2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


csill75 | 2010-11-09 08:44

Még annyit, hogy fent van 4 csavar, abból egyet kicseréltünk, talán kicsit nagyobbra, mert behalt. Az lehet gond? Vagy lehet nem passzentosan csavartuk vissza talán ... hm...

csill75 | 2010-11-09 08:39

Szia!

Igen, a lengéscsillapító porvédőt cseréltük, mind a 4-et, de ez a bal eleje kotyog. Mostmár mintha a kuplungpedálon is érezném amikor bukkanón megyek. Szóval a felső toronycsapágy? Szentendrén van lengéscsill. szervíz, jobb ha elviszem akkor?

degamma | 2010-11-09 08:38

köszönöm a gyors választ

mazda-auto.hu | 2010-11-09 08:13 csill75 részére

A lengéscsillapító porvédőkre gondolsz? Akkor valószínűleg a felső toronycsapágynál van a gond. Nyilván a lengéscsillapító kiszerelésénél elmozdult az eddigi állásából. Nem könnyű diagnosztizálni.

ármi | 2010-11-08 20:45

köszönöm válaszát szakértő.

csill75 | 2010-11-08 17:42

Sziasztok! 1994-es sedan 323-asom van, lecseréltük rajta a porvédőket, mind a négyet. Múlt héten téli gumicsere volt, azóta a bal első kerék mögött bukkanóknál valami kotyog. Már 3x szétszedtük, nem mozdul semmi, csak bukkanóknál hallani a kotyogást, a kuplung mögött elől kb. Nem fémes a hangja, de kotyog. Valakinek esetleg ötlete?

mazda-auto.hu | 2010-11-08 12:39 degamma részére

A C és a P háromajtós. A Te autód egy Mazda 323 Sedan (S ???)1,5i 16v , ami elvileg DAB+AC (dupla légzsák+klíma)felszereltséggel rendelkezik.

degamma | 2010-11-08 11:59

sziasztok!
Mazda 323 1,5 JMZBA125200640281alvázszámu motor Z5815249 segítséget kérnék mi a típusa a autónak kötelező váltásra kellene. mert nem tudok dönteni a fel ajánlásokból. PL 323 S 1,5 SE DAB+AC
lim/4 vagy C SE DAB +AC lim/3 és évjárat alapján még egy P sorozatból is választhatnék.
Köszi a választ degamma

apiko | 2010-11-08 11:52 mazda-auto.hu részére

Köszi, azt hiszem akkor spórolósan cserélem, csak tárcsa+csapágy... egy tízessel kevesebb mintha szettben venném.

mazda-auto.hu | 2010-11-08 11:29 ármi részére

Nem tudok így látatlanban válaszolni rá. Lehet gyújtótekercs, rossz alapjárati beállítás...stb hiba is. Diagnosztizálni kellene.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó