbálom majd a gépet katalizátor nélkül..
mazda-auto.hu | 2010-11-04 10:50 pee323 részére
Ez azért elég nagy különbség, hiszen ehhez többek között más vezérlőegység, és más injektorok vannak az autón.
pee323 | 2010-11-04 09:59
Üdv!
Mi lehetett különbség anno a 86-89es 1.6 alapmodell és az 1.6 GT között? Az alapmodell 86 lóerőt tudott, a GT pedig 105-öt. Én annyit tudok, hogy a GT-n nem volt katalizátor. Csak ennyi?
mazda-auto.hu | 2010-11-02 10:26 evilbill részére
A végállásoknál megnő a rendszer ellenállása a folyadék keringtetésével szemben, így a szervópumpának is nagyobb a hajtónyomaték igénye. Ezért ha nem elég feszes a hosszbordás szíj, vagy kopott a szíj, esetleg a szíjtárcsa akkor is adhat visító hangot a rendszer. Persze dugulás, hiba is lehet a rendszerben.
mazda-auto.hu | 2010-11-02 10:21 gaborkom részére
Egy nyomást kellene mérni. Maga az adagoló-pumpa egység szívja fel az üzemanyagot.